Saiffedine s perspectief
Ik hoor me wekker afgaan ik kijk op me telefoon en zie dat t 16:00 is. Wow heb ik zo lang geslapen? Ik moet naar t vliegveld. Ik zie dat Rania haar spullen al heeft gepakt en is weggegaan. Hahah hoertje, in de avond willen ze neuken in de ochtend hebben ze spijt en rennen ze weg.
Ik neem een snelle douche en doe een zwarte nike tech fleece pak aan, ik pak mijn grijze louboutin sneakers en doe ze eronder aan en doe me pet van gucci op en pak mijn koffer. Ik loop naar de deur en check of ik niks vergeten ben. Ik zie me telefoon liggen en pak hem op en bel een vriend van me op en hij zegt dat ie voor de deur staat. Ik pak me koffer en loop naar beneden.
Aangekomen op schiphol check ik in en loop naar binnen. Ik zie dat ik op stoel nummer 65 moet zitten. Ik loop er naar toe en tot mijn verbazing zie ik iemand naast mijn plek zitten. Degene die me hart vulde met liefde, diegene die het beste in me naar boven haalt. Ellaenoor. Ik zie haar zachtjes huilen, wat doet ze hier? Ik tik haar zachtjes aan "Ellaenoor" zeg ik zacht en pak haar hand vast. "Wat is er?" vraag ik haar. "Niks" zegt ze bot. "
"Ellae iwa niet moeilijk doen zeg wat er is?" vraag ik haar. "hoe kon je Saiffedine, je hebt me hele leven verpest" zegt ze huilend. Ik voel me hartslag sneller kloppen en kijk snel weg. Ik wil haar zo graag vertellen waarom maar dat kan niet. "Je hebt me leven zo erg verpest Saiffedine" zegt ze weer en doet haar handen voor haar gezicht. " Ellae, Wollah sorry laat het me uitleggen en ik beloof je dat je me zult vergeven" zeg ik en kijk haar smekend aan. "ik hoef geen uitleg" zegt ze bot.
"Wat is er gebeurd " zeg ik zacht. "Ik word uitgehuwelijkt, omdat ze vinden dat ik een hoer ben" zegt ze en veegt haar tranen weg. "
"Wat? uitgehuwelijkt ?!" schreeuw ik boos. Ik voel woede koken geen ene kanker flikker mag met mijn prinses trouwen. Ze knikt huilend, Ik kijk haar met medelijden aan en pak haar gezicht zachtjes vast en leg het op mijn schouder en doe mijn arm om haar heen. "Ellae, maak je geen zorgen. Ik handel dit af" zeg ik met een tikkeltje woeden. "Hoe? Saiffedine hoe" vraagt ze. "het komt goed geloof me maar" zeg ik en aai over haar krullen heen.Ze valt zachtjes in slaap op mijn schouder en ik hoor haar telefoon overgaan. Ik pak haar telefoon op en zie "Mo" staan. Ik kijk boos naar haar telefoon en probeer me in te houden. Ze schrikt wakker en kijkt me met tranen aan, "wat is er " vraag ik haar, "Niks niks had een nachtmerrie maar is niet belangrijk" zegt ze snel. Ik knik en pak me telefoon erbij en check me berichtjes. Ik app mijn vriend Jaouad dat ie me moet komen ophalen en hij stemt in.
"Saiffedine?" vraagt Ellae zachtjes, "Ja " zeg ik "Hoe komt het dat jij zo snel over mij heen was en ik tot de dag van vandaag elke dag aan je denk" vraagt ze en veegt haar tranen weg. "Ik ben nooit over je heen geweest schatje, ik hou van je en heb altijd al van je blijven houden" is de antwoord die ik wil geven. Maar het enigste wat me mond verlaat is "ik weet niet"
Ze knikt en neemt een slok van haar water, ik kijk haar aan en bewonder haar schoonheid. Ze is zo mooi ik snap niet dat ik t ooit verpest heb tussen ons, maar het moest voor haar eigen bestwil.
Er word omgeroepen dat we gaan landen en dat de gordels om moeten. Ik doe wat ze zeggen en kijk uit t raam. Ik kijk Ellae aan en zie haar naar beneden kijken, ik trek haar naar me toe en geef haar een kusje op haar hoofd en laat haar hoofd op me schouders rusten. "Het komt goed wollah" zeg ik en veeg haar traantjes weg. Ik vermoord die jongen gewoon simpel dan heeft ze niemand om mee te trouwen.Nadat we geland zijn pakken we ons bagage en lopen naar buiten. "Ik ga taxi pakken" zegt ze snel, Ik trek haar naar me toe en ga strak tegen haar aan staan. "Kijk me is aan" zeg ik. Ze kijkt naar beneden en ik pak haar kin zachtjes vast en doe haar hoofd omhoog. 2 mooie gifgroene ogen kijken me onschuldig aan. Ze kijkt me aan en knippert een paar keer. T liefst wil ik haar nu vertellen hoeveel ik van der hou en haar knuffelen en kusjes geven maar dat gaat niet. Ze haat me en dat is logisch.
"Kom met mij mee" zeg ik zacht. Ze schud hevig met haar hoofd "ik ga naar een hotel" zegt ze en kijkt me aan. "Nee kom" zeg ik en trek haar mee. Ik loop naar Jaouad en groet hem "Fakka brooo" zegt hij en geeft me een hand "Iwaa hoe is tie dan" vraag ik hem "goed goedd met jou ook zie ik" zegt ie lachend en wenkt naar Ellae die ingestapt is. "neej man is me chicckie niet is Ellae herken je der niet" vraag ik lachend hij kijkt me met grote ogen aan "heeft ze je vergeven?" vraagt hij geschrokken. "Nee man maar daar werken we aan toch" zeg ik "yoo stap in" zegt jaouad en we stappen in zijn auto. Hij brengt ons naar mijn huis.Bij mijn huis aangekomen bedank ik Jaouad en pak mijn koffer en die van Ellae en we lopen naar binnen. Mijn schoonmaakster komt aanlopen "welkom terug meneer" zegt ze " Je hoeft geen meneer te zggen Fatima" zeg ik en ze knikt. "Fatima breng Ellae s koffer naar boven en zorg ervoor dat ze goed kan uitrusten zorg goed voor dr" zeg ik ze knikt en ik kijk Ellae aan. Ik pak haar kin zachtjes vast en laat haar mij aankijken. "Ik ga t regelen maak je geen zorgen oke " zeg ik en ze knikt.
Ik pak me auto sleutels en loop naar buiten. Ik stap in mijn range en schuur de straat uit. Bij mijn pand aangekomen zie ik een paar boys staan de een zorgt voor de wietplanten de ander sorteert alle wiet en coce. En een paar hoeren die geld tellen. Ik loop naar ze toe en laat ze een foto zien van Ellae's vader. "zoek uit met wie hij wil dat zn dochter trouwt ik geeff jullie 24 uur anders weet je wat er gebeurt " zeg ik en overhandig ze de foto. Ze knikken hevig "ja baas" zeggen ze en lopen naar de auto.
Ik stap in mijn auto en rij naar lounge waar ik sisha en drank bestel. Jaouad en Mo komen aanlopen en nemen plaats. We praten nog wat en ik voel me moe worden. Ik sta op en neem afscheid van de boys. Ik loop naar mijn auto en pak een sigaret die ik rook en gooi hem weg.
Thuis aangekomen zie ik dat Fatima alles aan het opruimen is, trouwens zij woont hier ook. "Hey waar is Ellae" vraag ik haar "ze slaapt" zegt ze
Ik knik en loop naar boven naar de logeerbed waar ik Ellae rustig zie slapen. Ik neem plaats naast haar bed en ga met mijn hand over haar wang heen. "Je moest eens weten he " zeg ik en aai over haar haar heen. "Je moest eens weten waarom ik dit gedaan heb" zeg ik "Je moest eens weten hoe veel ik van je hou " zeg ik en kijk haar aan. Ik geef haar een kus op haar hoofd en loop weg. "saiffedine" hoor ik zacht achter me ik draai me om en kijk haar aan "Wat is de reden dat je me leven kapot hebt gemaakt?" vraagt ze zacht " Je zult er nog wel achterkomen " zeg ik en loop haar kamer uit.Ik loop naar mijn kamer en neem een snelle douche en loop met een handdoek over mijn lichaam naar mijn kamer, waar ik een boxer aantrek en plaats neem in mijn bed. Ik sluit mijn ogen en val in diepe slaap.
Op naar de volgende dag. ♥️& op naar de volgende deel! Stem en reageer dan staat er morgen een nieuwe deel online love you all and have a blessed ramadan 💝
JE LEEST
to much pain
RomanceEllaenoor, oftewel Ellae, een meisje die moet kiezen tussen de liefde van haar leven of haar famillie. Liefde maakt blind. Ik sleep jullie mee in haar leven. EllaeNoor's Story ❤️ * NIETS KOPIËREN ZONDER MIJ TOESTEMMING SVP**