Já, tedy Vivi a Jay jsme právě stály před vstupem do lesíku zvaný Lowned Forest. Bylo to vzrušující, protože to bylo poprvé, co jsme šly samy tímhle lesíkem do následujícího města a dál. Jay už se nemohla dočkat, až chytí svého prvního pokémona asi tak jako já. Jay se rozhodla jít první, tak jsem jí následovala.
Sice se o něm říká, že je to lesík, ale doopravdy to byl... menší les-_-. Jay se na mě podívala. ,,Vivi... Víš přoč jsem na tebe v té laborce počkala?'' Pokrčila jsem rameny. ,,Protože se tady v okolí toulá nebezpečný gang... a já si řekla, že by si mohla jít se mnou. Víš..... já tu Eevee tak trochu viděla, jak jsem dostávala svého Charlieho. A tak mě napadlo, že pro někoho je...'' Jay se odmlčela a otočila hlavu na stranu. Skoro celou cestu jsme nepromluvily. Cítila jsem, že nás někdo sleduje... snad je to jenom špatný pocit. ,,Jay... mockrát ti děkuji, že si na mě v té laborce počkala. Vážně si toho cením.'' Jay se usmála. ,,Však ty bys to pro mě udělala taky.''
Když už jsme šly k východu z lesíka, tak se z čista jasna objevil kouř, který nás celý pohltil. Záhadně na nás zazářily reflektory a naši cestu zablokovaly dvě postavy. Popadla mě myšlenka, že by to mohl být ten gang o kterém mi Jay říkala... Kouř se pomalu rozptýlil a my mohly vidět ty lidi co nám právě zastoupily cestu. Byla to dívka a chlapec. Typla bych si, že byli plnoletí...
,,My jsme členi týmu Dust Skull! Pokud nechcete žádné problémy, tak nám dejte všechny své peníze a pokémony! Nebo se stane něco, co opravdu nechcete zažít...'' Chvíli jsme na ně zíraly s výrazem ve tváři, který jim měl říct... ''Jako... myslíte to vážně?''
ČTEŠ
Poketale CZ
FanficMáš rád(a) Pokémony? Jsi alespoň trochu Undertale fanoušek? Tak tato kniha je přesně pro tebe! ... Moje první kniha! ... Co říct na to, že Pokémony vlastní Nintendo? ... :) No prostě a stručně řečeno, nepatří mi ani pokémoni ani undertale jako hra i...