33.fejezet

79 6 7
                                    

Vigyázat eròs yaoi aki nem bírja ne nézze🔞😘

Jack szemszöge:

Nagyon kívántam már Jasont így itt volt a lehetőségem megcsókoltam majd ő vissza csókolt fölé kerekedtem térdei közé másztam és az egyik térdem a férfiasságához helyeztem és finoman lassan elkezdtem mozgatni. Élveztem a látványt Jason nem bírt magával úgy ficánkolt alattam mint valami olcsó r*banc
-Ngh J-jackh hagydh ahbba hallod.
Bele telt egy két három perc mire ezt a mondatot elmondta
~ Haggyam abba? Nem úgy tűnik hogy nem élvezed kuncogtam el magam majd egy kezemmel összefogtam a feje fölött a kezeit mire Jason könyörgött hogy csináljak vele valamit.

Jason szemszöge:

Jack mozgatta a térdét egyre gyorsabban mire fölkapott a földről és elkedztünk eszeveszetten rohanni LJ házához ott berugtam az ajtót és Jacknek estem akire csak egy perverz vigyor ült a fejére. Az asztalról letörölt mindent majd hassal rá feküdtem és LJ szó szerint letépte a nadrágom ő sem habozott tovább majd letolta a gatyáját és két újját tövig belém nyomta mire akkorát nyögtem hogy szerintem még Amerikába is hallatszott könyörögtem érte nagyon beindított hirtelen kihúzta az ujjait hatalmas ürrességet hagyva magaután mire hirtelen megéreztem valami forrót a bejáratomnál és lassan elkezdte bevezetni lüktető tagját teljesen kitöltött majd eszeveszetten elkezdett bennem mozogni mire a nagy lökések közepette eltalált egy pontot mire szó szerint ordítottam nem tudtam beszélni az egész ház tőlünk zengett de k'rvára nem zavart hirtelen kirántotta belőlem és térdre kényszerített én elmosolyodtam majd bekaptam a tagját mire ő felnyögött elkezdtem mozgatni a fejem mire elment vissza fektetett az asztalra és megint belém nyomta hatalmasokat lökött mire nem bírtam magammal és a nevét üvöltve mentem el Jackieh ah nyögtem majd kivette belőlem és magához húzott megcsókolt de ebbe a csókba minden benne volt.

Hellobellolabello itt lenne az új rész ha tetszett dobj egy csillagot Jó olvasást😘💀

Mellettük [SZÜNETELTETVE]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora