Chapter-8

390 28 0
                                    

"အမယ္​​ေလး...ပိတ္​ရက္​.........."daraတ​ေယာက္​​ေစာ​ေစာစိးစိး​ေအာ္​ပိး​ေပ်ာ္​​ေနတယ္​...

Bom-arrrr....dara...shuuuu
Bomတ​ေယာက္​နားၿငီးလြန္​း၍​ေခါင္​းအံုး​ေအာက္​ကို​ေခါင္​းတိုး၀င္​သြား​ေလသည္​....

Dara-bomမ ...ထ​ေတာ့....နင္​့ကိုတစ္​​ေနရာ​ေခၚသြားမို္​့...
Daraတ​ေယာက္​ sofaခုတင္​​ေပၚခုန္​တက္​ပိး...bomကိုႏိုွး​ေလ​ေတာ့သည္​..

Bom-ဟင္​့အင္​း.....ငါအိပ္​ခ်င္​တယ္​...

Dara-yarrr

Daraတ​ေယာက္​bomကိုခုတင္​​ေပၚက​ေနကန္​ခ်လိုက္​​ေတာ့သည္​..

Bom-Dara!!
Bomသူ႔​ေက်ာကုန္​းကိုကိုင္​ရင္​းၾကမ္​းျပင္​​ေပၚက​ေန​ေအာ္​လိုက္​တယ္​..

Dara-ဟုပိ..နင္​ထပိ...
Dara​ေျပာပိးခ်င္​းbomကို​ေရခ်ိဳးခန္​း​ေလးထဲအတင္​းပို႔​ေတာ့သည္​...မိbomတို႔က​ေတာ့...ဆက္​အိပ္​လို႔မရ​ေတာ့ဘူး​ေပါ့..

"Arshi....."bomတ​ေယာက္​သူမဆံပင္​​ေတြကိုဖြလိုက္​ပိး...Daraကို...က်ိန္​ဆဲ​ေန​ေတာ့သည္​..😁😁

Dara-ျမနျ္​မန္​လုပ္​ပါ...နင္​့ကို..ငါျပခန္​းလိုက္​ပို႔မလို႔....

Bom-ဘာလို႔...နင္​အာ့ကိုဘာသြားလုပ္​မာလဲ..

Daraတ​ေယာက္​bom​ေျပာတာကိုဂ႐ုမစိုက္​ပဲ..
"အာ့ဓာတ္​ပံုဆရာနမည္​က​ေလ GD တဲ့..သူက​ေတာ္​​ေတာ္​ ​ေတာ္​တာ....သူ korea မာ လာပိး ျပခန္​းလာဖြင္​့ဖို႔ငါဒိတသက္​​ေစာင္​့လာတာ.."

Bom-Ok!! fine...
Bomတ​ေယာက္​တခုခုကိုသတိရသြားပိး​ေတာ့...
Bom-Dara yar...အမွန္​​ေတာ့...ငါလဲဒိ​ေန႔အ​ေရးႀကိးလုပ္​စရာ​ေလး​ေတြ႐ွိတယ္​....Mianhe

Dara-oh..ဒါ​ေပမယ္​....ဘာမွမဟု​ေတာ့ဘူး...ဘာ​ေၾကာင္​့လဲ? ..နင္​ဘာလုပ္​မလို႔လဲ..

Bom-Umm..umm..ငါ​ေနာက္​ပိးက်ရင္​နင္​့ကိုအကုန္​​ေျပာျပမယ္​​ေလ​ေနာ္​...

Dara'pov-သူငါ့ကိုဘာ​ေတြမ်ားဖံုးကြယ္​ထားတာပါလိမ္​့..

📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷

Top-ဟု..၀င္​လာခဲ့ပါ..
အတြင္​း​ေရးမႉးက၀င္​လာပိး..."Jiyong..shiက​ေတြ႔ခ်င္​လို႔ပါတဲ့.."

Top-hum...

Ji-Yo...CHOI!!
Ji​ေျပာပိး..sofa​ေပၚမာပစ္​ထိုင္​လိုက္​တယ္​....

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now