Chapter-18

298 29 3
                                    

"""ဘုန္​း"""

Bom..​ေနက္​ဆံုးfile တြဲကို...laptopနဲ႔ လက္​နဲ႔ မကြာတဲ့ Top​ေ႐ွ႕ ပစ္​ခ်လိုက္​တယ္​....

Bom ​ေဒါသ ထြက္​ထြက္​နဲ႔...."ဘာမွ...မွားတာ...မ​ေတြ႔ဘူး...သဒၵါနည္​း​ေရာ ..စာလံုး​ေပါင္​း​ေတြ​ေရာ...မွားတာ..တစ္​ခုမွ မ႐ွိဘူး.."

Top--ငါလဲ..႐ွိတယ္​လို႔ မ​​ေျပာဘူးပါဘူး..

Bom--ဘာ...က်မ အာ့မွာ ထိုင္​ပီး5နာရီႀကိး​ေတာင္​...စစ္​​ေနရတာ...႐ွင္​ အစကတည္​းက​ေျပာပါလား..😠😠

Top--ငါက ႏွစ္​​ေခါက္​ စစ္​​ေစခ်င္​လို႔...

အမွန္​​ေတာ့.သူ႔​ေဘးမွာ Bom႐ွိ​ေနပီး အလုပ္​လုပ္​ရတာ သူႀကိဳက္​သည္​...ဒါ​ေပမယ္​့ သူ သူ႔စိတ္​ကို ၀န္​မခံ..

Bom--Yarr!! မနက္​ျဖန္​က်မ မွာ အလုပ္​​ေတြ႐ွိတယ္​... သိရဲ႕လား..

Top သူ႔လက္​ပတ္​နာရီကို ၾကည္​့ကာ.."အာ့ဆို႔ မင္​းဒီ​ေန႔ လုပ္​ရမွာ​ေပါ့.."

Bom--ဘာ..

Top--အခု မနက္​ 2နာရီ႐ွိပီ..<<2 a.m>>

Bom သူမ ဖုန္​းကို ထုတ္​ၾကည္​့ပီး.."Arshii"

"လိုက္​ပို႔​ေပးရမလား.."Top မတ္​တပ္​ရပ္​လိုက္​ပီး..jacket ကို ယူကာ ​ေမးလိုက္​သည္​..

"Aigoo မုန္​းလိုက္​တာ...အာ့ငတံုးမာနခဲ.က​ေတာ့.."Bomတိုးတိုး​ေလး​ေျပာလိုက္​တယ္​..

Top ျပံဳးလိုက္​ပီး..ကား​ေသာ့ကို ယူကာ..အခန္​းထဲက ထြက္​လာ​ေလသည္​...""ငါ စိတ္​မ​ေျပာင္​းခင္​ ျမန္​ျမန္​လိုက္​လာခဲ့..""

Bon​ေဆာင္​့​ေဆာင္​့​ေအာင္​့​ေအာင္​့နဲ႔ top​ေနာက္​က ​ေျပးလိုက္​လာ​ေလသည္​...

""အိမ္​ အထိ လိုက္​ပို႔​ေပးလို႔​ေက်းဇူး တင္​ပါတယ္​..""Bom , Top ကား​ေပၚက ဆင္​းပီး​ေျပာလိုက္​တယ္​...

Top ,Bomကို ၾကည္​့ပီး​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပလိုက္​တယ္​...

Bom--​ေနာက္​​ေန႔ ​ေတြ႔ၾကတာ​ေပါ့..
Bom ႏႈတ္​ဆက္​ကာ..လွည္​့ထြက္​သြားတယ္​..

""BOM!!""Top လွမ္​း​ေခၚလိုက္​တယ္​...

"Humm" Bom ,Top ကို လည္​့ၾကည္​့လိုက္​တယ္​..

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now