Jason szemszöge:
Reggel ágyban ébredtem!? Jajj gyerekek hogy a f'szba kerültem én ide és ki a franc szuszog itt mellettem!? Jajj nekem ehhez még reggel van valaki hirtelen magához ölelt én gondoltam megnézem ki a kezek tulajdonosa majd meglátom a meztelen bohócot, komolyan mondom még az ütő is megállt bennem majd megpróbálok felülni de ez a tervem elúszott ugyanis ez az hipós bőrű f'sz nem engedte, valamennyire feltudtam ülni és megláttam a ruháimat és LJ ruháit össze vissza dobálva majd leesett most hogy én...meztelen vagyok és én szeretkeztem a bohóccal 'Szia cica jól aludtál?' én nagyon elpirultam mindig is tetszett nekem LJ és most hogy mi szeretkeztünk nem tudom hogy mit csináljak -Jól aludtam köszi te?-
LJ szemszöge:
Annyira kis aranyos volt vörös tincsei arcába omlottak arany szemei csillogtak elengedtem majd felült lábára húzta a takarót tökéletesen láttam kidolgozott hasát és hátát erre a látványra még a nyál is összefutott a számba. Vágyakozóan néztem rá majd felültem és én is a lábamra húztam a takarót majd megszólalt -Jackiem é-én szeretlek majd rám ugrott- én erre csak szenvedélyesen megcsókoltam.
Eközben Hannánál:
Jeffel elindultam de elkellet neki mondanom hogy én még mindig szeretem -Jeff figyelj pirultam el- Mondjad Hanna valami baj van? kérdezte kétségbe esetten majd megfogta az arcom mire az arcom egy árnyalattal még pirosabb lett komolyan mondom lassan vetekedhetek egy érett paradicsommal Hanna mond el megrémítesz -Jeff én szerelmes vagyok beléd- erre Jeff lassan hajolt az arcomhoz és közelített azokkal a puha kis párnácskáival majd megcsókolt én egyből vissza csókoltam majd Jeff a csípőmre tette a kezét és szorosan magához húzott ennyire felizgul egy csóktól éreztem dudorodó tagját de persze a csókolózást még mindig nem hagytuk abba majd bele morogtam a csókba de Jeff még így se így hát megharaptam az alsó ajkát mire sóhajtott én elkaptam a fejem mer már majd megfulladtam elkezdtem lihegni. Jeff lassan nyújtotta oda a kezét majd én is oda nyújtottam és össze kulcsoltuk ujjainkat. Az úton találkoztunk Candy-vel majd tett egy csodálatos megjegyzést én erre csak elengedtem Jeff kezét és segítségül hívtam a szárnyaimat Candy erre úgy meglepődött hogy tátott szájjal figyelt mire Jeff pimasz mosoly keretében megszólalt Candy csukd be a szád mer bele repül a légy én erre csak lassan megindultam Candy felé aki erre egy fának ütközött én előtte álltam de egyem meg ő is sokkal magasabb volt nálam így hát segítségül hívtam a szárnyaimat hogy egy magasságba legyek az udvaribolond-al majd meghúztam a fülét majd leszálltam Jeff csak nyerített a röhögéstől amit nem bírtam szó nélkül hagyni.
??????? szemszöge:
Kell nekem ez a lány meg kell szereznem de k'rva nehéz lesz mer rengetegen védik muszáj lesz el rabolnom...
Hellobellolabello itt is lenne az új rész vajon kié lehet a titokzatos szemszög? kommentbe lehet tippelni jó olvasást ha tetszett dobj egy csillagot
YOU ARE READING
Mellettük [SZÜNETELTETVE]
HorrorSziasztok Hanna Williams vagyok Egy kisvárosban élek a hosszú barna hajam van és szinte ragyogó smaragdzöld szemem. Az iskolában nem nagyon kedvelnek sőt utàlnak,a jegyeim sem a legjobbak.Volt egy hugom Sally Williams de őt megölték nagyon nagy trau...