30.fejezet

81 6 0
                                    

Jason szemszöge:

LJ felhívott hogy azonnal mennyek el a doki házához én mint akinek az élete függ úgy rohantam EJ házához az ajtót berúgtam nem nagyon érdekelt az a tetves ajtó félek hogy Hannának valami baja esett és a legnagyobb félelmem beigazolódott Hanna le volt szíjazva az orvosi ágyhoz LJ is levolt kötve hogy ne tudjon segíteni Hannának Clocky viszont legnagyobb meglepetésemre nem volt leszíjazva ez mit ne mondjak nagyon meglepett én egyből a torkának ugrottam nálam eléggé jellemző hogy 'általában' nem bántok lányokat csak ha egy szép játékot akarok nahh de térjünk vissza, ugye Clocky nyakának ugrottam mire EJ megszólalt 'ne őt bántsd nem ő volt, hát akkor mégis ki a fene kérdeztem mikor megfordultam a saját tengelyem körül és felfedeztem a vigyorgó hófehérkét nem kellet sok idő neki is neki ugrottam elkaptam a torkát és jó erősen megszorítottam és elkezdtem Kedves Jeffyke ha jól emlékszem nem ebben állapodtunk meg ha Hannának egy haja szála is görbül te is görbülni fogsz húztam psychopata vigyorra a számat lehajítottam Jeffet a földhöz majd rohantam Hannához aki csak sírt shhh nyugi,  mondtam neki de csak még jobban sírt Hanna fogtam a kezeim közé törékeny arcát nyugi kiszedlek innen jó? Kérdeztem tőle J-jó mondta majd kiszedtem és megláttam hogy tiszta vér az ágynemű úristen Hanna mi történt, letéptem Hannáról a fekete mini ruháját nem nagyon érdekelt hogy ott ült egy szál fehérneműben lefertőtlenítettem a sebét és összevarrtam neki egyszer kétszer felszisszent de kibírta amint kiszabadult ő egyből a nyakamba ugrott és megcsókolt mire Jeff megszólalt mennyetek szobára Hanna már így is ideges volt de Jeff ezt csak tetőzte.

Hanna szemszöge:

Úgy örülök hogy Jason megmentett nem értem miért szíjjaztak le, de mindegy az a lényeg hogy Jason kiszabadított én csak megcsókoltam és össze vissza puszilgattam a nyakát majd megállapodott a fejem Jason nyakhajlatában amibe belemorogtam egy nagyon nagyon szeretleket mind ez szép és jó meg romantikus volt de Jeff mind ezt elrontotta egy dologra rájöttem, hogy Jeff szeret az idegeimen táncolni de egyszer azok elpattanak és Jeffnek annyi meg a bambi már épp ugrottam volna ki Jason karjaiból de Jason nem engedte és megszólalt Hagyd csak azt a mogorva f'szt , Én is itt vagyok mondta Jeff viszont Jason nem sokáig tudott a karjaiban tartani ugyanis kiugrottam és odafutottam LJ-hez  Jackie ugye jól vagy kérdeztem remegő hangon  Persze hercegnő, mondta én szorosan magamhoz öleltem LJ aki gondolkozott hogy vissza öleljen-e mire Jason megszólalt Nyugodtan mondta majd LJ magához ölelt.

Hellobellolabello nahh itt is lenne az új rész. A helyesírási hibákért elnézést kérek. Jó olvasást💀😘 

Mellettük [SZÜNETELTETVE]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang