~hoofdstuk 15~

352 33 4
                                    

Dames sorry dat ik zo lang niet geschreven had, zoals ik in mn andere verhaal al had aangegeven had ik t heel druk, ik raad het jullie aan om het vorige deeltje terug te lezen zodat je weer weet waar het over gaat! Verder veel leesplezier vergeet niet wat leuks te reageren en te stemmen.

"Ik ben hier Saiffedinne, ik ben hier bij jou, ik laat je nooit alleen, ik beloof het. Please laat mij niet alleen en word wakker, ik zal altijd bij je zijn, open aub alleen je ogen... ik hou zo veel van je saiffedine " zeg ik huilend. Ik pak zijn hand vast en geef er kusjes op, ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en hoor zijn hart zachtjes kloppen.
My king, please wakeup. I miss you...
"Iiikk hhouu ook vvvan jjou" stottert hij zacht, ik kijk hem met grote ogen aan. "saiffedine" vraag ik zacht. Hij opent rustig zijn ogen en kijkt me met zijn mooie ogen aan. Ik druk op het knopje en 2 dokters komen aanlopen. "hij is wakker" schreeuw ik blij. Ik voel me op dit moment zo gelukkig, ik ben zo blij. "Alhamdollilah" fluister ik zacht. De dokters sturen mij de kamer uit om een paar testjes te doen. Ik neem plaats en Yassir komt aanlopen met 2 starbucks koffie. Ik ren naar hem toe en vlieg in zijn armen. "Hij is wakker yass hij is wakker" zeg ik blij, en tranen verlaten mijn ooghoeken.
Hij aait zacht over me rug heen, en kijkt me lachend aan. "Zie je wel kleintje ik zei toch dat alles goed komt, en nou nooit meer zeggen dat je niet van hem houd" zegt hij lachend, ik kijk hem blozend aan en kijk naar de grond. "Hier, ga jij maar even naar huis om je op te frissen dan blijf ik wel bij hem ja?" Zegt hij, ik knik en loop naar de lift. Ik loop de lift in en ga naar beneden. Ik stap in de auto en rij snel naar huis. Ik heb eigenlijk vandaag een afspraak bij mn nieuwe huis, t is nu 10 u, dus over 3 uutjes. Ik twijfel of ik moet gaan, en besloot toch wel te gaan. Thuis aangekomen neem ik een lekkere warme douche en kleed me snel om. Ik heb een leren legging aan met een oversized wolle zwarte trui. Ik pak mijn zwart/goude lv schoenen en mijn lv tas. Mijn krullen breng ik in model en pak mijn pinpas telefoon etc.

Ik stap in mijn golf 7 gtd, en rijd naar het adres van de penthouse. Ik loop naar binnen en zie een best wel lange en gespierde Marokkaanse jongen staan, ik groet hem met een hand en merk dat hij me best wel lang aankijkt. "Dusss Ellaenoor was het toch?" Vraagt hij, ik knik. "aangenaam Ellaenoor, ik ben Soufian" zegt hij. "Mag ik je Ellae noemen?" Vraagt hij. Ik knik hij lacht en geeft me een rondleiding door het huis. "Het is een mooi groot huis, t heeft 6 kamers. En een hele grote woonkamer keuken. " zegt hij en neemt me mee naar de woonkamer. En wauw, wat is deze woonkamer mooi ingericht. Ik ben in een klap verliefd geworden op dit huis. ( omslag )
Ik loop naar de keuken en t verbaast me hoe mooi het hier is, zelfs mooier dan op de foto's.
Ik stop met lopen en kijk hem lachend aan, "ik neem hem " zeg ik en kijk bewonderend om me heen. "hahaa je hebt de rest nog niet eens gezien" zegt hij lachend. "Hoeft niet t is prachtig" zeg ik. Hij knikt en we ondertekenen alle brieven. Hij noemt het bedrag op, en ik geef hem het geld. Hij geeft me de sleutels. En een kaartje met zijn nummer erop, "als je ooit problemen hebt met dit huis of iets weet je me te bereiken" zegt hij, ik knik en geef hem een hand. "Dankjewel soufiane" zeg ik, "nee jij dankjewel ellae" zegt hij en knipoogt.

"Home sweet home " fluister ik zacht en kijk blij om me heen.

Stem & reageer

to much painWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu