Rozdział 2

132 6 1
                                    

Roxi

Weszłam do szkoły i podchodząc pod klasę szukałam moich przyjaciółek które po chwili znalazłam oczywiście siedzące pod wielkim oknem z widokiem z boisko gdzie grali chłopcy z 3 klasy. Uśmiechnęłam się pod nosem.

-Hej.-Przywitałam się przerywając dziewczynom przeglądanie się chłopakom.

-Część. Dlaczego Cię nie było na matmie?-Zapytała Wiktoria.

- Wczoraj do drugiej w nocy pisałam z Robertem i załapałam.- Robert to mój kolega z podstawówki.

- Znowu z Robertem? - powiedziała Paulina. Ona nie przepada za Robertem kiedyś się pokłócili i już nie pogodzili.

- Nie bądź już dla niego taka surowa-Odpowiedziałam a nagle do rozmowy dołączyła się nieznana mi uczennica która stała obok.

- Znam go?- Zapytała upiornie wyglądająca dziewczyna, która nagle do nas podeszła. Zamrugałam kilkakrotnie oczami i spojrzałam kątem oka na dziewczyny by pomogły mi jakoś wybrnąć z tej sytuacji. Paulina wyraźnie przekazała mi że mam nic nie mówić. Nie ufam jej. Wygląda strasznie. Przez chwile zaczęłam się martwić o siebie.

- Raczej nie, a my się znamy?- Zapytałam pełna pogardy. Co ta dziewczyna sobie myśli? Kim ona w ogóle jest? 

- Jeszcze nie.- Odpowiedziała cicho i odwróciła się na pięcie po czym ruszyła w nieznanym nam kierunku. My popatrzyłyśmy na siebie zdziwione jej zachowaniem.

-To było dziwne...W ogóle kim jest ta dziewczyna?-Zapytałam

-To nowa uczennica. Samantha. Chodzi z nami do klasy. Jest jakaś dziwna. Paulina musiała z nią siedzieć na matmie.-Odpowiedziała mi Natalia.

-O, musiało być strasznie.- Skierowałam wypowiedź do Pauliny.

-I to bardzo ona wszystko ma różowe.- Powiedziała z odrazą Paulina .

-Współczucie. Dobra znikam do sklepiku-

- Kup mi coś!- Dodała na pożegnanie Paulina. Dziś kolejka do sklepiku nie była zbyt duża co nie często się zdarza. Kupiłam potrzebne mi rzeczy i ruszyłam pod sale. Z daleka spostrzegłam moją klasę.


Wszystko jest w normie. Kamil flirtuje z Wiką A ona z nim. Paula siedzi pod oknem i gada z Natalią jak zawsze bez jakiegokolwiek zadowolenia. Dwa klasowe plastiki, Alicja i Emilia próbują poderwać fejma.  Wszystko jest jak zawsze tylko jedno jest nie tak. Pomiędzy tym wszystkim stoi Samantha. Będą z nią problem.

NawiedzonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz