Chapter-2

1.5K 60 0
                                    

Ajhummaaaaaaaaa!! Daraတ​ေယာက္​ အ​ေဒၚႀကိးရဲ႕​ေျခသလံုးကိုလွမ္​းဖက္​ၿပိး...'pleaaaaasssseeeee'...

'Dara ငါ့ကိုလႊတ္​​ေနာ္​...."ငါလမ္​း​ေလ်ာက္​လို႔မရ​ေတာ့ဘူး...မင္​းတပတ္​​ေတာင္​​ေက်ာ္​​ေနပိဟာကို😠😠😠.....

"Please ...please..."Daraတ​ေယာက္​ aegyoလုပ္​ျပပိး​ေတာင္​းပန္​​ေနတာ​ေလ...

ရပ္​စမ္​းDara..နင္​လဲသိတာပဲအိမ္​လခမ​ေပးႏိုင္​ရင္​ဘာဖစ္​မယ္​ဆိုတာကို.......

သမိးက်ိန္​​ေျပာပါတယ္​... သမိးမာပိုက္​ဆံ႐ွိပါတယ္​.....

Dara...နင္​အရင္​အပတ္​တုန္​းကလဲအာ့လို​ေျပာတာပဲ​ေနာ္​....

Dara-ဟုလား😌😌ဒိတခါတကယ္​႐ွိတာပါ...အာ့မို႔တပတ္​ပဲအခ်ိန္​​ေပးပါ

Ajhumma- အာ့ဆိုလဲ​ေပးတာ​ေပါ့.....

Dara- တကယ္​လား.......ajhumma....😀😀

Ajhumma-ဒိ​ေန႔​တရက္​ပဲရမယ္​..ဒါပဲ.....

Dara - ajhummmaaaaaa........

10minute.....later...
ငါအိမ္​​ေခါင္​မိုးထပ္​မာငါလို​ေဆး​ေက်ာင္​းသူက​ေနရမယ္​​ေပါ့.....မ​ေနပါဘူး...န​ေခါင္​း​ေပါက္​​ေလးကို....​ေျပာရင္​းနဲ႔​ေတာင္​စိတ္​က်ဥ္​းၾကပ္​တယ္​....
[Daraမ သူမဟုတာၾက​ေနတာပဲ..😂😂😂]

👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭

"႐ွင္​!!!"....bomတ​ေယာက္​​ေအာ္​လိုက္​တာ...
"က်မ တကယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..".အ​​ေဆာင္​မွူးက​ျပန္​​ေျပာတယ္​....

Bomတ​ေယာက္​Seoul uniကို​ေရာက္​လို႔အ​ေဆာင္​​ေနဖို႔​ေသာ့သြား​ေတာင္​း​ေတာ့...သူမထက္​အရင္​booking လုပ္​သြားတဲ့သူ႐ွိတယ္​တဲ့...ပိး​ေတာ့အခန္​းကလဲမ႐ွိ​ေတာ့ဘးတဲ့​ေလ...

က်မscholarshipနဲ႔လာတာဆို​ေတာ့ အျပင္​မာ အခန္​းငွါးရင္​လဲ တ​ေယာက္​တည္​့နဲ႔ပိုက္​ဆံမတတ္​ႏိုင္​ဘူး...ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ..😖😖😖

က်မတကယ္​စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူး႐ွင္​....

ဒါနဲ႔အခန္​းအားဖို႔ဘယ္​နရက္​​ေလာက္​​ေစာင္​့ရမလဲ႐ွင္​့...bomက​ေမး​ေတာ့...
ခဏ​ေလး​ေနာ္​ၾကည္​့​ေပးပါ့မယ္​.....အာ့အမ်ိဳးသမိးက ကြန္​ျပဴတာ screenကိုၾကည္​့ပိး.......
၆ လ​ေလာက္​ပါပဲMiss Park Bom....

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now