Chapter-44

202 21 4
                                    

"Krebs cycle??" Cl ,Dara နဲ႔ ပန္​းကန္​ ​ေတြကို ​ေဆးရင္​း ​ေမးလိုက္​တယ္​..

Dara--YARR.. Kreb! လား?? oxidative phosphorylation လား??

Cl--😒😒Kreb!! နင္​ ဒါ​ေတာင္​မသိ​ေတာ့ဘူးလား...

Dara--သိပါတယ္​..သိပါတယ္​..ပီး​ေတာ့ အခုမွ အဂါၤ ပဲ ႐ွိ​ေသးတာကို..

Bom ကလဲ မီးဖို​ေခ်ာင္​ထဲက ပန္​းကန္​​ေတြကို အျပင္​မွာခ်​ေပးရင္​း.."Generating adenosine triphosphate through oxidization of acetate..$£€&-±"

Dara--ok!ok! ခန​ေလး..

Cl-- ဒီမွာ sodium ရပါပီ...

Customer--SODIUM???

Cl--Arr..Mianhe..စြပ္​ျပဳတ္​ရပါပီ​ေနာ္​..

"CL.,DARA.,BOM!!"

သူတို႔လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ သူတို႔ကို စိတ္​ဆိုးပီးၾကည္​့​ေနတဲ့ Gong arjushii..

"Minzy ​ေျပာ​ေတာ့ မင္​းတို႔ ၾကာသပ​ေတး​ေန႔ စာ​ေမးပြဲ႐ွိတယ္​ဆို.."

Dara-- mianhe!! arjushii.. သမီးတို႔ အလုပ္​ ပို လုပ္​​ေပးပါ့မယ္​...

Bom,Cl--😅😅

"မလို​ေတာ့ဘူး...သြား​ေတာ့.."

"႐ွင္​..!! သမီးတို႔ကို အလုပ္​ျဖဳတ္​လိုက္​တာလား..??"

" မဟုတ္​ဘူး..အိမ္​ျပန္​ပီး စာလုပ္​​ေတာ့လို႔..စာ​ေပးပြဲက အ​ေရးႀကီးတယ္​​ေနာ္​...😃😃"

"ဒါ​ေပမယ္​့ arjushi တစ္​​ေယာက္​တည္​း.."

"ရပါတယ္​..minzy လဲ ခန​ေန လာ​ေတာ့မွာ ပီး​ေတာ့ ဒီ​ေန႔ ဧည္​့သည္​လဲ သိပ္​မလာတာကို.."

" ရလို႔လား?? Arjushi!!"

"သြားပါဆ္ို!!"

"Gomawo arjushi😝" သူတို႔ arjushi ပါးကို တစ္​ဖက္​စီ နမ္​းပီး ျပန္​သြားၾက​ေလသည္​..

©®©®©®©®©®©®©®©®®®©®©®©®©®

6 hours later in the library!!

BOM--ငါ ...ဆက္​..ပီး..မလုပ္​..

Dara-- စာအုပ္​က ငါတို႔ကို ျပန္​က်က္​သြားလိမ္​့မယ္​...

Cl--ဘာလို႔ စာလံုး​ေတြက carbon ​ေတြပဲ ျဖစ္​​ေနတာလဲ??😓😴

သူတို႔သံုး​ေယာက္​ၿပိဳင္​တူ စားပြဲခံု​ေပၚ ​ေခါင္​း​ေမွာက္​လိုက္​ပီး..

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now