Chapter-43

261 26 9
                                    

"Miss DARA PARK!!" jiyong မီးဖို​ေခ်ာင္​း အ​ေပါက္​၀ က​ေန " ငါမင္​းကို back hug ​ေပးဖို႔ခြင္​့ျပဳပါလား??"

Dara ပန္​းကန္​​ေဆး​ေနရင္​း Jiyong ကို မ်က္​​ေစာင္​းဆိုးၾကည္​့လိုက္​သည္​..မ​ေန႔ညက ကိစၥပီး​ေတာ့ Dara သူမနားကို ကပ္​ရင္​ ခြင္​့ျပဳခ်က္​ယူရမယ္​လို႔ ​ေျပာထား​ေလသည္​..Jiyong က​ေတာ့ အာ့လို ​ေျပာသံၾကား​ေတာ့ ဟားတိုက္​ရယ္​​ေတာ့သည္​..

Dara. ပန္​းကန္​​ေတြဆက္​​ေဆး​ေန​ေတာ့ Jiyong ,Dara ​ေနာက္​ကို သြားကာ back hug ​ေပးလိုက္​သည္​.

Dara--က်မ ဆိုရင္​ လိုက္​ေနာက္​​ေနတာပဲ!!

Jiyong က​ေတာ့ ဖက္​ထားရင္​း "Morning!!"

Dara--စိတ္​ကလဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး​ေျပာင္​း​ေနတာပဲ..

Jiyong ,Dara ပံုး​ေပၚ ​ေမးတင္​ရင္​း.."အိပ္​လို္႔​ေရာ ​ေကာင္​းရဲ႕လား..?"

Dara--NAH!!

Jiyong--ငါ​ေတာ့ မရဘူး..

Dara ,Jiyong ဘက္​​ေခါင္​း​ေလး​ေစာင္​းကာ "waeyo!!?"

Jiyong--မင္​း ငါ့ကို မ​ေန႔တုန္​းက လုပ္​ခဲ့တာ​ေတြကို ျပန္​​ေတြးပီး အိပ္​မရ​ေတာ့တာ..

Dara ညတုန္​းက ျဖစ္​ခဲ့တာ​ေတြကိုျပန္​​ေတြး႐င္​း ႐ွက္​လာကာ Jiyong လက္​ထဲမွာ ႐ုန္​း​ေလသည္​..Jiyong က​ေတာ့ သူမကို ပိုပီးတင္​း​ေန​ေအာင္​ျပန္​ ဖက္​လိုက္​သည္​..

Jiyong--အာ့တာ​ေတြ ဘယ္​က တတ္​လာတာလဲ??

Dara ခရမ္​းခ်ည္​သီး မ်က္​ႏွာနဲ႔​ေနာက္​ကို လွည္​့ပီး.."Google က​ေန ႐ွာထားတာ..??"

"Bor..GOOGLE!! HAHAHAHAAHHA!!"

Dara-- YAHH!! ဘာလို႔ရယ္​တာလဲ..??မုန္​းဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တာ...

Jiyong--ဒါ​ေပမယ္​့ ငါက​ေတာ့ မင္​းကို ခ်စ္​တယ္​..

<<...................>>

Dara-- ဟို...က်မ ​ေက်ာင္​း..သြားရဦးမယ္​..

DARA ​ေျပးပီး သူ႔အခန္​းထဲ ​၀င္​သြားသည္​..

JIYONG လဲ သူမကို ခ်စ္​သည္​..သူမကလဲ သူ႔ခ်စ္​သူ မဟုလား..ဒါ​ေပမယ္​့ ဒီလို ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ သူတစ္​မ်ိဳးျဖစ္​သြားသည္​...

✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔

TOP, Minhyuk ပို႔ ​ေပးလိုက္​တဲ့ လိပ္​စာကို ၾကည္​့ပီး စစ္​​ေဆး​ေနတယ္​..

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now