Chapter-48

196 26 4
                                    

Jiyong ,sofa ​ေပၚအိပ္​ရင္​း dara ၀င္​လာတဲ့အသံၾကား​ေတာ့ ႏိုးလာ​ေလသည္​.."Babe?"

Dara မီးဖြင္​့လိုက္​ပီး "Ji!! အခုထိ မအိပ္​​ေသးဘူးလား??"

သူ Daraကို ​ေစာင္​့ရင္​း အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားျခင္​း ျဖစ္​​ေလသည္​.."ဘယ္​ႏွ နာရီ ႐ွိပီလဲ??"

Dara ,Jiyong ​ေဘးမွာ ထိုင္​ရင္​း "mianhe!! က်မတို႔ assignment ​ေတြ ၿပီး​ေအာင္​ လုပ္​​ေနရလို႔ ​ေနာက္​က်သြားတာပါ.."

"ရပါတယ္​.." jiyong ,Daraကို အ​ေနာက္​က​ေန ဖက္​လိုက္​ပီး dara ​ပခံုး​ေပၚမွာ နဖူးနဲ႔ မွီထား​ေလသည္​..

Dara က​ေတာ့ တစ္​ခ်ိန္​လံုး အလုပ္​လုပ္​ထားတာ​ေၾကာင္​့ ပင္​ပန္​း​ေနပီ..သူမ အလုပ္​, ​ေဆးရံု ,uni, scholarship နဲ႔ အိမ္​ ျပန္​ငွါးဖို႔အတြက္​ နဲ႔ အရမ္​း ပင္​ပန္​း​ေနပီ..

Ji--ဒီ​ေန႔ မင္​းကို အရမ္​းလြမ္​းတာပဲ!!

Dara--တကယ္​လား??

Jiyong ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပပီး Dara ပခံုးကို နမ္​းလိုက္​ပီး  "အလုပ္​​ေတြ အရမ္​း မလုပ္​ပါနဲ႔လား!! မင္​း ဒီတစ္​ပတ္​လံုး Cl ဆီသြား​ေနတယ္​.."

Dara ,Jiyong ကို လိမ္​​ေနရတာ စိတ္​မသန္​႔သလို ခံစားရသည္​..dara သူမ ကို ဖက္​ထားတဲ့ jiyong လက္​​ေတြကို ကိုင္​လိုက္​ပီး.

"Ji!!"

"Hum??"

Dara--႐ွင္​့ အ​ေမ က်မကို လက္​ခံ မယ္​လို႔ ထင္​လား??

Jiyong--Dara!! မင္​း ဘာအမွားမွ လုပ္​ထားတာ မဟုတ္​တာ..ကိုယ့္​အ​ေမ-

Dara--ခ်မ္​းသာတဲ့ ​ေခြၽးမ ဆို႐င္​​ေရာ!!😁

Ji--ငါ့ အ​ေမ အတြက္​ Kwon လုပ္​ငန္​းက အရမ္​းအ​ေရးႀကီးတယ္​..တကယ္​လို႔ ကိုယ္​ကသာ ခ်မ္​းသာတဲ့ မိန္​းက​ေလးနဲ႔ ထက္​ထပ္​ရင္​ လုပ္​ငန္​းကို ပိုပီး အက်ိဳး​ေပးမွာ..အာ့လို ျဖစ္​​ေအာင္​လဲ ကိုယ္​့အ​ေမ ရ​ေအာင္​လုပ္​မွာ!!

Dara--oh!!

Jiyong--ခန​ေလး!! ​ေခြၽးမ!!

Dara'pov--ဟင္​!! ငါအာ့လို ​ေျပာလိုက္​တာလား??

Jiyong--မင္​းကိုယ့္​ကို လက္​ထပ္​ခြင္​့ ​ေတာင္​း​ေနတာလား??

Dara--YAA!!😳😳

Jiyong--ဒါဆို ဘာလို႔ ခ်စ္​သူ လို႔ မ​ေျပာတာလဲ!! ဟင္​??

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now