Master Senesi

29 7 0
                                    

Işte bir yıl o ergen duygularımdan kurtulmamla bitmişti.Avukatlık okuyup,bir şirketin avukatı olmak istiyorum.Lakin ne kadar master yapmayı seçtiğim ülke olan Kore ve seçtiğim şehir olan Seul gelmişse de seçmek istediğim şirketi seçemedim.Nedenini size söylemiştim.Çünkü o çok sevdiğim şirket-Big Hit-evli olmadan hizmetçi bile almıyor.Ama bir yandan iyi bir şey.Çünkü o çoook sevdiğim adama bekar bir kadın doya doya bakamayacak.
"Kanka,şu cümlelerin sonunda piç gülüşünü atma."
"Off sus Seda. Ne kadar boktan şeylere takıntılısın."
"Doğru söyleyeni dokuz köyden koyuyorlar ya benimde o hesap."
"Sen de doğru konuşma madem"
"Sen ne gıcık bir iç ses olmaya başladın böyle."
"Ama ya kanka,b-ben ş-şey öyle demek istemedim anla yani."
"Iyi madem.Bu seferlik de sana af çıktı."
"Seviliyorsun kanka."
"Sen de sen de."
Konuşma faslını bitirip Merve ile gideceğimiz kütüphane için hazırlanmaya başladık.Şimdi siz ne kütüphanesi madem tercihleri de verdiğinize göre.Tabii ki ben bir Namjoon aşığı olarak onun yolundan gidip kitap okuyorum.(Bilgi:Namjoon en çok bilgisayarla uğraşmayı sever fakat hiçbir zaman kitaplarını bilgisayarlarından ayırmaz.)Kıyafetlerimi giymiş,saçım çok uzun olduğu için bir güzel örmüştüm.Kütüphaneden istediğim kitabı bulmuştum ve onun sevincini yaşıyordum."Ne kitabı?" dediğinizi duyar gibiyim.Ben size önce kitap tutkumu anlatıp sonra hangi kitap olduğunu söyleyeceğim.Ben lise yıllarımdan beri tam wattpad okuma aşığıyım ve wattpad kitaplarını da okumayı çok severim.Ayrıca almak istediğim ve bulduğum kitabın adı"Gözlük".Gözlük kitabını duymayanlar için bahsetmek istiyorum.Gözlük romanın yazarı Koray Yersüren'dir.Gözlük lise hayatında eziklenen bir çocuğun hayatından alınan bir kesiti anlatır ve bu yüzden okumanızı tavsiye ederim.Çünkü muhteşem bir kitap.Işte ben de bu kitabı almış eve gidiyordum.Eve vardığımızda Eda isyan bayraklarını çekmiş kaç saattir nerede olduğumuzu soruyordu.Bizde aynı ağızdan:
"Kütüphanedeydik."dedik.
"Doğru söyleyin erkek mi kesiyorsunuz?"
"Ağzını topla canım beni keseceğim dünyada ve ahirette sadece 7erkek vardır."
"Hee Ebru hee kesin öyledir."
"Ne demeye getiriyorsun kızım benim Namjoon adında kocam,Tae adında kumar,Jin adında nişanlım,Suga adında sözlüm,Jimin adında sevgilim,Jungkook adında metrem,J-Hope adında da manitam var ,tamam mı?"
"Oha oha ben bile dinlerken yoruldum da sen nasıl üşenmeden söylüyorsun."
"Army farkı canımın içi."
"Iyi tamam be senle kavga etmiyecem hadi girin içeri yemek hazır."

3 gün sonra
Master için Kore'ye Big Hit'e en yakın şirkete seçilmiştik.Bavullarımızı hazırlamaya başladık,çünkü uçağımız saat dörtte havalanacaktı.Ben bavullarımızı hazırlamıştım,Eda'ya yardım ediyordum.kızın heyecandan eli ayağına dolandigindan bir şey yapamıyordu.
"Inanmiyorum,ya resmen onların yaşadığı s şehre gideceğiz."
"Sus Eda da işimizi bitirelim."
"Tamam sustum."
Tam o sırada Merve odasından
"Kızlar benim isim bitti."
"Daha ne duruyorsun ordu yardıma gelsene."
O Eda'nın odasına gelip yardım ederken kapı çaldı.
"Ben bakarım."diyip yanlarından ayrıldım.Kapıyı açtığımda gözlerim yuvalarından fırlayacaktılar sanki.Niye mi?Çünkü iki haftadır hiç görmediğim Mert kapının önündeydi mavi gözlerinin feri sönmüş ve çok fazla zayıflamıştı.
"Konuşabilir miyiz?"
"Tabii buyur geç."
"Dışarıda konuşalım,işin vardır vaktini çalmayayım."
"Peki sen nasıl istersen."deyip peşinden bahçeye gittim.
"Mastere kazanmışım tebrik ederim."
"Sağ ol,teşekkürler."
"Ebru şey benim sana söylemem gereken bir mesele var.Uzun zamandır bu anı bekliyorum."
"Neden gideceğim zamanı?Neden daha önce söylemedin de şimdi?"
"Çünkü daha önce söylemiş olsam benden nefret eder,asla yüzüme bakmazdın,bende bu haksızlığı kendime yapadım."
"Tamam söyle artık,ne söyleyeceksen."Kızmıştım ona bunca süredir önemli olan bir şeyi benden nasıl da saklamıştı.
"Ebru ben ş-şey s-seni seviyorum yani sevmiyorum aslında."
"Seviyorum da sevmiyorum aslında."
"Sevmiyorum çünkü ötesini hissediyorum aşığım sana aşık hem de deli gibi."
"Yeter sus artık.Unut beni biz senle OLAMAYIZ."
Ben bunu söyledikten sonra dudağıma değen sert bir ten hissettim.Ilkin ses etmesem bile birkaç saniye sonra onu itip.
"NE YAPTIGINI SANIYORSUN.DEFOLLL."Ben bunu deyince bana:
"Sana bunu söylersem benden nefret edeceğini söylemiştim.Bak işte dediğim oldu."
"Beni sevdiğin için değil.Beni benim arzum dışında öptüğün için sana kızgınım ve evet artık senden nefret ediyorum.Şimdi DEFOLL."
Mert arkasına bile bakmadan gitmişti.Bense ağlıyordum.Çünkü ilk opucugumun sahibi Mert Aysan değil Kim Namjoon olmalıydı.Bir hayalim daha yıkıldı,kim bilir daha kaç tanesi daha yıkılacaktı.Gözyaşlarımı silip yukarı kızların yanına döndüm.Kızlar bavullarımızı hepsini toplamıştı.Bavulları alıp hava limanına doğru yola çıktık.Artık burdan gitme vakti gelmişti.Kapıyı kapatıp taksiye bindik.
KORE YOLCUSU KALMASIN.

Arkadaşlar umarım beğenirsiniz ve lütfen kusurlarımı söylemekten çekinmeyin.Bol bol oy vote atıp,yorum yazın.Seviliyorsunuz.

Seni Seviyorum💖Kim NamjoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin