heee beauty's💕
hoe is het met de ramadan? Moge allah jullie vasten accepteren!
Mijn exames zijn voorbij en ik heb vakantiee!!! Ik wacht nog op me uitslag. Maar dat betekent goed nieuws voor jullie, namelijk er komen weer nieuwe en spannende delen aan! Stem en reageer het duurt maar een paar seconden en het maakt me heel blij 🦋🖤Ik open me ogen en kijk om me heen, waar ben ik? Ohja bij Saiffedine.
Ik besloot om weg te gaan. Ik sta op en neem een snelle douche ik open me koffer en pak een jurkje en trek hem aan ik doe me krullen los en trek me slippertjes van valentino aan.
Ik pak me koffer en loop naar beneden, beneden aangekomen zie ik Saiffedine zitten.Als hij me opmerkt staat ie op en komt naar me toe lopen. Waar ga je heen?" vraagt hij "Ik ga weg" zeg ik snel. "Nee Ellae blijf" zegt hij en pakt me stevig vast bij me arm. Ik duw zijn hand weg en kijk hem raar aan "Ik ga" zeg ik en loop langs hem weg.
Met een brok in me keel loop ik naar buiten en bel een taxi "naar dichtstbijzijnde hotel " zeg ik snel hij knikt en ik pak me telefoon erbij. Ik voel me maag knorren, ik heb hongeeerrr
Ik check me berichtjes
sabri; iwa waar ben je?
Sabri; ik zweer t je, je maakt me kanker gek k zoek al dagen naar je
ik reageer erop met; ben in NL
Mo: Kom na me toe ik moet met je praten ben in Nederland.
ik; Nee
Mo; ik vind de weg naar jou wel, zie je straks
ik besloot niet meer op hem te reageren en vergrendel me telefoon.
"Waarom ik? Zo hellemaal alleen. Ik heb niemand die van me houd. Saiffedine de liefde van me leven, ik hield zo veel van hem hoe kon hij me dit aan doen. Iedereen haat me door hem.Aangekomen bij het hotel betaal ik de taxi chaffeur en bedank hem, ik loop naar binnen en check in. Ik loop naar boven en leg mijn koffer neer. Ik neem een snelle douche en neem plaats op mijn bed. Ik zet een film aan op netflix en hoor geklop. Vast roomserice denk ik bij me zelf, ik sta op en maak de deur open en zie Mo staan.
"wat doe jij hier" vraag ik en net als ik de deur wil dichtslaan doet hij snel zijn voet ertussen.
"We moeten praten" zegt hij snel. "Wat is er" vraag ik als hij plaats neemt op mijn bed. "Kijk beloof me dat je me laat uitpraten en geen conclusies gaat trekken zonder dat je weet wat er echt is" zegt hij rustig, ik kijk hem raar aan "okee ik beloof het en nu?" vraag ik.
"Kijk ik heb je vader gesproken en heb hem verteld hoeveel pijn je hebt, ik heb hem ook verteld dat t totaal niet jou bedoeling was en dat je het graag zou willen uitleggen" zegt hij. Ik voel me hartslag te keer gaan, ik wil zo graag weer contact met me ouders en met me lieve zusje Elmyra en me broers maar t gaat niet."Waar slaat dit op wie the fuck heeft gezegd dat ik met hem wil praten er valt niks uitteleggen ik ben een slechte dochter en no matter what ik zal t altijd blijven" zeg ik en loop naar de deur die ik open, "En nu wil ik graag dat je my kamer verlaat" zeg ik boos.
Hij zucht en staat op "als je je bedenkt je vader geeft morgen om 6u een feest van Elmyra en hij staat op je te wachten" zegt hij en loopt weg. "En trouwens Ellae?" zegt hij en draait zich om,
"ik hou van je" zegt hij en loopt weg.
Met open mond blijf ik achter, ik sluit de deur en neem plaats op mijn bed. Ik doe mijn handen om mijn knieën en laat de tranen de vrije loop gaan.Ik open me ogen en zie dat ik zittend in slaap ben gevallen, ik sta op en voel een pijnlijke steek door me rug heen gaan. "Auw" fluister ik zacht. Ik heb gisteren de hele dag niks gegeten dat is echt niet goed voor mij. Ik verhonger mezelf alleen voor niets.
Ik besloot me om te kleden en eventjes roomservice te bestellen. Ik loop naar de douche en neem een lekkere koude douche. Ik doe een handdoek om me lichaam heen en loop naar de slaapkamer waar ik me telefoon hoor overgaan. Ik zie een onbekend nummer staan,
"Hallo?" zeg ik zacht, "Hey... met yassir" hoor ik hem zeggen. "Heeeeeey Yassirr hoe is het?" vraag ik hem. "Goed met jou?" "gaat goed Alhamdollilah"we kletsen nog wat en we hebben besloten vandaag naar de stad te gaan samen. Ik hang op en kijk op me telefoon hoe warm het word, 24 geraden zie ik staan. Ik hoor iemand aankloppen en open de deur, het ontbijt word geleverd en ik geniet van het overheerlijke uitgebreide ontbijt.
JE LEEST
to much pain
RomanceEllaenoor, oftewel Ellae, een meisje die moet kiezen tussen de liefde van haar leven of haar famillie. Liefde maakt blind. Ik sleep jullie mee in haar leven. EllaeNoor's Story ❤️ * NIETS KOPIËREN ZONDER MIJ TOESTEMMING SVP**