Chapter-7

408 33 0
                                    

Minzy-Unnie!!...

Minzyတ​ေယာက္​barမာဖန္​ခြက္​​ေတြကိုသုတ္​​ေနတဲ့Daraကိုတိုးတိုး​ေလး​ေခၚလိုက္​တယ္​..

Humm??
Minzy-သူ​ေလ..unnieကိုၾကည္​့​ေနတုန္​းပဲ..

Dara​ေခါင္​း​ေလး​ေမာ့ပိးၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့..သူမကိုအထက္​ဆိးဆန္​တဲ့အၾကည္​့​ေတြနဲ႔ၾကည္​့​ေနတဲ့jiကို​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​..​ေနာက္​​ေတာ့သူမဖန္​ခြက္​​ေတြကိုသာျပန္​သုတ္​​ေနလိုက္​တယ္​..

Yb-"မင္​းသူ႔ကိုၾကည္​့​ေနတာဘယ္​​ေတာ့ရပ္​မာလဲ..ji..မင္​းကိုၾကည္​့ရတာ..တိတ္​ဆိတ္​​ေနတာပဲ.."

Ybကjiကို​ေျပာလိုက္​​ေတာ့မွမလံုမလဲျပံဳးျပကာ

Top-ဘာလို႔ရယ္​တာလဲ

Ji-ဘာမွမဟုပါဘူး..သူကစိတ္​၀င္​စားဖို႔​ေကာင္​းလို႔..

Ds-​ေၾကာက္​စရာ​ေကာင္​းတာမဟုဘူးလား..က်​ေတာ္​မွတ္​မိ​ေသးတယ္​....သူ​ေလ...က်​ေတာ္​တို႔ကို​ေအာ္​​ေျပာတာ​ေလ..ဟို​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔တျခားဆိ..

Daeတ​ေယာက္​customer​ေတြကိုဧည္​့ခံ​ေနတဲ့Bomကို​ေမး​ေငါ့ပိး​ေျပာလိုက္​တယ္​...

Topတ​ေယာက္​​ေကာင္​း​ေကာင္​းျမင္​ရဖို႔​ေခါင္​း​ေလး​ေစာင္​းလိုက္​​ေတာ့bomကိုျမင္​သြားတယ္​..

Top-Humm...nah

Dae-Hyung..သူကလွတယ္​လို႔မထင္​ဘူးလား..

Top-လွ​ေတာ့လွပါတယ္​...ဒါ​ေပမယ္​့...သူကတာ၀န္​မ​ေက်ဘူးထင္​တယ္​..

Ji-ဘာလို႔??

Top-သူ႔အိမ္​မာက​ေလးကိုတ​ေယာက္​တည္​းထားခဲ့တာ​ေလ..ပိး​ေတာ့ညဘက္​ႀကိးclubမာအလုပ္​လုပ္​တယ္​...​ေယာက်ာ္​း​ေတြနဲ႔ဖလူးဖလဲလုပ္​ခ်င္​လုပ္​မာ​ေပါ့...ပိး​ေတာ့..အိမ္​ကိုညမိုးခ်ဳပ္​​ေတာ့မွျပန္​...​ေန႔ခင္​းႀကိးpublic​ေနရာမာအရက္​​ေတြ​ေသာက္​​ေလ..သူ႔ကိုၾကည္​့ပါလား..

​ေလး​ေယာက္​လံုးကcustomer​ေတြကိုယဥ္​ယဥ္​​ေက်း​ေက်းဧည္​့ခံ​ေနတဲ့bomကိုလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​တယ္​...ပိး​ေတာ့."သူ႔မာက​ေလး႐ွိတယ္​.."​ေလး​ေယာက္​လံုးၿပိဳင္​တူ​ေမးၾကတယ္​..

RI-"အသက္​ကငယ္​ငယ္​​ေလးကိုက​ေလး႐ွိတာမဟု​ေလာက္​ပါဘူး
Top-ဟုတယ္​..သူမကတာ၀န္​မဲ့တယ္​​ေလ..

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now