Namjoon'a Anlatma Zamanı

31 3 4
                                    

Yarım saat sonra kendime gelmiş uyanmıştım.Mutfaktan mis gibi kokular geliyordu.Kızlar gelmiş olmalıydı.Hemen yanlarına aşağı indim.Merve:
"Sonunda uyandın canım.Anlat bakalım ne oldu?"
"Ayy evet anlat,anlat meraktan ölüyorum."
"Tamam sakin kızlar anlatıyorum."
Ben olanları anlatırken kızların arada"Ooo" veya "Of ya keşke bizde gelseydik."demeleri vardı.Biz böyle konuşurken Merve fırındaki pizzayı çıkardı.Of çok acıkmışım.Sofrayı Eda ile birlikte kurarken Merve de pizzayı servise hazırlıyordu.

Sofraya oturduğumuzda
"Demek'Biz artık arkadaşız'dediler ha.Ah kanka sakın benim Jungkook'uma yavşama."
"Saçmalamaz mısın,ben Kim Namjoon ve gamzesine aşığım tamam mı?"
"Çok güzel böyle devam et."
"Aish,Eda senle uğraşamıyacam."
"Şimdi sen işe alınmadın değil mi?"
"Aynen öyle Merve,keşke alınsaydın diyor bir yanım,ama bir yanımda üzülme arkadaşlarısın zaten diyor."
"Bence de kazandığın çok büyük bir arkadaşlık ve bu arkadaşlığa sahip çık."

        Yemeğimizi yemiş,televizyon izlemek için koltuğa oturduk.Televizyondan korece bilmediğim için türkçe altyazılı ayarladım.Babam bilgisayar mühendisi olduğu için bu tarz konularda iyiydim.Kızlar da gelince dizi aramaya başladık.Eda:
"Kanka sen mi yaptın bunu?"
"Evet,ben yaptım."
"Oha kesin sen yakında hackercılığa da başlarsın."
"Aish ya aish."
"Neyse sen takma onu da aç haber izleyelim."
"Olur tabii.Ben de Kore gündemini merak ediyorum."

       Merve'nin dediği üzerine haber kanalının birini açtım ki açmaz olaydım.Gördüğüm haber beni mahvetmek üzereydi.Antiler yüzünden intihar eden üçüncü idol mü?Delirmek üzereydim.Intiharlatın tek sebebi antiler mi yani?Hem de Shinee grubunun üyesi.Ah kafayı yiyecektim.Beni delirten ölümü değil,ağlayan fanlarıydı.Hepsi harap olmuş durumda.Bir an o fanların yerinde kendimi bulunca gözyaşlarıma hakim olamadım.Hemen elime telefonu alıp Namjoon'u aradım.

"Alo,Ebru."
"Namjoon ben hiç iyi değilim."
"Tamam sen sakin ol,ben hemen geliyorum."
       Kendimde değildim.Ya bu olaylardan biri BTS'ten birinin de başına gelirse kaldıramazdım.Zaten ölüm beni mahvederdi.Ya ya grup da dağılırsa...Ah kafayı yemek üzereydim resmen.Ben de bu üç idol hakkında araştırma yaptım ve göze batan ise hepsinin de aynı yaşta ölmesi.

   Kapının çalması ve odamın kapısının açılması bir oldu.O gelmişti evet Namjoon gelmiş ve dizimin dibine çökmüştü.Neden ağladığımı soran gözlerle bakınca:
"Beni BTS yurduna götür,lütfen."
Hemen arabaya bindik ben hala sinir krizi geçiriyordum.Durmadan ama hiç durmadan ağlıyordum.Evet belki benim favori grubum BTS'ti.Ama ben Shinee grubunu da seviyordum.Yurda gelip içeri girdik.Hepsinin iyi olduğunu görünce bir an olsun sakinleştim.Tae beni böyle görünce bir bardak su getirdi.

Hepsi sessizce tepkimi bekliyordu.Bense telefonumun çalmasıyla telefonumu açtım.Arayan Eda'ydı.
"Nerdesin Ebru meraktan öldüm öldüm dirildim."
"Tamam iyiyim,merak etme şunan meşgulüm sonra ararım."
Kookie:
"Ne oldu sana?Sabah mutluydun."
Ben olanları ve korkumu anlstınca hepsi bana sarıldı ve Yoongi:
"Tek bir fanım olduğu sürece ben ölmeyeceğim."
Bu cümle beni o kadar rahatlatmıştı ki kendimi tutamayıp Yoongi'ye sarıldım:
"Oppa,senin artık bir kızın var ve onu  bırakıp hiçbir yere gidemezsin."
Bu cümleyle gördüğüm tek şey Yoongi başta hepsinin dolan gözlerle bana gülümsemesi oldu.Ben de duygulanmaya başlamıştım.Gözümden akan yaşla ağladığımı anladım.Yoongi'ye sarıldım ve:
"Sakın ama sakın beni bırakma."

  Aradan bir saati aşkın zaman geçmişti.Daha fazla kalamazdım yoksa Merve ile Eda çok merak ederlerdi.
"Benim gitmem lazım,kızlar merak eder."
"Tamam ben seni bırakırım."
Namjoon ile birlikte çıktık evden.Arabaya bindiğimizde kısa bir sessizlikten sonra:
"Çok mu korktun?"
"Ne?"
"Haberi duyunca çok mu korktun bizim için?"
"Saçmalama hepsi oyundu,gül cemalinizi özledim(!)"
"O kadar ciddi  ve korktun."
"Tabii korktum,korkudan ölüyordum."
"Peki  ölen kişi bizim gruptan olsaydı?"
   Namjoon'un cümlesiyle gözümden bir yaş aktı ve sadece yutkunabildim.O an ki durumumu düşünemiyordum.Namjoon:
"Ebru,seni üzmek için söylemedim,özür dilerim."
"Namjoon,ben başta sen olmak üzere hepinizi çok ama çok seviyorum ve birinizin başına bir şey gelirse canımdan bile vazgeçmeye hazırım."
"Yani gerçek bir army diyorsun."
"Dibine kadar."

Seni Seviyorum💖Kim NamjoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin