~hoofdstuk 12~

505 37 30
                                    

"ellae ik had je zo gemist" zegt Elmyra en begint te huilen, ik kijk haar met betraande ogen aan. "Schatje kijk is naar mij" zeg ik en ze kijkt op "wat had ik jou beloofd toen we in die hotel waren?" vraag ik haar zacht.
"Ik weet het niet meer" fluistert ze zacht, "weet je nog dat ik je beloofde dat ik terug zou komen?" ze knikt hevig "daarom ben ik hier liefje, omdat ik me beloftes moet nakomen" zeg ik zacht en veeg haar tranen weg.

Na wat gekletst te hebben met Elmyra roepen haar vriendinnen haar en gaan ze naar de tuin, ik draai me om en zie dat op mijn plek nu mijn tante zit. Ik zoek naar een plekje en zie een stoel vrij naast Aymane. Met een brok in mijn keel loop ik daarheen en neem plaats, hij draait zich om en kijkt me emotieloos aan. Ik voel de tranen prikken en Sabri komt aanlopen. "Ellae je vader wilt je spreken " zegt hij en loopt weg.
"Oke" zeg ik en sta op, ik loop naar mijn vaders kantoor en zie hem daar staan.

"Hey" zeg ik zacht, "Vertel" zegt hij en kijkt me emotieloos aan  en neemt plaats op zijn stoel. Ik voel de tranen prikken en neem plaats,  "Het spijt me zoo erg papa, vergeef het me aub. Ik mis je ik mis de tijden hoe je me altijd je prinsesje noemde hoe je trots aan je vrienden vertelde dat ik je dochter was Papa aub vergeef het me " zeg ik huilend.
"ik hield echt van hem pa, hij beloofde me zijn vrouw te worden hij beloofde me kinderen samen. En hij beloofde me een gelukkige huwelijk"

"Maar alles was nep, zijn liefde voor mij zijn praatjes en alles wat hij me beloofde. het was de eerste keer dat ik een jongen vertrouwde. Maar papa wollah er is hellemaal niks die avond gebeurd tussen ons ik was in slaap gevallen op de bank tijdens een film en er is niks anders gebeurd. Hij heeft alles omgedraaid en ervoor gezorgd dat me hele famillie me als een hoer ziet" zeg ik huilend.
om me heen, "Dat ben je ook" zegt hij emotieloos. "Jij hebt er verdomme zelf voor gekozen om een relatie met hem te nemen!!" zegt hij en slaat hard tegen de tafel.
"maar pap-" hij laat me niet uitpraten en wijst naar de deur "verlaat dit huis nu. Ik dacht dat ik je kon vergeven maar nu ik je weer zie komt alles naar boven. Jou zogenaamde "liefde" heeft mij neergeschoten. "Door jou kanker zogenaamde "liefde" zat ik 1 jaar vast." zegt hij en kijkt me walgend aan.

Tranen rollen als watervallen naar beneden, "jij en die Saiffedine van je mogen allebei oprotten, ik heb niks aan je" zegt hij en duwt me de kamer uit. Ik loop met tranen naar beneden, ik loop naar Elmyra s kamer en geef haar een kus. " Ik hou van je" zeg ik zacht.

Beneden aangekomen kijkt me moeder me met tranen aan "yemma" zeg ik en ze knuffelt mij, "ik hou van je benti, zorg goed voor jezelf aub" zegt ze en geeft me duizende kusjes. Ik knik en laat haar los. Aymane kijkt me walgend aan en loopt naar boven. Mijn moeder kijkt soufiane aan en hij komt naar me toe gelopen. "Ik hou van je zusje " zegt hij en geeft me een knuffel. Ik kijk hem met stralende ogen aan en hij geeft me een kus. Ik trek me schoenen aan en verlaat t huis met betraande ogen.

Ik rijd in volle vaart naar Yassir, daar aangekomen klop ik aan en hij doet open. "Hey Ell-" ik laat hem niet uitpraten en ren naar boven. Ik trek me kleren uit en pak lingerie en neem een douche. "Ik hou van je saiffedine " schreeuw  ik hard en sla met mijn vuist tegen de glazen spiegel.
Ik zie dat me hand heel erg bloed en voel me duizelig worden. Bloed mengt zich met tranen maar het boeit me niet. Ik hoor yassir zachtjes kloppen tegen de deur. "Elly, gaat het" vraagt hij zacht. Ik veeg me tranen weg en was me hand. Ik droog mezelf af en trek me lingerie aan. Ik pak een marokkaanse pijama jurk en trek hem aan, Ik kam me krullen uit en maak er 2 invlechten van. Ik loop naar beneden en zie Yassir op playstation. Als tie mij ziet legt hij de controller neer en slaat 2 x op de plek naast hem. "Kom is schatje" zegt hij ik loop naar hem toe en lig in zijn armen. "Wat is er gebeurd?" vraagt hij, ik kijk hem aan en begin te vertellen hoe me vader me wegstuurde etc.
"Ellae ze weten niet wat ze missen, het komt goed geloof me je vader komt wel bij en vergeeft het je egt, & Aymane ook ik beloof t " zegt hij en geeft mij een kus.

to much painWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu