Chapter-26

222 24 2
                                    

Dara ​ေငြ​ေခ်ရင္​း...၇ခြက္​​ေျမာက္​ ​ေခါက္​ဆြဲဘူးကို စား​ေနတဲ့ Ji ကို လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​တယ္​..

Dara​ေဒါသ ထြက္​ထြက္​နဲ႔ သူ႔ဆီ​ေျပးသြားပီး..သူ႔​ေ႐ွ႕မွာ ရပ္​လိုက္​တယ္​..

Jiက​ေတာ့ သူ႔ကို ​ေတာင္​ မၾကည္​့ဘဲ ​ေခါက္​ဆြဲကို ဆက္​စား​ေနတယ္​..

Dara--Yar..႐ွင္​ တ​ေန႔လံုးဒါပဲ ထိုင္​စား​ေန​ေတာ့မွာလား..

<.....>

Dara ,Jiရဲ႕ ညိဳ႕သက်ည္​းကို ​ေဆာင္​့ကန္​ကာ.."KWON JIYONG"

JI--Arrr..yar..

Dara--႐ွင္​ စားထားတာ​ေတြ ျပန္​​ေပး​ေနာ္​..

Ji--arasso! ဒါနဲ႔ ဘာလို႔ငာ့ကို ကန္​တာလဲ..

Dara--Palli Garja..

Dara အျပင္​ကို ​ေျပးထြက္​သြား​ေလသည္​..

"ခန​ေလး..​ေခါက္​​ဆြဲ​ေတြ.." Ji ​ေခါက္​ဆြဲဘူးကို ၾကည္​့ပီး.."Arshii" ​ေခါက္​ဆြဲဘူးကို ဆြဲပီး dara​ေနာက္​ ​ေျပးလိုက္​သြား​ေလသည္​..

"ခန​ေစာင္​့ပါဆို " Ji ,Dara​ေနာက္​လိုက္​လာပီး Daraရဲ႕ ​ေဒါသထြက္​​ေနတဲ့ မ်က္​ႏွာ​ေၾကာင္​့ သူ အူတက္​​ေအာင္​ရယ္​​ေလသည္​..

Dara--႐ွင္​ တစ္​နာရီ​ေတာင္​မ႐ွိ​ေသးဘူး..ဘယ္​ႏွဘူးစားပီးသြားပီလဲ ႐ွင္​သိရဲ႕လား..

Ji--အာ့တာက ​ေကာင္​းလို႔​ေလ..​ေနာက္​ထပ္​​ေတာင္​ စားခ်င္​​ေသးတယ္​..

Dara--YA!! JIYONG..

"Waeyo"ji ,Dara ကို စရင္​း အ​ေနာက္​က​ေန လိုက္​လာ​ေလသည္​..

"Mr.Kwon"

Jiyong နဲ႔ dara jiyong ရဲ႕ နာမည္​ကို ​ေခၚသံၾကားလို႔ အ​ေနာက္​ကို လွည္​့ၾကည္​့​ေတာ့..

ကားအမဲ ​ေရာင္​​ေဘးမွာ ခန္​႔ခန္​႔ညားညားနဲ႔ ရပ္​​ေနတဲ့ အမ်ိဳးသားတစ္​​ေယာက္​..

Ji--ဘာလဲ?😑😑

Dara ႐ုတ္​တရက္​ အသံ​ေရာ အက်င္​့စ႐ိုက္​ပါ ခ်က္​ခ်င္​း​ေျပာင္​းသြားတဲ့ ji ကို လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​တယ္​..

Man--က်​ေတာ္​့ကို Mrs.kwon လွြတ္​လိုက္​တာပါ..သူက သခင္​​ေလးနဲ႔ အခု​ေတြ႔ခ်င္​လို႔တဲ့..

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now