28.fejezet:

75 7 0
                                    

Time skip és Hanna szemszöge:

Reggel arra ébredtem hogy egy ismeretlen helyen vagyok aztán leesett hogy megkértem EJ hogy hagy aludjak nála, amit ő megengedett így hát lementem és megláttam a kanapén békésen szuszogni EJ-t ránéztem az órára és láttam hogy az óra 12:25-át mutat így hát ideje lenne keltegetnem EJ odamegyek hozzá majd lágyan végig simítok az arcán Jó reggelt álom szuszék végig simítottam a hasán, hasadra süt a napocska mondtam neki kedvesen mire csak egy morgást kaptam válaszul majd egy dünnyögést és azt látom hogy bele fúrja a párnájába a fejét és abba morog "valami nem akarok felkelni"  miért morogsz a párnába? kérdeztem tőle mire felemelte a fejét és perverz vigyorra húzta  a száját és megszólalt azon az érdes hangján "ha gondolod a nyakadba is moroghatok"  nem kéne húztam el a számat én tudod Jasonnel vagyok erre a kijelentésemre úgy kipattan az ágyból mint valami tini lány és elkapta a csuklóm és elkezdett faggatni az idióta kérdéseivel egy szuszra elmondott vagy 1000 kérdést mire elvettem a párnát és fejbe vágtam vele. ezt most miért kaptam kérdezte mire elkezdtem eszeveszetten csikizni gondolván hogy ez majd beválik de ő ugyanis meg se mozdult csak a fagyott szart utánozta én elhúztam a kezem és csak néztem.

Jason szemszöge:

Nagyon ideges vagyok Jeffre nagyon megbántotta Hannát ő viszont elment és még most sem jött haza elmegyek a dokihoz és megkeressük együtt Hannát. Gyorsan oda értem nem volt olyan hosszú az út kopogtam az ajtón és Hanna nyitotta ki azt nekem több se kellet magamhoz húztam és megcsókoltam a csókom tele van érzelemmel neki se kellet több annyira ellazult és kicsapta a szárnyait amivel EJ elesett és pont seggre ült amit egy magyaros cifra káromkodással kommentált. Én elszakadtam Hanna ajkaitól és szorosan megöleltem a szárnyaira ügyeltem nehogy fájdalmat okozzak neki, szorosan karjaimba bújt nem akarlak elengedni mondtam neki mire csak nyakon puszilt a kis ravasz ugyanis tudja hogy ez a gyengém miután meguntuk egymás ölelgetését megkérdeztem Hannát hogy nem-e akar haza jönni mire boldogan a nyakamba ugrott én erre csak homlokon pusziltam elköszöntünk EJ-től majd mentünk haza az úton csak Jeffet láttuk ahogy megindul felénk pontosabban Hanna felé én egyből Hanna védelmére kelek mire Jeffrey csak megszólalt nyugi nem akarom bántani.  Oké mondtam de Hannát még mindig óvtam Jeff ki tudja mire készült épp kevert volna le neki egy pofont de én kinyujtottam a kezem így sikeresen kivédtem az ütését Hannának viszont rosszul esett az hogy Jeff mind ezek után bántani akarta hirtelen felemelte Jeffet de ő nem repült fel és elkezdett üvöltözni Jeffel de Hanna olyan ideges lett hogy kidülledtek a nyakán a fekete erek amivel nagyon jól nézett ki "Jeff áruld már el hogy mi a franc bajod van velem te megcsaltál avval a Ninával is miattad van egy felirat a kezemen áruld el nekem miért zavar az téged hogy ha én valaki mással jövök össze ha!? miért zavar az téged te is együtt vagy Clockyval most én akkor miért ne lehetnék együtt Jasonnel zavar tudod mit mondok erre Jeff tudod, azt hogy mennyél el gyűlést tartani a bazd meg magad körút és a nyald ki a seggem útcába  " Hanna a végére olyan dühös lett hogy elkezdett sírni én csak magamhoz öleltem mire ő csak vállamra hajtotta a fejét és ott folytatta a sírást én hátra nézek és Jeff még mindig ott lebeg mire elengedem Hannát és előjött belőlem a vadállat Jeffnek ugrottam és a nyakánál fogva felemeltem és a legközelebbi fának nyomtam és elkezdtem hozzá beszélni Nahh Jeffykém ide figyelj ha még egyszer hozzá érsz Hannához nagyon csúnya vége lesz mondtam majd végig húztam a körmömet a nyakán mire csak felszisszent és még valami jobb lesz ha ezt megjegyzed mer nagyon csúnyán megjárod Hannát nyakon pusziltam és haza vittem.  

ilItt is az új rész a hibákért elnézést és jó olvasást😉

Mellettük [SZÜNETELTETVE]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang