10.

165 12 6
                                    



Nem tudtam hirtelen mit érezzek az új információ hallatán. Egyrészt a megkönnyebbülés, ami végigjárta a testem, leírhatatlan volt, másrészt pedig éreztem, ahogyan a fülem forrósodni kezd a szégyentől, amiért teljesen félreértettem a helyzetet. Ráadásul az sem segített, hogy a két szőke egyértelműen rajtam, vagyis inkább engem röhögtek ki. Az igazat megvallva jó volt GD szívből jövő nevetését hallani, még akkor is, ha attól még jobban elvörösödtem. Ettől eltekintve felöltöttem a passzív ábrázatomat és úgy tettem, mint akit teljesen hidegen hagy, hogy éppen 2 ember is fennhangon hahotázik a félreértésemen. Nem kellett látnom Ae Ra ábrázatát sem, mivel tudtam, hogy ő is ugyan olyan meglepődött lehetett, mint én. Kizökkenve addigi dermedtségemből, inkább tovább foglalatoskodtam a mellettem lévő srác sérült karjával, miközben a remény kezdett alakot ölteni az elmém egyik hátsó részében. Talán mégis van esélyem?

Nem sokra jutottam sem a gondolataimmal sem GD karjának a bekötözésével, mert amikor végre azt hittem, hogy a srác lecsillapszik, és végre hozzájutok a sérült testrészéhez, a válla ismét rázkódni kezdett. Ezúttal már nem adott hangot a nevetésének, viszont pontosan láthattam, hogy még mindig nem nyugodott le teljesen. Bosszúsan sóhajtottam egyet, majd a kötszert ledobtam a mellettem lévő asztalra, és karba tett kezekkel szuggeráltam hátulról, reménykedve, hogy megérzi égető tekintetem.

- Annyira azért nem volt vicces... - mormogtam, úgy alakítva a hangom, hogy érezze mennyire kezdett bosszantani.

- A legjobb vicc, amit valaha hallottam! – kiáltott Hyunwoo, mire összehúzott szemekkel néztem a fürdő irányába.

- Csak nekem nem egyértelmű a vicc lényege? – szólt közbe Ae Ra is.

- Ji Yeon már egy éve férjnél van... - mondta a végre lenyugodott GD, majd felém emelte a pillantását. – Egyáltalán honnan szedted, hogy a barátnőm lenne?

- Neki adtad oda a virágcsokrot, amit tőlem vettél, ezért azt gondoltam, hogy...

- Ez haláli – vágott a szavamba és hatalmas vigyorral bámult tovább. – A csokor Ji Sung-é volt. Akkor volt a halálának az évfordulója.

- Ji Sung...

- Az a faszkalap öcsém.

Bólintottam egyet, tudomásul véve, amit mondott, de belül elkezdtem emészteni a hallottakat. A hangulat újra ellaposodott, senki nem szólt semmit sem ezek után. Mivel GD hangulata ismét 360 fokos fordulatot vett, az arca elkomorodott és érzelemmentesen meredt a távolba, így én is visszavettem a gézt és csendben bekötöztem a sebeit, miközben az agyam végig kattogott. Pár perc alatt sikerült megtudnom, hogy nem volt barátnője, az öccse nevét és azt, hogy mégsem utálta annyira a testvérét, mint ahogy azt elmondta nekem. Valamilyen szinten biztos voltam benne, hogy nem volt a szíve csücske, de mégis volt benne annyi kötődés a családtagja felé, hogy megemlékezve a halálának napjáról vett neki egy csokor virágot. Ji Sung halálának a napja. A nap, amikor minden megváltozott GD életében. A nap, amikor G-Dragon lett...

Annyira bele voltam merülve a gondolataimba, hogy amikor az ollóval a felesleges gézt levágtam a kötésről, sikerült egyben megvágjam az ujjamat is. Kissé felszisszentem, miközben az olló akaratlanul is kiesett a kezemből, majd csörömpölve ért földet. A hangra az addig csendben bambuló srác is hirtelen kiegyenesedett és olyan gyorsasággal nézett hátra, hogy féltem kitörik a nyaka. Összehúzott szemöldökkel nézett az ujjamra, majd azzal a lendülettel fel is állt a székről, szembeállva velem. Hatalmas szemekkel néztem rá, nem tudtam mire fel ez a hirtelen mozdulat a részéről, hiszen csak egy kis vágás volt, semmi több. Elkapva a kezemet vizsgálni kezdte a kis véres foltot az ujjamon. Megpróbálkoztam kihúzni a kezemet az ő keze szorításából, de esze ágában sem volt elengedni. Furcsán néztem rá, amiért ennyire eltúlozza a dolgokat, de amikor befejezte az ujjam vizsgálását és a fejét felemelve belenézett a szemembe, minden addigi gondolatom elillant. Olyan intenzitással nézett a szemembe hogy éreztem, ahogyan a libabőr kezd kialakulni a kezemen. Már nem egyszer találkoztam ezzel a pillantásával, azonban minden alkalommal teljesen felkészületlenül ért.

Meet Me In Another Life (G-Dragon FF) - MagyarKde žijí příběhy. Začni objevovat