32.fejezet

88 3 2
                                    

Még mindig LJ szemszöge:

Imádom ha fáj valami olyan jól esett furcsa volt mer Hanna most elégge utálja Jeffet...most meg ölelgeti.

Jeff szemszöge:

Olyan jó érzés újra karjaimba tudni... el sem akartam engedni védeni akarom akkor is ha Jason a szerelme, nem tudom mi történt de van sejtésem... Hanna nem akart elengedni már teljesen bele fúrta a nyakhajlatomba a fejét mire csak morogtam és éppen készültem volna LJ-t kiosztani de Hanna megállitott és amit mondott nagyon megijesztett ugyanis megkérdezte hogy miért nem csókolom meg amin nagyott néztem és elmondtam neki hogy mitörtént vele hogy angyal lett, Jason a fiúja és ekkor ra kérdezett pont arra amitől a legjobban féltem ki az a Jason? Ahh ez nehezebb lessz mint gondoltam mikor felnéztem eléggé vicces látvány fogadott ugyanis a mi kis Jackienk egy virágot tartott a kezében és elkezdte 'megd*gom Hannát nem d*gom meg Hannát' és az utolsó sajnos az lett hogy Hanna játszani fog vele mire hirtelen neki rohant és Hannára vetette magát aki erre fájdalmasan felnyögött de ez
LJ-t nem nagyon érdekelte.

Hanna szemszöge:

Erre a kárba veszett emberi húsra még emlékszem egyszer megmentett majd most megakar szeretgetni!? Valami olyat mondott Jeff, hogy angyal vagyok?! Én is nyakon haraptam a bohócot mire Jeff leszedte rólam én felpattantam  hírtelen kellemesen elkezdett bizseregni a hátam mire sóhajtottam egyet és éreztem hogy tényleg vannak szárnyaim ugyanis megjelentek (xd ez hülyén hangzik) Jeff csak tátott szájjal nézett az a fekete fehér bohóc meg csak a száját nyalogatta hírtelen két kezet éreztem a derekamon mire mit ne mondjak nagyon megijedtem mer nem tudtam ki lehet a tulajdonosa és hirtelen nyakon is puszilt valaki mire leszedtem a kezeit és Jeffhez futottam. Most csak vele érzem magam biztonságba és mikor megláttam a kezek tulajdonosát még levegőt is elfelejtettem venni az illetőnek vörös haja volt zöld szeme fogai penge élesek voltak mire megszólalt Hanna gyere ide én vagyok az Jason nahh akkor már tényleg nem tudtam mi van nem mertem oda menni hozzá de én nem hiszem hogy együtt voltam vele én Jeffet akarom, rá emlékszem meg sajnos arra a csíkosra is Jeffnek csak szorosan megszorítottam a kezét ő értette hogy mit akarok és kézen fogva mentünk oda Jasonhöz Jeff mellet nincs mitől tartanom mer a bohóctól is megvédett  Jason csak méregetett én meg rá nézni se nagyon mertem majd kitépett Jeff kezéből mire Jeff elkezdett vele kiabálni Engedd el nem emlékszik rád hallod nyugodj már meg én erre csak felrepültem és ott maradtam mer ott voltam csak biztonságba.

Jason szemszöge:

Egy órára hagyom ott Hannát Jacknél és mire haza megyek az fogad otthon hogy nincs ott senki ekkor elindultam az erdőbe mikor megláttam a bohócot. Mivel rá bíztam Hannát így gondoltam vele lesz és tényleg ott volt csak érdekes látvány fogadott ugyanis Jeff védte Hannát ellene majd Hanna elszakadt Jefftől így én oda mentem és a derekára tettem a kezeimet és nyakon pusziltam halottam hogy gyorsabban ver a szíve majd amin nagyon meglepődtem hogy Hanna lehámozta a kezeimet a derekáról és odafutott Jeffhez. MEGIJEDT tőlem majd mondtam neki hogy jöjjön ide mire Jeff kezét megszorította ő értette és idejöttek. Én kitéptem Jeff kezéből Hannát mire Jeff elkezdett velem kiabálni majd kiszedte a kezeimből Hannát ölbe vette és elment. Egyedül maradtam a bohóccal akire rávetettem magam mire csak egy kaján vigyor jelent meg a száján elkezdtem vele üvölteni mire ő feljebb emelkedett és betapasztotta a számat a sajátjával mire csak bele morogtam a csókba... én vissza csókoltam amin meglepődtem LJ fordított a helyzeten és én voltam alul levegő hiány miatt elváltunk viszont Jack két lábam közé térdelt és az egyik térdét a férfiasságomhoz rakta majd lassan elkezdte mozgatni...

Hellobellolabello itt is lenne az új rész a helyesírási hibákért elnézést kérekha tetszett dobj egy csillagot. Jó olvasást és remélem az LJ fanok nem nyírnak ki mert lehet hogy LJ és Jason össze jön. Ha valami ötletetek van a storyval kapcsolatban pl új embik akkor írjatok meg kommentbe nem harapok😂😘💀

Mellettük [SZÜNETELTETVE]Место, где живут истории. Откройте их для себя