23.fejezet:

81 8 0
                                    

Jeff szemszöge:

Hanna miután teljesen átváltozott huh álomszép volt és egyszerre védett meg minket az állam a földet súrolta. Miután leszált én csak magamhoz húztam és megcsókoltam ő ezt viszonyozta már egyre jobban durvultunk mikor a játékészítő megszólalt nagyon perverz vagyok de most az egyszer ne itt basszátok meg egymást  mondta majd Hanna felrepült és a idióta Toymakert is vitte magával -Mit mondtál!?- kérdezte Jasontől aki köpni nyelni nem tudott mire megszólalt tegyél le a kurv😲 életbe is kiabált majd Hanna megszólalt -érted bármit Jason mondta majd megvillogtatta a hegyes szemfogait- Hanna elengedte Jasont majd leesett őszintén mondom kedves olvasók nekem fájt ahogy lepottyant.

Jason szemszöge:

Hanna a kurv😲 anyádat most meghalsz felpattantam majd előbújt a psychopata énem  neki ugrottam Hannának elkaptam a lábát mire ő is leesett majd megjelent Jeff a hátam mögött és bele döfte a hátamba a kést mire véglegesen elgurult a gyógyszerem majd Hannának bele méllyesztettem körmeimet a kezébe mire csak felrepült mit sem foglalkozva a sebbel majd bekövetkezett amitől féltem vitt magával. Tegyél le üvöltöttem teli torkomból a nyakamon kiduzzadtak az erek lenézek és látom hogy Jeff fetreng a röhögéstől JEFF A K*RV* ANYÁDAT NE RÖHÖGJ ekkor már végleg elgurult a gyógyszerem erre a mondatomra Hanna felém fordította a fejét és teljesen befehéredett a szeme elképzelhető hogy egy kicsit felidegesítettem -Mit mondtál!?- jajj neee ezt már egyszer eljátszottuk majd úgy ahogy van elengedett úgy látom mégegyszer színpadra vittük a színdarabot. A közönség hason feküdt és a földet ütlegelte és hangosan hahotáztak én ezt meguntam majd elmentem.

Nahh itt lenne az új rész. A helyesírási hibákért elnézést kérek💀❤

Mellettük [SZÜNETELTETVE]Where stories live. Discover now