Hanna szemszöge:
Miután ott hagytuk Candyt éreztem valaki tekintetét végig Jeff látta hogy valami nincs rendben velem majd megkérdezte Hanna minden rendben? Persze figyelj haza megyünk utána én vissza jövök ide oké? Kérdeztem majd mondta hogy oké de nem akarom hogy valami bajod essen nem élném túl nélküled húzott magához majd forró csókra hívott elkapta a csípõmet amit az õ csípõjének nyomott végig nyalt az alsó ajkamon bejutást kérve amit én meg is adtam neki nyelvünk heves táncot jártak de levegõ hiány miatt megszakadt a csókunk amit egy sóhajjal díjaztam erre Jeff csak pimaszul elmosolyodott ne mosolyogjál majd megcsókoltam amit õ viszonzott finoman elkezdte az oldalamat simogatni majd benyúlt a pólóm alá és elkezdte csikizni az oldalamat amire belõlem kitört a nevetés hogy is mondtad kérdezte majd elismételte amit mondtam és befejezte a csikizést kézenfogva haza mentünk majd rohantam vissza az erdõ adott szegletéhez ott megláttam egy árnyékot hírtelen megjelent egy fiú kék zakóban arcán véres mosoly ült a srác elég érdekesen nézett ki mivel Jeff felpörgetett nem bírtam szó nélkül hagyni az öltözékét majd megszólaltam Honnan szedted a ruhád a sarki turkálóból? nevettem el magam õ erre csak morgott majd megint elsütöttem egy poént Mi van beléd fagyott a szar? na itt már fájt a hasam a nevetéstõl mire lassú léptekben elindult felém én erre hátráltam és megint ütött a poénom Mi van elvitte a cica a nyelved? õ erre meglengette a az ecsetét elõttem majd megint eszembe jutott valami hülyeség és újra beszóltam neki Huhh ilyened is van mi ez varázs pálca? majd suhintottam kettõt a mutató ujjammal látszott rajta hogy még egy poén és elpattan a húr én megláttam valami fekete fehér csíkos alakot majd oda galoppoztam hozzá az alak LJ volt majd köszöntem neki õ vissza köszönt én meg elkaptam a kezét és elkezdtem szándékosan hangosan beszélni képzeld LJ mondtam majd a bohóc megszólalt Mi az cukorkám? kérdezte majd elkezdtem találtam egy dísz buzit mire LJ-bõl kitört a nevetés oda vittem ahhoz az érdekes emberkéhez majd LJ megszólalt ez kicsim Bloody Painter én erre megszólaltam nekem õ a varázspálcás dísz buzi erre a bohóc megint elkezdett k'rva hangosan nevetni majd elsütöttem neki egy poént miért nem szólalsz meg? Netán egy néma buzi vagy a bohóc már sírt a nevetéstõl de az a Bloody gyerek megpróbált leszúrni mire felrepültem LJ itt már nem nevetett inkáb csak psychopatán vigyorgott Bloody erre LJ-t akarta kinyírni mire elé áltam szét feszítettem a szárnyaim hogy takarjam vele a bohócot aki lenyúlt az oldalamhoz és végig húzta a karmát én erre halkan felkuncogtam és felemeltem azt a varázspálcás gyereket majd a szárnyaimat össze csuktam mer még a végén felborítom a bohócot a bohóc csak mögém ált és átkarolta a derekam mire elkezdett fenyegetõen beszélni a varázspálcás dísz buzihoz ezért nem húzunk ujjat két démonnal majd felkuncogott amire nekem is kellet nevetnem Bloodyt csak megpörgettem majd letettem a földre hagy kullogjon LJ levette a kezeit és elindultunk haza út közben össze futottunk Jasonnel aki csak köszönt én köszöntem neki majd a fiúk haza kísérték.
Hellobellolabello itt is lenne az új rész próbáltam viccesre írni. Ha tetszett dobj egy csillagot.😘💀
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mellettük [SZÜNETELTETVE]
TerrorSziasztok Hanna Williams vagyok Egy kisvárosban élek a hosszú barna hajam van és szinte ragyogó smaragdzöld szemem. Az iskolában nem nagyon kedvelnek sőt utàlnak,a jegyeim sem a legjobbak.Volt egy hugom Sally Williams de őt megölték nagyon nagy trau...