36.fejezet

90 5 0
                                    

Vigyázat 18+!¡🔞❤

Hanna szemszöge:

A fiúk azt mondták hogy haza kisérnek majd amit furcsáltam hogy Jason valamit súgott LJ fülébe akinek erre csak perverz vigyora lett én nem nagyon foglalkoztam vele majd hirtelen Jason lefogott én nem tudtam semmit sem tenni eszembe jutott minden régi emlék amikor LJ megakart erőszakolni de most még azokat a szerencsétlen szárnyaimat sem tudom aktiválni Kason nagyon erősen szorított így nem nagyon volt esélyem szabadulni LJ meg csak letépett két darabot a jelmezéből az egyik darabbal betömte a számat a másikkal meg össze kötötte a kezeimet nagyon jó most már kiabálni sem tudok LJ csak felkapott és átdobott a vállán ami abszolút nem volt kényelmes ugyanis a válla pont a gyomromat nyomta már az ájulás szélén álltam mire hírtelen érzem hogy már nem nyomja a bohóc válla a hasam akkor veszem észre hogy Jason karjaiban tart ez már kényelmesebb volt majd bele nézett a szemembe és megszólalt ne félj Hanna nem fog fájni nyugodj meg, mondta majd megláttam egy hatalmas fekete házat ami gondolom LJ háza lehet majd LJ elkezdett kotorászni a zsebében és elővette a kulcsot és kinyitotta az ajtót. Ott Jason letett egy hatamlas francia ágyra LJ kikötözte a kezemet és a lábamat majd rám mászott mivel én nem vagyok egy nagy LJ fan így tartogatnom kellet nehogy képen okádjam kiszedte a kendőt a számból és a karmai segítségével levagdosta rólam a ruháimat egy szál fehérneműben feküdtem mire elkezdett ő is vetkőzni levette a jelmezét én össze szorítottam a szemem majd éreztem ahogy valaki végig simít az oldalamon én nem élveztem sőt undorodtam ettől LJ elkezdte nedves puszikkal behinteni a nyakam amit lehet hogyha nem rabol el és nem próbálkozik megerőszakolni még élvezném is de nem éreztem hogy leér a hasamhoz majd a nőiességemhez én csak össze szorítottam a lábam amire ő morgott egyet és szétfeszítette majd megszólalt Fölösleges próbálkoznod úgy is megteszem én ezt tudtam de amiben nagyon csalódtam hogy elvileg Jason volt a fiúm és nem segít végig nézi ahogy ez a pedofil megerőszakol LJ elkezdte én egy cseppet sem élveztem miután befejezte megakart csókolni de én erre valahogy nem vágytam majd elfordítottam a fejem amire ő sikeresen megpuszilta a párnát mire be idegesedett és befészkelte magát a lábam közé és oda illesztette a tagját éreztem hogyha ez most nagyon nagyon fog fájni és reménykedtem hogy valaki jön és segít de nem LJ egy hatalmas lökés kíséretében belémhatolt én meg üvöltöttem de olyan hangosan hogy az egész világ hallotta szememből patakokban folyt a könny semmit nem láttam időt se adott kegyetlen tempóban elkezdett mozogni mire kérleltem kérlek hagyd abba nem tettem ellened semmit üvöltöttem kiabáltam és bőgtem annyira fájt egy életre megutáltam Jasont meg LJ-t elakarok innen menni de nem LJ csak lökött és lökött én sírtam ugyanis nem bírtam szokni minden lökésnél tövig benyomta magát mire éreztem hogy abba hagyja és kihúzza magát én megmozdulni nem bírtam de a fejemet fölemeltem és láttam hogy az egész ágy véres az EGÉSZ mire még jobban sírtam és akkor láttam hogy Jason vetkőzik nem ezt nem hiszem el befészkelte magát és lassan belémhatolt várt várt egy 5 percet hogy megszokjam és lassan elkezdett mozogni én sírtam és sírtam majd Jason oda hajolt hozzám és a fülembe súgta Figyelj este haza viszlek Jeffhez ne haragudj hogy ezt tettem én már csak szipogtam de még mindig fájt ő viszont nem volt durva velem.

Hellobellolabello itt is lenne az új rész remélem az LJ fangirlek nem ölnek meg😂 jó olvasást!!😂😘❤

Mellettük [SZÜNETELTETVE]Where stories live. Discover now