Kore'de Ilk Gün

36 8 6
                                    

Taksiye binmiş havalimanına doğru yol alıyorduk.Tam telefonumu uçak misina alacaktım ki annem aradı:
"Alo kızım,Kore'ye vardınız mı?"
"He anne he.Namjoon'la evlilik hayallerini kurmaya başladık.Sen ne diyorsun?(!)"
"Delirtme beni,neredesiniz?"
"Anneciğim,havalimanındayız."
"Tamam,baban size orda Bir Hit midir nedir,o şirketin karşısındaki apartmandan size ev ayarlamış."
"Big Hit mi?Anneemmm."
"Tamam,kes yalaka.Anahtarınızı karşı komdunuzdan alırsınız.Hadi Allah'a emanet olun."
"Sağ ol annem.Ben seni sonra ararım."
"Tamam hadi bay bay yalaka."
Telefonu uçak misina alıp uçağa bindim.Bugün ve daha önce olan biten her şeyi bu şehir sınırlarında bırakıp kulaklığımı taktım.Ne mi dinliyorum?Tabii ki de BTS.Dope ile başlayıp No,more dream'e kadar devam etti.30 şarkıyı iki kez turlamıştım ve yolculuk canımı sıkmaya başlamıştı.Hostesten aldığım kurabiyenin yanında çayımı götürürken,Eda bana:
"Kanka ya,bugün Mert ne için gelmişti?"
"Veda etmeye."dedim,gözlerimi yerden ayırmadan.
"Ama o önceki gün veda etti,doğru söyle özel bir şey oldu da anlatmıyorsun.Bakışlarını yerden kaldırmadığından belli."
"Sana ne Eda?Anlatmam gereken bir şey olsaydı anlatırdım."
"Kızma kanka,ben ş-şey laf olunda torba dolsun diye söylemiştim."
"Neyse sakın olacağım."
"Kanka biz nerede kalacağız?"
"Kızlar,anneler Big Hit'in karşısındaki apartmanda ev kiralamış,orda kalacağız."
"I-N-A-M-I-Y-O-R-U-M.Her Allah'ın günü o tatlı,minnoş,yakışıklı suratları göreceğiz."
"Bence ben master için gelmeyip yedi yirmi dört onları dikizleyeyim."
"Kanka sen kudurdun mu?"
"Hakketen yani,master için burda olduğumuzu unutmayalım."
"Asıl gayemizi hiç ama hiç unutmayalım değil mi?"
"Haklısın kanka."
Böyle tatlı ama arada bir hararetlenen konuşmamız ardından yanımda taşıdığım depolu şarja telefonumu takıp,işsiz dokunmamak için bir süre uykuya saldım kendimi.
  "Inişe son on dakika."
Annemin sesiyle o tatlı uykumdan uyandım.Kendime geldiğimde Kore sınırlarına girmiş,Seul'e inmemize dakikalar kalmıştı.Inişe geçtiğimizde kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu.Geçmiş söyle bir gözümün önüne geldi ve daha dün üniversite sınavını kazanamadım diye zırlayıp duruyordum.Ama şimdi Kore sınırlarında ve Seul içinde yer alıyordum.En önemlisi de Big Hit'in karşısında bir evim vardı.Ben böyle bir geçmiş ile gelecek arasında turlarken uçak inmişti.Uçaktan indiğimde kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu ve işte o an o güzelim BTS kokan toprağa ayak bastığım andı.Allah'ın onları bir an önce görmeliydim.Hemen bavullarımı alıp yakındaki bir kişiye o eşsiz ingilizcemle nasıl taksi bulacağımızı sordum ve aldığım cevaptan tatmin bir şekilde kızların yanına döndüm.Kızlarla ana caddeye doğru yol aldık ve adamın söylediği gibi kısa bir süre sonra taksi gelmişti.Adama telefondan konumu gösterince adam bizi adrese bıraktı.Uçaktan inerken bile hissetmediğim midemdeki kelebeklerle uzun bir aranın ardından tekrar bulunmuştum.Heyecan ve mutluluğum anlatılmaz bir hal almaya başlamıştı.Inmeden önce bir ,iki kez nefes alıp almadığını kontrol edip indim.Arkamda duran o eşsiz,muhteşem binaya bakmak için döndüm.Hangi bina mı?Tabii ki de artık hep göreceğim bina olan Big Hit'ti.Sabahtan beri tutup tutup durduğum o mutluluk ve sevinç gözyaşlarımı boşalttım.Çok geçmeden elini boynuma dolayıp,omzumu ıslatan bir adet Merve vardı."Hayallerim" yapbozumu tamamlamama son iki adım kalmıştı.En zor adımları bunlar "tanışma ve evlenme."Bunlarda olsaydı yukardakini bir daha isteklerim için rahatsız etmeyecektim.Duygu yüklü sahnemizi tamamlayıp eve geçtik.Eve geldiğimiz gibi bavulları bir köşeye fırlatıp evi incelemeye koyuldum.Ev ev değildi,apartman dairesi hiç değildi.Yani bildiğin Saray yavrusuydu mübarek.Duşa girip güzelce temizlensin.Yemeğimi  de yedikten sonra günün yorgunluğunu bedenimden uzaklaştırmak amacıyla kendimi uykunun kollarına teslim ettim.Sonuçta yarın o hiç tanımadığım şirkette ise başlayacaktım Acaba beni ne tür sürprizler bekliyor? Çok merak ediyorum.
Arkadaşlar asıl hikaye bu bölümden sonra başlıyor.Buraya kadar olan bölümler biraz sıkıcı olmuş olabilir fakat asıl aksiyon ve macera bu bölümden sonra gelecek.Sizi şaşırtacak bir son hazırlamayı düşünüyorum.SEVILIYORSUNUZ...😘😘😘

Seni Seviyorum💖Kim NamjoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin