Hanna szemszöge:
Még mindig nem tudom elhinni hogy Jeff bántott volna ha Jason nincs meg pofoz nem tudom mi a baja velem de nekem már kezd belőle elegem lenni miután Jasonnel haza értünk én elmentem Clockyhoz de az az igazság hogy egyedül nem merek menni így felhívtam LJ aki azt mondta 10 perc és itt van miután csöngettek kimentem Jasonnek adtam egy csókot és elindultam Jackievel az út nem volt hosszú így pik-pak odaértünk a doki házához ott kopogtam és EJ nyitott ajtót Figyu bemehetek Clockyhoz kérdeztem persze mondta majd beengedett bent az a látvány fogadott hogy Jeff és Clocky csókolóznak én erre csak bele beszéltem Szia Clockwork én figyelj nem akartalak bántani tényleg ne haragudj olyan bűntudatom van
C: Semmi baj megértelek ez részből az én hibám is én nem tudtam hogy Jeffel együtt vagy én sajnálom hogy bele kontárkodtam a dolgaitokba megpróbátam felülni hogy megölelhessem én csak magamhoz öleltem ő viszonozta de Jeff ezt nem hagyta és Hanna hátába szúrta a kést aki ettől felszisszent és elkezdett ömleni a hátából a fekete ragacsos vére LJ erre Jeffnek ugrott Hanna meg csak össze görnyedt és elájult EJ ment lerendezni Hannát LJ erre csak elhajította Jeffet a szoba másik oldalába aki nyekkent egyet és elüvöltötte magát EJ ne csinálj semmit Hanna sebeivel mer csak vészesebbek lesznek majd elvette a doki kezéből Hannát én nagyon mérges voltam Jeffre nem hiszem el tönkre tetteHannát érzelmileg most pedig fizikailag bántja nem akarok Jefftől semmit Hanna viszont nagyon színpatikus viszont még nem ismerem de nagyon kedvesnek tűnik hírtelen LJ karjaiból kiugrott Hanna és szólt LJ-nek hogy vigyázzon ő meg megfogadta Hanna tanácsát aki erre csak szét tárta a kezeit és megjelent a két fekete szárnya Hanna gyönyörű lány nem is értem Jeff hogy volt képes bántani szegényt én és EJ csak néztük hogy vajon Hanna mit fog lépni nem nagyon érdekelte a hatalmas vágás a hátán csak oda sétált Jeff elé és meg pofozta aki ezt meg is érdemelte ugyanis emlékezzünk vissza a tetteire Jeff erre csak magához húzta Hannát és megcsókolta aki erre pöcsön térdelte Jeffet és végleg kitört belőle minden olyan ideges lett hogy le kellet szíjazni Hannát hogy nehogy kárt tegyen magában a bohóc sörgősen ide hívatta Jasont aki 5 perccel később már itt is volt és elkezdett kiabálni hogy azonnal engedjék el Hannát eki erre csak sírt és Jasonnek könyörgött.
Hellobellolabello itt is lenne az új rész a helyesírási hibákért elnézést kérek💀
YOU ARE READING
Mellettük [SZÜNETELTETVE]
HorrorSziasztok Hanna Williams vagyok Egy kisvárosban élek a hosszú barna hajam van és szinte ragyogó smaragdzöld szemem. Az iskolában nem nagyon kedvelnek sőt utàlnak,a jegyeim sem a legjobbak.Volt egy hugom Sally Williams de őt megölték nagyon nagy trau...