Förra kapitlet: hmm...hans röv är jävligt snygg... NEJ!!! inte tänka så nu...måste hämta bakelse, måste hämta bakelse, måste hämta bakelse...
Jag fumlar fram till dörrhandtaget och snubblar ut ur rummet. Vad hände precis? Var den enda frågan som åkte omkring i mitt huvud. Jag känner hur jag plötsligt tvärstannar av någon eller något...
"Ursäkta mig...vart kan jag hitta konditorn?" frågade jag personen som jag gått in i. Min ögon hamnar på hans...ehh ja, hans privata del under byxorna. Jag följer den upp mot magen, bröstet, halsen och in i ögonen jag druknar i...vänta va?!
"nemen...är det inte självaste Lindsey?" sa Alex. Han log sitt sexiga leende och jag kände att jag när som helst skulle svimma av. Jag nickar lite stelt och känner hur jag börjar rodna.
VARFÖR?!
"läxhjälp alltså..." sa han efter han granskat mina kläder "här får du Ryders bakelse" Jag fick en tallrik med en STOR bakelse på...men vem var Ryder?
"Ja, jag är den nya läxhjälpen till sonen..." sa jag och var tvungen att bryta ögonkontakten för att jag någonsin skulle klara av att prata igen. "Men jag ska inte hämta någonting åt någon Ryder...jag ska ha sonens bakelse" sa jag och kollade lite bestämt på honom, han vek sig dubbel av skratt.
"hehe, lilla vännen. Ryder ÄR sonen. You know din 'elev'" sa han mellan två skrattanfall. facepalm! Jag kollar surt på honom, tar tallriken och går iväg innan han ska se min osäkerhet.
Fan att jag inte visste det!!
"ÄNTLIGEN!! Jag trodde aldrig du skulle komma tillbaka" skrek Ryder till mig när jag kom tillbaka. Han slet bakelsen ur min hand och 10 sekunder senare vart den slut...killar.
"Ska vi jobba nu?" sa jag med armarna i kors över bröstet. Han kollar på mig och nickar. Jag går mot stolen men känner snabbt att mina fötter lyfts från marken och jag ligger i någons famn. Jag kollar upp och möter Ryders chokladbruna ögon...TO DYE FOR!!!
"Så...jag tänkte så här bambi" sa han samtidigt som han ler ut i luften "jag lovar att gör läxorna tills nästa gång vi ses, du får gå hem tidigare om jag får göra en sista sak innan du går..." jag var paralyserad. Vad ska jag göra?! Han sätter ner mig på golvet och trycker upp mig mot väggen. Jag står nu med ryggen mot ett hörn, på båda sidorna är Ryders armar och framför mig står han. Han trycker sig närmar mig och jag känner en smått panik och jag försöker trycka mig igenom väggen, misslyckas. Han slickar sig lätt om underläppen och kommer närmare mina läppar. Jag känner hans andedräkt mot min mun...mint. Han trycker sedan sina varma, mjuka, goda läppar mot mina...magiskt. Han lägger sin vänster hand runt mitt bakhuvud och trycker mitt ansikte närmare honom, jag kysser tillbaka. Han biter i min underläpp och det är precis så jag håller inne ett stön, men jag börjar sära på läpparna av ren reflex. Han stickar snabbt in sin tunga och våra tungor möts i någon slags...dans? Jag lägger min vänstra hand på hans nacke och börjar dra min högra hand långsamt genom hans gyllen bruna hår. Vi släpper aldrig taget om varandras läppar samtidigt som han lägger sin vänstra hand på mina högra höft och tar bort sin högra hand från väggen. Men han kan inte riktigt bestämma dig vart han ska ha den...
Varför velar han med höger handen?
Jag ska precis ta bort min vänster hand från hans nacke för att föra hans höger arm mot min vänster höft när han får tillbaka rörligheten i den. Han går i riktningen mot min höft, men fortsätter förbi. Han lägger sin han på mitt innerlår (fortfarande som han trycker upp mig mot väggen, läppar mot läppar) och börjar långsamt föra den uppåt.
Vad ska han göra nu?!
Han för in handen under kjolen och kommer till mina svarta spettstrosor. Han ler lite i kyssen och för handen uppåt mot min troskant samtidigt som han tvingar mig att sära lite mer på benen. Han låter trosorna falla till golvet.
"jag ska ge dig ett moment...men det är det här jag behöver hjälp med" viskade han i mitt öra "jag gör detta för dig nu för att veta vilken nivå jag är på...jag är ett A-barn och behöver ingen läxhjälp till skolan" var det sista han sa innan han gick ut ur rummet och lämnade mig och mitt våta, tillfredsställda jag kvar i rummet med många tankar...
YOU ARE READING
first kiss
RomanceJag kollar på Alex som sitter en bit bort på en bänk i skolan. Sen kollar jag ner på min mobil och ser bilden på Ryder. Måste jag verkligen välja?