Namjoon'la öpüşmeye hazırlanmıştık,dudaklarımız tam birleşecekti ki annemin sesiyle o muhteşem rüyadan uyandım:
-Kızım,yemek hazır hadi gel.
Ben:
-"Tamam anne" diyip kalktım.Aşağı indiğimde babam da gelmişti.Babam bana:
-"Kızım sınavın nasıldı?"diye sorunca gözyaşlarım sel olup akmaya tekrar başladı.Hemen mutfağa yönelip,depresyon çikolatamı aldım ve hızlıca odama yöneldim.Sizin,depresyon çikolatası da ne???dediğinizi duyar gibiyim.Depresyon çikolatası herkesin fındık kreması,Ya da sarelle dedikleri ama benim için manevi değeri farklı olan çikolatadır.Odama çekilip o muhteşem lezzeti tatmaya başladım.Tam o sırada telefonuma gelen mesajla irkildim.Çünkü her annem fındık kremasını çaldığımı öğrenebilirdi.Bu arada mesaj Mert'ten di.
-"Sınav sorularının cevapları belli oldu.Bilgin olsun."
Cevap bile yazmadan sınav sorularının cevaplarına bakmalıyım.Ya bir ümit...Galiba kaybettim dediğim ama hala organlarım arasında dolanan bir ümidim vardı.Hemen soruları açtım ki açmaz olaydım çünkü olan son ümidim de artık bitmişti.Çünkü cevaplarınızı büyük bir çoğunluğu uyuşmuyordu.Tamam belki birkaç sorunun cevabını unutmuş olabilirdim ama birçoğunu hatırlıyordum ve bu netlerle bırak Kore'yi,üniversiteye bile gidemiyordum.Inanamıyorum.Yine ve yine tüm hayallerim yaş olup gözümden akmaya başlamıştı.Bir süre ben ağlarken gelen mesajlar yığınına bakmayacam derken merakım zirve yaptı ve açtım.Mesajlar"ARMY"grubundandı.
Eda:
-Kızlar soruların cevapları açıklandı.Baktınız mı???
Merve:
-Evet.Sadece üç yanlışım var...
Eda:
-Seni geçtim.Sadece iki yanlış shjjshjhs
Merve:
-Ebru sen neden hiçbir şey yazmıyorsun.
Ben:
-Sınavım berbat sadece 15 net görünüyor.Yani yola bensiz devam edin.
Merve:
-Abartma be kızım.Bence den cevapları hatırlamıyorsun ondan böyle diyorsundur.
Eda:
-Aynen ha.Kore'yi düşün çekik, beyaz tatliş erkekleri ya.
Ben:
-Kızlar ben şu an tüm hayallerimden vazgeçtim.
Merve:
-Saçmalama kanki hiç öyle şey olur mu???
Eda:
-Yani sen bu okulun en başarılı tiplerisin canım ya.Abartma lütfen.
Ben:
-Kızlar ben ciddiyim sonra görüşürüz.
Gruptan ayrılıp Wattpad'e girdim.Bir süre kitap okudum ve çikolatamı kaşıklamaya devam ettim.Yanlız çikolata da bayağı iyiydi.Üreten hakkını vermiş.Hem sevdiğin adamı tanıyamayıp,onunla yuva kuramayacaksan güzel ve alımlı olmanın anlamı ne???Fit kalmak için bir amacım kalmadıysa niye kendimi kısıtlayayım ki? Sizce de öyle değil mi???Bunları düşünürken kutunun dibi de bana görünmüştü ki annemin çığlığı evde yankılanmaya başladı:
-Yeni aldığım fındık kremasını hanginiz mideye indirdiniz???
Seda:
-Kanka,aha sıçtık...
Ben:
-Seda sen de her boka atma kendini bacım ya.
Hemen aşağı inip:
-Anne valla ben yapmadım dedim.
Annem dibime yaklaşıp,yaptığı incelemeden sonra:
-Demek sen yapmadın,o zaman ağzının etrafındaki çikolata lekelerini nasıl açıklayacaksın.
Ben kendimi savunmak için en sevdiğim çikolatanın reklamını kullandım.(Allah affetsin.)
Ben:
-Intense krizi canım onun lekeridir başka ne olacak ki???
Annem:
-Bana yalan söyleme,bilirsin ki lise yıllarımda az hurafelik yapmadım.
Ben:
-Tamam ya ben yedim.Oldu mu?Hem de hepsini shjshjhjjjsss
Kurduğum cümleden sonra olanların ne olacağını bildiğim için koşar adım odama çıkmaya başladım.Ben koşarken olan oldu.Annemin eşsiz vuruş terliğini götümün ortasına yedim.ikincisini yiyemezsin ve bunun için hızlanıp,odama girdim.Tabii ki kapıyı da kilitledim.Anneme bırakacak değilim ya.Ne yapacağımı bilemeyip Google Amcadan olsun istediğim ama bir olamayacak olan kocişimin resimlerine bakmaya başladım.Tüm vücudunu ezberledigimde hayallerime tekrar koyuldum.Ama daha fazla hayal kurmamalıydım.Çünkü her bir hayal beni daha fazla üzecek sonuçlar doğuracaktı.O yüzden gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Aşkilatalarım oy ve bite atmayı unutmayıp,yorum yazın.Seviliyorsunuz...
💖😍😘💖😍😘💖😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum💖Kim Namjoon
FanfictionBTS benim için bir aşktır.Işte o aşkın hikayesi...