Serio prawie się rozkleiłam rysując te OCke. Robię się strasznie sentymentalna albo to wina okresu. OC rysowana dla Skyla205.
Anastazja Bem
A teraz powiem wam, że osoba co stworzyła te OCke zrobiła mi dobrze ( Bez skojarzeń proszę ) Te kucyki. Niczym z Sailor Moon, a jak byłam mała miałam bzika na tym punkcie! Uwielbiałam Usagi i Usagi i ich urocze w chuj kucyki. Zawsze chciałam mieć takie. Miałam przy rysowaniu tyle frajdy, bo przypominałam sobie moje dzieciństwo. A do tego cicho śpiewający Grzegorz Hyży w tle i proszę się ze mnie nie śmiać lubię różnego rodzaju muzykę nawet i ciężki metal się przewija.
Co do samej postaci weszłam na profil zobaczyłam, że to postać do RP, ale aż przez chwilę czytając jej opis zaczęłam szukać książki czy autorka nie ma xD Dałam tej OCe trochę pazura w końcu każdy w pewnej chwili przypomina lwice, nie?
Teraz kolejna sprawa planuje na koniec tego artbooka zrobić konkurs ( Padł wczoraj plan o konkurs ) i zdecydowałam się go zrobić tutaj, a więcej informacji zamieszczę, gdy ten artbook będzie się chylił ku końcowi. Ogólnie jak nie zrobię tego konkursu skończę w One shocie bardzo złym xD" nawet bym wrzuciła screen z tej rozmowy, ale mnie ona sama krępuje xD"
CZYTASZ
Osakowe bazgroły
CasualePostaram się tu raz na jakiś czas wrzucić swojego dzikiego Bazgroła. Czasami coś normalnego czasami z humorem. Po prostu bawmy się wszyscy dobrze :D!