Hey schatjes, ik heb heel lang niet meer een deeltje van dit boek geplaatst en sorry daarvoor. Ik heb examens en ik had het heel erg druk. Voor de mensen die waren vergeten waar t over ging lees het vorige deeltje opnieuw... Laat een leuke reactie achter zodat ik elke dag een deeltje ga plaatsen!
ik open me ogen en kijk naast me en zie sabri lekker slapen, ik geef hem een kusje op zijn wang en sta op. Ik strek me uit en loop naar de douche, ik neem een lekkere koude douche aangezien het hier 40 geraden is.
Ik droog me haar en laat het los hangen. Ik trek een marokkaanse huisjurk aan en doe me valentino slippers eronder aan. Ik loop naar de raam en doe hem open. De velle zon schijnt in mijn ogen. "hmm " hoor ik Sabri kreunen. "Sabri opstaan " zeg ik en schud hem zachtjes wakker. "Hey knapperd" zegt hij en strekt zijn armen, "heb je lekker geslapen?" vraag ik hem
hij knikt, en loopt naar de douche hij gaat vast douchen.Ik loop na Mo's kamer en maak hem wakker, tijdens het wakker schudden zie ik dat Hij egt knap is, Mooie lange wimpers gespierd lichaam mooie ogen, alles wat je wilt vind je in hem, zowel innerlijk als uiterlijk Maar ik zie hem als me broer.
"mo wakker worden eh izan" zeg ik en schud hem wakker, hij opent zijn ogen en kijkt me met een lieve blik aan. " hey " zegt hij met zn ochtendstem. "uh Hey"
ik doe de gordijn open en hij staat op en loopt naar de douche, ik maak de bed op en ook die van Sabri.
Na t douchen komen ze aanlopen in hun kleding, "eh tamza ga je zo mee ontbijten buiten?" zegt Sabri lachend
lachend kijk ik hem aan, "ben je gek?" vraag ik hem en duw hem weg.
Ik loop naar mijn koffer en pak een witte strakke jurkje en trek me Zwarte bikini eronder aan. Ik pak me Valentino slippers en doe ze aan.
Ik doe me tasje om van Lv, en loop naar beneden, ik loop naar Sabri en maak een snap met hem, ik zet hem op mijn verhaal met de tekst; 👫 babe
geen minuut later krijg ik 10tallen snaps van mensen, met de vraag "is het je vriend" ik negeer ze, en vergrendel me telefoon. Ik loop naar Mo, hij kijkt me lief aan, "ben je klaar" vraagt hij. Ik knik en loop samen met hem en sabri weg naar de auto.
Mo komt ook aanlopen en we stappen in, op naar een restaurant.Daar aangekomen bestellen we wat te ontbijten en genieten ervan. "gaan we naar t zwembad" zegt Mo, "Jaa kom" zeg ik blij. En we staan op, en rijden naar de zwembad Marrakech Nikki beach club. Daar aangekomen zien we allemaal jongens en meiden die sisha roken. Drank en harde muziek van broederliefde. We lopen naar binnen en Ik trek me jurkje uit en leg me baddoek op me stoel, ik neem een duik in t zwembad en sabri komt achter me aan springen. Hij probeert me te pakken wat niet lukt want ik zwem snel weg. "Moooooo help" schreeuw ik lachend als Sabri me op zijn schouders pakt. Mo komt het water in gesprongen en sabri duwt me het water in. Ik kom lachend weer boven water.
"IK VERDRONK BIJNA A ZWERVER" schreeuw ik lachend. "jaaaaajaaa niet overdrijven a kleintje" zegt hij lachend. Ik kijk hem scheef aan en zwem verder. Mo en sabri bestellen sisha en poffen wat. "jeh junkies" zeg ik en kijk ze raar aan. " Hahaahhaah" lachen ze. Ik zie een jongen die me opvalt, hij kijkt me aan en knipoogt. Ik kijk weg en richt me weer op Sabri.We kletsen wat en die jongen springt het water in. " wil je wat drinken?" vraagt sabri. " ja reddbull ijskoud" zeg ik zuchtend. "oke kga drinken halen ga je mee Mo" zegt sabri Mo knikt en loopt mee. Ik pak me telefoon erbij en zit aan de kant, "wat ben je mooi" hoor ik iemand in me oor fluisteren. Ik voel een rilling door me hele lichaam gaan en draai me hoofd om en zie die jongen van net. Ik doe alsof ik hem niet zie en ga verder op me telefoon. "Ik weet dat je wel Nederlands kan, ik hoorde je net Nederlands praten" zegt hij lachend. En neemt naast me plaats. "Oke wat wil je" vraag ik. "Jou " zegt hij en kijkt grijnzend naar me lichaam. "Nou fijn voor je ik wil je niet" zeg ik bot. Hij kijkt me hoofdschuddend aan "ik weet dat je me wilt, kijk hoe mooi ik ben" zegt hij en legt zn hand op me blote bovenbeen. Ik heb alleen een bikini aan dus dit is heel raar. Ik voel me misselijk worden, "haal die kanker hand weg" zeg ik boos. "En je bent niet eens knap wat the fuck" zeg ik lachend erna. Hij kijkt me gekwetst aan en loopt weg.
Mo en Sabri komen aanlopen met 3 reddbulls. Nou dat werd tijd. We zwemmen nog wat en genieten van onze redbulls.
Na gezwommen te hebben gaan we naar een restaurant waar we eten bestellen en genieten van ons eten. "Wat gaan we morgen doen" vraag ik. "zien we morgen wel joh" zegt mo lachend. Ik knik en na t eten rijden we weer terug naar ons hotel. Ik merkte dat tijdens de rit naar huis Sabri de hele tijd druk aan het appen was, en heel erg naar de tijd keek. Maar het zal vast wel niks voorstellen. Bij ons hotel aangekomen stap ik uit, ik ben kapot. Ik kan niet wachten me bedje in te duiken. We lopen naar de lift en lopen naar ons kamer, als ik de deur open zie ik 3 mensen op ons bed zitten. Ik kijk op en Zie me moeder me vader en Elmyra. Ik kijk met grote ogen naar me moeder, wat is ze veranderd. Ze is heel mager geworden, en ziet er heel bleekjes uit. "Ellae" zegt mijn vader met een zware stem. Ik kijk hem met betraande ogen aan, "we moeten praten" zegt hij boos. Ik knik en loop met hem mee naar buiten. "Hoe kon je me dit aan doen ellae" zegt hij boos. "Sorry papa, Asjeblieft.. ik hield zo veel van hem ik wist het echt niet" zeg ik bang. "Je bent een hoer" zegt hij koel. Met betraande ogen kijk ik hem aan "Nee pap-"
"Ik zeg toch JE BENT EEN HOER" schreeuwt hij boos. "Je moeder en ik hebben iemand gevonden met wie je moet trouwen" zegt hij dan weer. "Wwwwattt?" zeg ik boos. "Je gaat trouwen en het moet, je hebt niks te willen" zegt hij boos. Ik kijk hem huilend aan. Hoe durft hij? Ik ren huilend weg naar boven waar ik in ons hotel kamer loop, ik loop naar mijn slaapkamer en zie Elmyra daar slapen. Ik neem plaats aan de kant van de bed en pak haar hand vast. "Elmyra mijn kleine prinses" Zeg ik zacht. Ze opent haar ogen en kijkt me blij aan. "Ik hoop dat je niet zo als mij word, ik hoop dat mama en papa en je broers wel trots kunnen zijn op jou, wat ze niet konden zijn op mij" zeg ik huilend. "Elmyra ik hou zo veel van je prinses, mijn mooie knappe zusje. Vergeet niet dat je een zus hebt die heel veel van je houd." ze kijkt me met tranen in haar ogen aan, ik pak haar hand vast en leg hem op me hart. "Jij blijft voor altijd hier Elmyra" zeg ik, ze knikt en geeft me een kus en knuffel. "Ik heb je gemist sussie" zegt ze huilend. "Ik jou ook, en ik ga je nog veel meer missen zeg ik." waar ga je heen?" vraagt ze bang. " ik moet weg schatje maar ik beloof je dat ik terug kom ooit" zeg ik met tranen, ze knikt en kijkt wat ik allemaal doe . Ik pak mijn grote koffer en vul hem met alles. Ik pak me telefoon en alle benodigdheden en loop naar de deur, ik kijk nog een keer om en kijk Elmyra met tranen in me ogen aan, ze zwaait en ik zwaai terug. Als ik de hotelkamer verlaat stap ik in de taxi en vertel hem dat ik naar vliegveld wil. Daar aangekomen betaal ik de eerst volgende vlucht naar Amsterdam. Als mijn vlucht word omgeroepen loop ik daarheen en check me in. Ik neem plaats in de vliegtuig en pak me telefoon en doe me oortjes in, ik luister een liedje en voel de tranen naar beneden stromen. voel iemand tegen me arm aan tikken, als ik om kijk, kijk ik in de mooie blauwe ogen van Saiffedine. "Ellaenoor" zegt hij en pakt me hand vast, ik ben veelste zwak om hem terug te trekken of om bot of boos te zijn. Ik heb steun nodig, dat is alles wat ik nodig heb op dit moment. "Wat is er?" vraagt hij en kijkt me met grote ogen aan. " Niks" zeg ik snel. Hij neemt plaats naast mij. "Ellae iwa doe niet moeilijk, vertel wat is er?" vraagt hij. Ik voel de tranen naar beneden stromen, "hoe kon je Saiffedinneje hebt me hele leven verpest" zeg ik huilend. Ik zie dat hij gekwetst wegkijkt. "Je hebt me leven zo erg verpest Saiffedine" zeg ik weer en doe me handen voor me gezicht. " Wollah het spijt me zo erg, laag me het je uitleggen en ik beloof je dat je me zult vergeven" zegt hij en kijkt me aan. Ik schud hevig met me hoofd "ik hoef geen uitleg" zeg ik bot.
"Wat is er gebeurd vertel?" zegt hij zacht. "Ik word uitgehuwelijkt, omdat ze vinden dat ik een hoer ben" zeg ik en veeg me tranen weg. "Wat? Uitgehuwelijkt!!!" schreeuwt hij boos. Ik knik huilend, hij pakt me gezicht en legt het op zijn schouder en doet zijn arm om mij heen. "Ellae, maak je geen zorgen. Ik handel dit af" zegt hij geruststellend. "Hoe? Saiffedine hoe" vraag ik. "het komt goed geloof me maar" zegt hij en aait over me krullen heen.Dont forget to stem en reageer liefjess hoe is t met de ramadan moeilijk of niet? Moge allah Subhanna Wata3ala jullie vasten en gebeden accepteren. Moge allah al jullie slechte daden vergeven. have a blessed ramadan girls love you all 💘
JE LEEST
to much pain
RomansEllaenoor, oftewel Ellae, een meisje die moet kiezen tussen de liefde van haar leven of haar famillie. Liefde maakt blind. Ik sleep jullie mee in haar leven. EllaeNoor's Story ❤️ * NIETS KOPIËREN ZONDER MIJ TOESTEMMING SVP**