~hoofdstuk 7~

479 44 15
                                    

Mo's perspectief:
elly is na de wc maar duurt egt lang man ik bestel gewoon alvast voor de volgende ronde, oohja even me zelf voorstellen, Ik ben mo 21 jaar heb een brede lichaam gespierd, Heb lichtblauw/grijze ogen. Heb een broer en een zus en Ja, dat was het.
Ik ga niet liegen voor jullie maar Ellae is egt knap mashallah! Ik zou dr wel als de mijnes willen maar ja volgens mij heeft ze iemand anders op t oog.

ik zie Ellae al aanlopen en zie dat ze tranen in haar ogen heeft "Wat is er schat" vraag ik haar
"Niks niks er was een wimper in mn oog" zegt ze snel Ik geloof er niks van maar laat het zitten ik knik, en we genieten van ons sushi.
na het eten rekenen we af, en natuurlijk wou Elly weer betalen maar Hell no dat ik dr laat betalen.
"Vond je t gezellig" vraag ik ze knikt snel er is zoizo wat met der.
"Elly wat is er ? " vraag ik haar ze kijkt me aan "wat moet er zijn Mo?" zegt ze en kijkt me raar aan, "La ma "
We stappen mijn auto in en ik gas naar huis, Thuis aangekomen loop ik naar mn bed waar ik plaats op neem ben zo moe moet egt ff liggen. "Mootjeeeee heb je je koffer al ingepakt ?" zegt ze en komt mijn richting oplopen "Nee man jij?"
"Hahahahah egt jij weer ga inpakken we gaan overmorgen eh izan" zegt ze lachend
"Oke ik ga inpakken maar alleen als je me komt helpen" zeg ik lachend
"isgoed " zegt ze en duwt me van t bed af
"Yallah pak je koffer" zegt ze lachend, ik loop naar mijn inloopkast en pak mijn grote lv Tas, Trouwens dit huis is van mij & sabri, Me vader is doodt me moeder leeft nog wel Alhamdollilah, en heb een broer die getrouwd is en een zus die nog thuis woont.
ik pak mijn grote lv tas en leg hem op de grond "Heb je geen koffer" zegt ze lachend die lach he die geeft me heel goed gevoel.
"Ja wel eh bolle maar hier past meer in" zeg ik en maak de tas open ze knikt en begint kleding te pakken 1 uur later "PFF Eindelijk klaar" zeg ik zuchtend "Wat ga je zuren eh amshoum, je hebt niks gedaan ik heb alles gedaan" zegt ze lachend, Oke dat klopt wel maar toch ben nog steeds moe.
"FAKKAAAA WIE S ER THUIS" horen we sabri schreeuwen "Kom na boven a aghyour" zeg ik lachend, Hij komt de trap op en komt de slaapkamer binnen "Hayhayhay, heb gehoord dat jullie Sabri s koffer ook gaan inpakken niffauwss, aangezien jullie toch al bezig zijn" Zegt hij en staat met zijn handen over elkaar bij de deur, "HAHA grappig Ga maar zelf doen " zegt Elly en loopt hc langs hem. Lachend zegt hij "Grapje eh megoln ik heb allang al gedaan"
We lopen naar beneden waar we ellae in de keuken zien, "Morgen afscheid nemen ja?" zegt Sabri ik knik, ik merk dat Ellae de vraag negeert, "Elly wil je na je gezin morgen" zegt Sabri en kijkt haar aan "Nee heb geen gezin" zegt ze emotieloos en gaat verder met koken meskiena wollah heb egt medelijden met der
"Eey ik ga nu al langs mn moeder even dagje bij dr overnachten aangezien we morgen om 3 uur snachts vliegen. " zeg ik en sta op Ze knikken en ik pak mijn gucci pet en doe mijn Louboutins aan, "Thalla" Zeg ik en sluit de deur achter me,  ik stap in mijn golf 7 "Ellae" fluister ik zacht Ik rij richting mijn moeder en stap uit, ik pak de huissleutels en loop naar binnen, "Weldi?" zegt mijn moeder en vliegt me om de hals, "Weldi ik heb je zo gemist" zegt ze en knuffelt me strak ik knuffel haar terug en geef haar een kus op haar hoofd "Ik jou ook yemma"

Korte deeltje sorry babes, even een vraagje he! Vinden jullie dat Ellae en mo bij elkaar passen of Ellae en Saiffedine? Laat me weten in de reactiess schatjes Wist je dat ik van jullie hou? Nee dan weet je t nu I love y"aallll ✨💋

to much painWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu