Chapter-62

266 14 6
                                    

#Mature sense#

🚨🚨🚨🚨

Daesung တို႔ Hotel တို႔​ေနာက္​​ေတာ့ အ​ေနာက္​ဘက္​မွာ staff ႏွစ္​​ေယာက္​​ေစာင္​့​ေန​ေလသည္​..

"ဒီမွာ wheelchair !" Daesung အမိန္​႔​ေပးလိုက္​ပီး staff ႏွစ္​​ေယာက္​က Top ကို ကူတြန္​း​ေပး​ေလသည္​.

"သတိထားဦး​ေနာ္​!!" Bom ,Top ကို wheelchair ​ေပၚကူတင္​ရင္​း ​ေျပာလိုက္​​ေလသည္​..

"Sajamnim" Hotel manager က ​ေရာက္​လာပီး "လူႏွစ္​​ေယာက္​က Choi Seunghyun ကို လိုက္​႐ွာ--"

Daesung--မင္​းဘာ​ေျပာလိုက္​လဲ??

"ဒီမွာ အာ့နာမည္​နဲ႔ ဧည္​့သည္​လည္​း မ႐ွိဘူး..ၾကားလည္​း မၾကားဖူးဘူးလို႔​ေျပာလိုက္​ပါတယ္​.."

Dae--Ok!! Staff ​ေတြအားလံုးကိုစုပီး ​ေျပာလိုက္​ပါ ငါတို႔ ဒီမွာ ႐ွိ​ေနတယ္​ဆိုတာ ဘယ္​သူ႔ကိုမွ မသိ​ေစနဲ႔လို႔ မဟုတ္​ရင္​ အကုန္​လံုးကို အလုပ္​ထုတ္​ပစ္​မယ္​လို႔ ​ေျပာလိုက္​ပါ..

"Neh!! Sajamnim က်​ေတာ္​ ​ေျပာသလို လုပ္​လိုက္​ပါ့မယ္​့ ဒီ​မွာ!! အ​ေပၚဆံုးအထပ္​က အခန္​း​ေသာ့ပါ.."

Dae--​Guys!! သူတို႔​ေတြ ဒီကိုပါ လိုက္​႐ွာ​ေနတယ္​..

Jiyong--Sh!t!!

Cl--ဒီမွာ ​ေနလို႔​ေရာ အဆင္​​ေျပပါ့မလား??

Taeyang--Hyungdam မွာ​ေတာ့ ဒီ​ေနရာက အလံုျခံဳ ဆံုးပဲ!!

Jiyong--Seungri နဲ႔ ​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြ အ​ေနာက္​က ​ေလွကားက​ေန ထိပ္​ဆံုးကို တက္​သြား...က်န္​​တဲ့လူ​ေတြက Topနဲ႔ အတူတူ ဓာတ္​​ေလွကားက​ေန လိုက္​လာခဲ့မယ္​..

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Mr.Choi ဖုန္​း​ေျပာရင္​း "Seunghyun က ​ေဆးရံုမွာ မ႐ွိဘူးဆိုတာ ဘာကို ​ေျပာတာလဲ??"

"သူ ​ေဆးရံုတက္​ခဲ့တာ မွန္​​ေပမယ္​့ အခုသူ႔ကို ႐ွာလို႔မ​ေတြ႔​ေတာ့ဘူး.."

Mr.Choi--Kang Hotel မွာ​ေရာ စံုစမ္​းပီးပီလား??

"Nah..အာ့မွာလည္​း မ႐ွိပါဘူး.."

Mr.Choi--သူ ဒဏ္​ရာ ရ ထားလို္​့​ေ၀း​ေ၀း​ေျပးႏိုင္​မွာ မဟုတ္​​ေသးဘူး..သူ႔ကို မ​ေတြ႔မခ်င္​း ငါ့ကို ဖုန္​းမဆက္​နဲ႔ ဒါပဲ!!

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now