Kaç saattir uyuyordum bilmiyordum. Bu sefer hissediyordum ama saat 3 buçuktan erkendi. Kafamı yastıktan kaldırıp telefonuma uzandım. Saat henüz 3'e çeyrek vardı. Tahmin ettiğim gibi erkendi işte.
Karşı yatakta uyuyan, düzenli nefesleri odaya salınan bedene baktım. Camdan giren sokak ışığı yüzüne vuruyordu. Açık teni parlıyordu sanki. Hafif aralık dudaklarına kaydı gözlerim.
Hayır getirme, gözlerinin önüne o rüyayı getirme.
Düşünme.
Yatağımdan kalkıp yanına gittim. Uyandırmaya da kıyamıyordum ki. Yatağına oturup onu rahatça izleyebileceğim bir konuma geçtim. Büzülmüş dudakları, huzurlu yüz ifadesi, dağılmış kahverengi saçları, hafifçe burnuma dolan güzel kokusu... Bana neden bu denli çekici geliyordu? Neden bu düşüncelerime engel olamıyordum? En garibi neden engel olmak istemiyordum?
Ne kadar süre onu izledim bilmiyordum. Saniyeler, dakikalar geçmişti.
Yatakta bir süre kıpırdandığında uyanmak üzere olduğunu anlamıştım. Bakışlarımı yüzünden ayırıp başka tarafa yönelttim. Asla onu izlemiyordum değil mi?
"Fırat." dedi uykulu ses.
Gözlerimi ona çevirdim. Güzel gözleri karanlıkta öylesine net seçiliyordu ki. Gözlerimi kaçırasım geldi. Sanki şeytan işiydi o gözler. Bakarsam yanıp kül olacaktım.
"Saat kaç?" dedi esneyerek.
"Bilmiyorum."
"Uyanmamı mı bekledin?" Yatağında doğrulup sırtını yatak başlığına dayadı.
"Dün konuşamadık." diye fısıldadı.
"Pek iyi değildim." dedim. Hala değildim. Ama kendimi ondan da çekemezdim.
"Şimdi iyisin?"
"Öyleyim."
"Sorularımı sorabilir miyim o zaman?" dedim gülümseyerek.
"Gönder gelsin."
"Şey." dedim "Gittikten sonra ne yaptın? Başka bir okulda neler yaşadın?"
"Ankaraya taşındık sonra." dedi "Ailemi tanıyorsun. Baya anlayışlılar zaten onlar gitmek istediler."
"Ailen biliyor muydu? Yani eşcinsel olduğunu?"
"Evet." dedi omuz silkerek "Tuhaf karşılamadılar açıkçası yanımda olmasalar intihar ederdim muhtemelen."
Ben onu bıraktıktan sonra.
Yutkundum.
"Ailen benim hakkımda neler düşünüyordu? En son durumda yani?" dedim zorlanarak.
"Annem seni çok severdi eskiden. Ama şimdi gördüğü yerde kalbine kazık saplayabilir."
"Özürlerimi ilet." dedim "Çok severdim onu."
Gerçekten annesini severdim. Benim annemin garip ruh halleri, ilgili davranmaya çalışsada becerememeleri vardı. Hele o zamanlar abim öleli 2 sene olmuştu. Bütün aile kabuslarım esiriydik. İşte o zamanlar Emir geldi. Annesi ile tanıştığımda ilk düşündüğüm meleklerden biri bir insan halime bürünse bu o kadın olurdu. Öylesine güzel öylesine iyiydi ki. Sevmemek ayıp olurdu.
"Aynı odada kaldığımızı bilmiyor."
"Şaşırmadım" dedim "Benimki de bilmiyor."
"Yoksa gelir burada kalmayayım diye ev tutar." dedi, açıklama yapma gereği duymuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANAFOR (BOYXBOY)
Teen Fiction"Bir gün pişman olacaksın biliyorum." dedi genç çocuk neredeyse fısıltıyla. "Ama her şey için çok geç olacak." "Senin de bana ne kardeşim demeye ne de yüzüme bakmaya yüzün olacak." ??? // 2 erkeğin aşkını içermektedir. Rahatsız olacaksanız okumak zo...