~hoofdstuk 13~

325 31 14
                                    

Ik hoor me wekker afgaan en open me ogen, ik ben zo moe. Het was gister echt laat geworden met Yassir. Ik sta op en kijk naar me slaperige hoofd, ik heb zo een erge wallen gekregen.
Ik loop naar de douche en neem een warme douche. Na het douchen droog ik mezelf af en doe ik een handdoek om me lichaam heen.
Ik pak me telefoon en check me appjes.
Ik reageer op iedereen, en kijk hoe laat het is 08:16 ik begin pas om 10 u zie ik dus ik heb genoeg tijd.
Ik fohn me haar droog en stijl het plat. Ik doe een beetje serum in me haar en trek me kleren aan.
Ik pak een zwarte broek met scheurtjes, en doe een witte blouse erop aan. Ik pak me Lv tasje en doe me telefoon etc erin.
Ik loop naar beneden en pak snel een croissantje en eet t op. Yassir komt met zijn slaperige hoofd aan lopen "Goeden morgen slaapkop" zeg ik lachend.
"Pfffff Ik ben moeee" zeurt hij, "ga slapen dan a aghyour"
"oohja k heb geen school meer" zegt hij en kijkt mij met grote ogen aan " dat betekent dat ik kan slapen"
ik kijk hem lachend aan "Wat eeeeeeen megooooooool" zeg ik lachend hij steekt zijn middelvinger op en loopt naar boven.
Ik pak mijn witte louboutin schoenen en trek ze aan. Mijn gestijlde haren hangen los en ik stap in mijn auto. In volle snelheid rij ik naar school.

Op school aangekomen loop ik naar mijn kluisje en pak mijn boek eruit. Ik zie saffiyah al aankomen "heee schatttt" zegt ze blij en geeft me een knuffel. Voor de mensen die t nog niet weten Saffiyah is mijn nicht, ze is niet 100 en heeft echt schijt aan alles en iedereen. 
"Youu loook good baby" zegt ze terwijl ze me van top tot teen aankijkt. "Thankyouu sisstaa jij ook " reageer ik en trek haar mee naar de les.

Na alle lessen te hebben gevolgd, loop ik de klas uit. "Ewa schatje " hoor ik iemand zeggen, ik draai me om en zie Rida staan. Dat is een jongen uit mijn klas met wie ik best wel goed ben geworden. Hij is heel aardig en laat me echt lachen. Verder ziet hij er gewoon uit als bijna elke marokkaanse jongen. Bruin haar bruine ogen, baardje en heel erg gespierd.
"ewa lelijkerd" zeg ik lachend, "ik weet dat je me stiekem gewoon knap vind " zegt hij en doet zijn arm om mij heen. "Ja en ik denk dat je eventjes aan t dromen bent" zeg ik en haal zijn arm van mij af en geef hem een luchtkus.
"love you bye " zeg ik en loop naar mijn auto. Hij kijkt me lachend aan en zwaait. Ik start mijn auto en rijd naar huis, t klinkt echt heel raar om te zeggen "ik ga naar huis" of "ben thuis" want Yassir's huis voelt niet echt als thuis. Mijn echte huis, daar ben ik weggestuurd en dat moet ik leren te accepteren. Ik moet op mezelf gaan wonen. Dat is t beste ik val Yassir te lang lastig.

Aangekomen bij yassir, klop ik aan en de deur word geopend door hem. Ik hoor veel gerommel op de achtegrond. "Wie is hier?" vraag ik hem. "Zijn gewoon paar vrienden" reageert ie, ik loop langs de woonkamer en zie allemaal jongens staan. Ik voel hun ogen prikken en loop naar boven. Ik hoor ze lachen, "goeie chickkie heb je gefixt man" hoor ik iemand zeggen. Ik lach zachtjes, en schud met mijn hoofd.

Ik pak mijn laptop en open google en zoek "penthouse amsterdam" ik zie een paar die me wel aanspreken en zoek de telefoonnummer op. Ik bel de eigenaar op en maak een afspraak voor morgen, om 13:00. Dat betekent dat ik school morgen skip.
Ik doe me laptop dicht en loop naar de douche, en neem een snelle douche. Ik pak mijn grijze nike tech fleece pak en trek hem aan. Ik laat mijn krullen los hangen , en pak mijn zwarte louis vuitton schoenen. Ik pak nog om het af te maken een zwarte valentino tasje, en loop naar beneden. Ik zie alle jongens in de gang staan, en kijk naar de grond. "wow ze is wel knap wollah" hoor ik iemand fluisteren, ik negeer ze en loop naar Yassir toe. "Yass moet dit?" fluister ik in zn oor, hij kijkt me lachend aan, ik lach en schud met mijn hoofd, "sukkel" zeg ik zacht. "en haar lach is kanker mooi" hoor ik die jongen herhalen, Ik skip hem en pak me auto sleutels. Ik stap in mijn auto en rijd naar de mac, ik heb honger dusja. Onderweg zet ik het liedje Soolking- Milano op en rap zachtjes mee. Ik word verstoord door mijn telefoon die overgaat, ik pak mijn telefoon erbij en zie Yassir staan. Ik lach, mist ie me nu al gekkie, "misje me nu al?" zeg ik lachend, " Saiffedine ligt in het ziekenhuis hij is neergeschoten, kom naar ziekenhuis. " hoor ik hem zeggen, zachtjes laat ik mijn telefoon naar beneden glijden en voel mijn ogen zich vullen met tranen. Saiffedine hoe erg ik ook probeerde te doen alsof ik je haatte, ik hou zielsveel van je. Ik hoor auto's toeteren, en stop snel aan de kant van de weg. Ik sla keihard tegen het stuur aan, en schreeuw het uit. Tranen blijven maar naar beneden stromen, ik pak me telefoon op en hoor yas praten "hallo ellae? hallo "
"W w w e l ke ziekenhuis?" stotter ik, "AMC, kom dan 2 de verdieping en vraag om hem" ik hang op en rij in volle snelheid naar AMC.  T is niet zo ver hiervandaan. Aangezien we allemaal hier in Amsterdam wonen. Daar aangekomen parkeer ik mijn auto. Ik ren naar binnen en pak de lift naar de 2 de verdieping, ik zie een balie staan en vraag haar huilend om Saiffedine. "Wat bent u van hem?" vraagt ze me, ik twijfel en weet niets om te zeggen. Wat ben ik eigenlijk van hem? "Zijn vriendin" zeg ik snel, ze knikt en kijkt me vol medelijden aan. "Meneer zit in een operatiekamer, we weten niet of hij het zal halen of niet hij is 3 keer geschoten in zijn buik, hij heeft geluk dat het niet zijn hart heeft geraakt, t was net op het nippertje" Ik kijk haar met grote ogen aan, "U kunt daar plaats nemen zegt ze en wijst naar achter, ik draai me om en zie yassir staan. Ik ren naar hem toe en huil het uit. "Waarom hij?" zeg ik huilend. Hij aait over mijn rug en troost me. We nemen plaats, en wachten tot de dokter komt. Ik sluit me ogen en denk aan alle mooie mooie herinneringen die ik had met Saifedine, zelfs onze ruzies etc. leken mooie herinneringen. Ik word langzaam wakker geschud door Yassir "lieffie word wakker, de dokter is net langs geweest" zegt hij zacht, ik open schrikkend me ogen. "Is hij wakker?" zeg ik snel, hij kijkt me medelijdend aan, en zegt niks. "Hallo yassir? Praaat aub maak me niet gek waar is Saiffedine hoe is t met hem?" schreeuw ik huilend..

Lees dit 👇🏼
sorry sorry soryy soryy babess dat ik zo lang niet geschreven heb, maar ik was op vakantie en ik had t heel druk. But im back, en zal jullie veel deeltjes geven. Mohiem, zijn jullie ook zo benieuwd wat er is met Saiffedine? Ik hou t nog even geheim, laat me weten denken jullie dat tie wakker is of niet? Ik laat de spanning er nog even in. Love jullie! vergeet niet te stemmen en te reageren jullie weten niet hoe blij een reactie mij maakt! 💘

* Niet gecontroleerd op spelfouten *

to much painWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu