Ep.1 Kap.6 Záhadný šperk, Jayin trénink a ''podivná'' jeskyně

91 19 1
                                    

Došla jsem až na místo břehu jezera Limonalyl, kde si odložila věci, z pokébalu vytáhla Fletchinder, aby mi věci pohlídala a svlékla si oblečení, pod kterým jsem měla své plavky, které jsem si oblékla na pokoji ve středisku. Nasadila jsem si své potápěčské brýle a skočila do průzračné vody... Nebyla zase tak moc studená... Plavala jsem ke dnu, kde byl ten předmět, který upoutal mou pozornost, když jsem tudy s Jay procházela. Připlavala jsem k tomu lesknoucímu se předmětu... Vadící písek jsem odhrnula a tím si předmět prohlédla.

Byl to krásný stříbrný náramek. Zkusila jsem ho vzít ze dna, ale nešlo to... Náramek byl uvízlý mezi dvěma velkýma, připitomělýma šutrama. Zkusila jsem jeden z těch kamenů alespoň v písku rozkývat......oba dva se ani nehly. Musela jsem se jít nadechnout nad hladinu. ,,To nepůjde..." Řekla jsem si sama pro sebe. Najednou mě napadla naprostá šílenost... Úplná kravovina a debilovina, jakou jste si kdy mohli ve svém mozečku představit...

Znovu jsem se ponořila a plavala k náramku. Co to pro boha dělám?!?! Řekla jsem si ještě jen tak v mysli. Strčila jsem do náramku ruku a snažila se ho zapnout. Mojí teorií bylo, že se náramek zmenší a půjde z té pasti vytáhnout jako po másle!.......... Bingo! Zapla jsem ho!.... Ale jako naschvál se zmenšila jen ta část, která drží na ruce... Odhrnula jsem písek z horní části náramku. Byl tam krásný duhový kámen... Podívala jsem se trochu vyděšeně ke hladině...

Probleskla mnou myšlenka, která by mě ještě mohla zachránit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Probleskla mnou myšlenka, která by mě ještě mohla zachránit... Začala jsem kopat písek na jedné ze stran mezi těmi kameny. Třeba bych tudy svou ruku i s náramkem protáhla... to bylo teprve BINGO!

Rychle jsem protáhla ruku vykopanou dírou a namířila si to ke hladině. Někde z dálky z jezera byla vidět siluetu velkého... ne pardon Oprava: Obrovského Pokémona, ale tomu jsem už opravdu nevěnovala pozornost. Můj první nádech byl tak hluboký, že jsem tím vyděsila Fletchinder... Ohlédla jsem se ještě na tu průzračnou hladinu jezera... Co to bylo? Chvilku jsem věnovala tomu krásnému výhledu a potom jsem se otřásala zimou... Ve vodě bylo dobře, ale nad hladinou byla zima...

Vzala jsem si ručník a sedla si na kámen. Fletchinder si mi sedla na záda a začala mě hřát. Její abilita byla Flame body... takže.. Jo! Rychleji jsem uschla a to je hodně dobře... znovu jsem se oblékla a spěchala na pokoj do střediska. Právě v čas...

Jay právě vycházela z tělocvičny. Měla jsem dostatečně hodně času si zalézt do koupelny a pustit na sebe teplou vodu. Jay přišla do pokoje. ,,Ahoj! Už jsem tu!'' Oznámila svůj příchod kamarádka. Zastavila jsem vodu a odpověděla. ,,Ahoj! Tak jak to šlo?''...Ticho... ,,Jo... šlo to." Z jejího hlasu jsem ale vyčetla něco jiného... Lehla si prudce na postel... Měla bych si s ní po sprše popovídat. Zarazila jsem se však pohledem na svou ruku... Ježíš Maria, Josef... já si ten náramek nechala na ruce...-_-

-_-

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Poketale CZKde žijí příběhy. Začni objevovat