~hoofdstuk 8~

471 37 8
                                    

Vandaag gaan we eindelijk naar Marokko!! Yeaah.
"Opstaaan nfifoossss" zegt mo en maakt ons wkkr t is 1 uur snachts ik heb letterlijk een uurtje geslapen,  we vliegen zo over 3 uur.
"hmmm" kreun ik zacht "Opstaan a bolle " zegt hij lachend ik sta op en strek me uit "ik ben moeeeeeh" zeur ik " Elly ska je wou marokko toch" zegt mo en maakt Sabri wakker die gelijk wakker word zo die heeft er zin in.
"Gaan we op schiphol ontbijten?" vraagt Sabri we knikken en Mo en sabri pakken de koffers, Mo wou persé mijn koffer ook pakken, we hebben alle 3 de zelfde grijze pak van nike aan en alle 3 onze zwarte louboutin sneakers, De boys hebben allebei een gucci pet op en ik heb een zwarte dsquared pet op en me krullen los.
Aangekomen bij de auto stappen we in en de bewaker van Sabri's huis brengt ons naar het vliegveld, daar aangekomen bedanken we hem en lopen naar binnen waar we gelijk inchecken en ons bagage afleveren. We hebben nog ander half uur  en besloten wat te gaan eten "kom bij subway broodje halen" zeg ik gapend ze knikken en bij subway bestellen we alle 3 een broodje tonijn, als tie geserveerd word genieten we ervan en ruimen t weer op. "kom na die winkel ff brillen kijken" zegt mo wijzend naar een brillenwinkel ik knik en loop met hem mee, "Nee man gaan jullie maar k ga richting gate alvast daar zitten ben moe " zegt Sabri ik kijk hem raar aan "haha isgoed sab " zeg ik lachend en hij loopt weg. We lopen de brillenwinkel in en ik zie gelijk een Louis Vuitton zonnebril die me opvalt, hij zit achter een glazen raampje dus  kan ik hem niet passen ik kijk naar de prijs €999.99  1000 euro voor een bril? Best wel duur maar ik heb het er zeker voor over, net als ik een medewerker erbij wil roepen om hem te halen komt mo aanlopen met 2 zakjes, hij overhandigt mij een van die zakken "Hier wou je deze hebben prinses" zegt hij en geeft me de zak ik open hem en zie exact de zelfde bril "Neeeeee Mo waarom doe je dit?" zeg ik boos als ik me portemonnee wil pakken om hem t geld terug te geven houd hij me tegen "Nee wollah niet t is maar een cadeautje" zegt hij en glimlacht lief, t heeft geen eens nut meer om verder in discussie te gaan. "Fuck you " zeg ik en steek me middelvinger op, "ik hou ook van jou schat" zegt hij lachend "Maar toch bedankt mo ik zie je egt als mn broer gewoon" ik zie dat hij me een beetje gekwetst aan kijkt maar zal wel aan mij liggen ik geef hem een kusje op zn wang "Ik heb trouwens de zelfde bril maar dan mannencollectie voor mij & Sabri gehaald " zegt hij dan "Aaaah nu zijn we goals" zeg ik lachend "waren we al lieverd" zegt hij en knipoogt.
Bij de gate aangekomen zien we sabri zitten, hij bedankt Mo voor zijn cadeau, geen minuut later word er "vlucht Amsterdam naar Marrakech vertrekt over 15 minuten" we pakken onze vliegtickets erbij en lopen naar de ingang waar we plaats nemen, jammer genoeg mochten we niet naast elkaar ik zat alleen, & Mo en Sabri naast elkaar hellemaal voorin t vliegtuig. 10 minuten later leun ik met mn hoofd tegen de raam als ik een schaduw naast me zie ik kijk op en zie een breed gespierde jongen, hij glimlacht lief en neemt plaats ik glimlach terug en zet een film op, dit word een hele lange reis

1 uur later..
ik ben in slaap gevallen als ik me ogen een beetje open merk ik dat mn hoofd op de schoot van die jongen ligt, ik schrik en kijk op  wat the fuck? hoe kom ik oppeens op zijn schoot terrecht? dit is zo voorschut he "is niet erg knapperd je viel in slaap en leunde op me schouder en toen liet ik je hoofd op me schoot liggen anders lag je niet lekker" zegt hij en kijkt me aan met zijn mooie glimlach, nu pas besef ik hoe mooi hij is, bruine ogen met hele lange wimpers, een best wel gevaarlijke uitstraling Gespierd, en een goude tand.
"oh" is het enigste wat ik uit me mond krijg, ik sta op en zit weer recht  net als ik me serie op wil zetten hoor ik hem tegen mij praten, ik doe me oortje uit en kijk hem vragend aan "kom je uit Amsterdam" vraagt hij ik knik, "ik ook heb je nog nooit eerder gezien mag ik misschien wat meer over je weten ?" vraagt hij nieuwsgierig. Yeh freakky " wat wil je weten?" vraag ik hem "Hoe je heet Hoe oud je bent, of je een vriend hebt? getrouwd? " zegt hij "ik ben Ellae Noor, 18 jaar Geen vriend ook niet getrouwd, En ook niet op zoek." zeg ik er snel achteraan. Hij knikt lachend, "ben je ook benieuwd naar mij verhaal?" zegt hij lachend "hahaha ik heb toch niks te doen dusja" zeg ik hij knikt, "ik ben Nordin, ben 20 jaar heb geen vriendin en ben ook nog niet getrouwd" zegt hij
"Heb je broers of zussen " vraagt hij
ik voel een steek door mn hart gaan, mijn lieve broer, onze band was goud waard, alles is weg en dat dankzij een persoon. Soufyan me andere broer, ook al  was onze band geen goud waard hield ik zo veel van je, "hallo?" hoor ik hem zeggen "oohh haha" zeg ik "waar was je met je gedachte?" vraagt hij "Nee moest effe ergens aan denken zeg ik snel" hij knikt "Ik heb een zusje, Ze heet Elmyra" zeg ik koel en slik hard. Hij kijkt me aan, "Leuke naam heb je geen broers of zussen?" zegt hij ik slik "Nee" zeg ik snel "jij?" vraag ik om de stilte te verbreken "ik heb een broer en een zusje " zegt hij ik knik "leuk" zeg ik en doe me petje af
ik schud me krullen een beetje door elkaar "Je hebt egt mooi haar " zegt hij dan
"dankjeee" zeg ik
De stewardessen beginnen met vertellen dat we alles van de grond af moeten halen en de riemen op moeten doen want we gaan landen. Ik doe me riem om en leun tegen de raam Elmyra  mijn prinses, hoe zou het nu met haar gaan, wat hebben me ouders haar wijs gemaakt dat ik gedaan heb? allemaal vragen die door me hoofd heen spoken, Ik schud met me hoofd Nee ik mag me vakantie niet door hun laten verpesten. Als we geland zijn neem ik afscheid van Nordin "mag ik misschien je nummer?" vraagt hij lief, ik kijk hem raar aan "Nee sorry" zeg ik "ook niet als vrienden?" vraagt hij Ik zie Mo en Sabri in de verte al lopen deze jongen gaat zeker blijven plakken, ik knik en geef hem me nummer, "Doei he knapperd" zegt hij Oké hij is best wel raar..
ik loop de vliegtuig uit en voel gelijk de warme wind, Marokko mijn land ❤️
Ik loop naar Mo en sabri en ze vragen hoe de reis ging, "ging goed" zeg ik snel Ze knikken en we halen onze bagage op, We lopen naar buiten en nemen de taxi naar ons hotel, daar aangekomen vallen leg ik de koffers in een hoek neer en Mo loopt naar boven om te slapen, ik loop samen met Sabri naar onze kamer, morgen gaan we naar een nieuw hotel dit is alleen ff om uit te rusten. Ik heb egt geen zin om op de bank te slapen Mo heeft de tweepersoonsbed waar ik op hoor te slapen en Sabri de andere. "kom naast me liggen" zegt sabri en klopt 2 x op de bed ik trek me pijama aan en lig in zijn armen hij geeft me een kus "ik hou van je prinses" zegt hij en zo vallen we alle 3 in slaap.

Zooooo lang geen deeltje meer geplaatst van dit boek...
sorrryyyyyy Lieffies wattpadd deed raar..
💋💋 Druk op dit sterretje hieronder en laat een leuke reactie achter xo

to much painWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu