BTS ile Arkadaşız

34 3 0
                                    

BTS ile olan konuşmam arasından birkaç gün geçmişti ve bu süre zaafında hiç aramadılar.Umutsuzluğa kapılmaya başlamıştım.Çünkü sonuçta Big Hit'in de kendi çerçevesinde uyguladıkları kuralları var ve ben bu kuralların hepsine uymuyorum.Ama sadece bir tane sonuçta.Neden alınmayayım ki?Bence alınırım.Sonuçta çok önemli ve çok çalışılan bir davayı almıştım.

         Ben bu düşünceler içinde rutin birkaç gün geçirdim.Işte büyük gün bugün.Çünkü biz sabah kızlarla kahvaltı ve dedikodu yaparken telefonum çaldı.Kayıtlı bir numara değildi.Aklıma ilk gelen şey BTS arıyor olduğuydu.Içimden milyon dua ettim nolur arayan Namjoon olsun diye.Lakin arayan BTS olsada açan kişi Seok Jin'di:
"Anneyounghoseyo(merhaba)"
"Anneyounghoseyo Jin.Nasılsın?"
"Iyiyim de sesimi hemen tanıdın hyung."
"Bir zahmet yani,sonuçta bugüne bugün armyim."
"Haklısın hyung,pardon."
"Jin işe mi alındım?Onun için mi aradın?"
"Evet hyung onun için aradım ama yüz yüze görüşmeliyiz."
"Tamam olur,ne zamam nerede?"
"Bir saate hazır ol ve bana evinin konumunu at ben gelirim."
"Tamam Jin,görüşürüz."
"Görüşürüz."

           Içimde bir değişiklik oldu.Jin'in sesi bana çok mimiksiz geldi.Sesinde alındığıma ya da alınmadığıma dair hiçbir ipucu bulamadım.Acaba işe alınmamış mıydım?Ama işe alınmasaydım,telefonda söyler kapatırdı.Bence alındım be hatta buluştuğumuzda sözleşme imzalarız.Ayyy şimdiden çook heyecanlandım.Umarım buluşmaya hepsi ama hepsi gelir de hep birlikte imzalar sonra anı ölümsüzleştirmek için fotoğraf çekeriz.Gerçekten içimde sevinç fırtınaları kopuyor.

          Unutmak üzere olduğum konumu Jin'in aradığı numaraya attım.Sonrada hemen kısa bir duş aldım.Saçımı düzleştirmek ve röfle yapmak arasında kaldım.Gündüz ve arkadaşça olacağı için çokta şık giyinmek yerine daha günlük giyinmeyi tercih ettim.Saçlarımı da düzleştirdim ve hazırım.

Kendime inanamıyorum hazırlanmaya o kadar dalmışım ki on beş dakikadır Jin beni aşağıda bekliyormuş.Kapının çalması demek büyük ihtimalle Jin kapıda demek.Kapıyı koşarak açtığımda karşımda gördüğümle beklediğim kişi aynı değildi.Önce yanılıyorumdur sanıp gözümü ovuşturdum,baktım olmuyor kolumu çimdikledim ve"Ayy!"Bir de tatlı tatlı gülüyordu halime.Allah'ım şu an canımı alabilirsin.Kapıdaki benim sabahtan beri yaptığım dualarımın kabulunun göstergesi.Resmen Kim Namjoon(Rap Monster)kapımda ve ben şok.

"Daha ne kadar böyle suratıma bakacaksın,hadi gel diğerleri arabada belkiyor."
  Ne yani tüm BTS grubu 15 dakika boyunca beni mi beklediler?Bu daha büyük bir şok.
"Tamam,çantamı alıp geliyorum."
Çantamı aldım ve koşar adım kapıdan çıktım.Yanımda Kim Namjoon vardı ve soru sormak istiyordum:
"Jin'in aradığı numara kimindi?"
"Neden?"
"Çünkü Jin'in adına kaydettim ve yanlış olsun istemiyorum."
"Numara Jin'in değil,benim
Çünkü onun o sırada telefonunda şarjı yoktu."
"O zaman senin adına mı kaydedeyim?"
"Canın nasıl isterse öyle takıl."
"Biasımı merak ediyor musun?"
"Hayır,neden merak ediyim ki?"
"Çünkü biasım olma ihtimali arasında sende olabilirsin o yüzden sordum."
"Tamam diyelim merak ettim,gelecek sonuçlarda merağımın boş olduğu oranındadır."

            Biz bu konuşmayı bitirmeden asansör kapısı açıldı ve indik.Ama kafaya koymuştum,onun bu özgüvensizlik sebebini ve iticilik sebebini öğrenecektim.Bunu yapmak zorundayım.Çünkü ben onun fanıyım ve o benim biasım.Ama iticiliğini sevmiyorum da değil.Hatta beni ona çeken özelliği bu.Dış görünüşü de var ama ben sadece dış görünüşe bakmam.

         Arabanın önüne vardığımızda tüm BTS ordaydı.Onalrın görünce bir an duygusala bağlasamda kendime gelip:
"Anneyounghoseyo."
"Anneyounghoseyo."
"Bakıyorum da koreceyi söküyorsun."
"Iltifatın için teşekkürler Tae."
"Çok güzel olmuşsun,hyung."
"Teşekkürler Hoseok."
"Konuşmanız bittiyse,gidelim."
"Tamam,sustuk."

Seni Seviyorum💖Kim NamjoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin