9 - feeling fine

3.7K 90 4
                                    

Förra kapitlet: "Det har jag..." sa jag och drog av mig klänning. Han kollar på mig och flinar innan han drar av sig sina kläder också. Nu står jag här med en utav personerna jag hatade mest i hela världen i bara under kläder...vad hände?

"snabbare...snabbare...AUGH!!" jag rycker till och känner hur väggen skakar.

"sluta vara så överdriven sötnos...det var vi igår kväll" hör jag en dryg röst säga till vänster om mig. Jag kollar och ser att det är Ryder...vänta va?! Jag kollar på honom som att han ska säga vad som hände igår, men det gör han inte.

"Vad menar du..." sa jag och kollade avvaktande på honom. Han får ett leende som ser överlägset ut, men även osäkert. Han letar efter någonting bra och säga. Men det enda han gör är att rycka av mig täcket. "Vad gör du?!" skriker jag nästan. Han flinar och kollar på mig på ett konstigt sätt. Jag följer hans blick och märker att jag bara har trosor på mig, FAN! Jag känner hur den röda färgen sprids över mitt ansikte och jag rycker snabbt tillbaka mitt täcke.

"Jag måste säga att du gjorde mig njuta igår kväll..." säger han och biter sig i underläppen "Jag vet att du inte vill att folk ska veta om att du blir tillfredsställd av mig. Jag har tänkt på detta och kommit på ett avtal..." sa han och kollade förnöjsamt på mig.

"Okej, vad är det jag blir tvungen till att göra?" säger jag under en utandning. Leendet växer på Ryders ansikte och jag ångrar mig, så mycket.

''Okej...du ska vara mitt bootycall. Du ska liksom vara tillgänglig för tillfredsställning, okej?'' säger han som om det vore självklart. Jag nickar långsamt och ställer mig upp.

''Jag måste hem nu, mamma vet inte vart jag är och jag måste passa mina småsyskon idag'' sa jag och fram till min bh som låg på golvet. Jag tog på mig bh-n och slängde snabbt på mig klänning.

''okej...men behåll du klänningen. Jag här av mig om det är någonting'' säger han med slängkyss. Jag skickar en slängkyss till honom och lämnar rummet i tystnad med skorna i handen. Vad har jag gjort?

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Hej!

Förlåt för ett sådant kort kapitel :( har lite idétorka just nu... Jag hoppas att idétorkan tar slut snart så att det kommer ett nytt kapitel här. Jag ska försöka så gott jag kan att hinna med att lägga upp kapitel upp till skolan, intresse och annat som händer. Men MINST ett kapitel i månaden!!

Love ya all!!!

first kissTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang