12 - the text

4.4K 75 17
                                    

Förra kapitlet: Hon vänder sig om och fnissar mot mig och jag känner hur det pirrar till i magen på mig. Jag känner det i hela kroppen hur varm jag blir. Jag känner paniken komma, jag har känslor för henne...

~Lindsey~

Jag vänder mig om och fnissar mot honom och kollar på honom. Vad ska jag göra? Jag tänker på Alex fina, snälla ögon och hur ha- NEJ!

-''så..vad vill du börja med?'' frågar jag och kollar på honom. Han vrider lite på sig innan han med snabba steg går förbi mig och in i vardags rummet. Jag följer efter in.

-''Vi kan börja med att kolla på den här...'' säger han med ett flin på läpparna. Jag kollar på vad det är han håller i handen, en skräckfilm. Jag ÄLSKAR skräckfilmer!

-''Låter toppen!!'' säger jag med ett leende. Han kollar på mig innan han drar med mig till köket så vi snabbt kan slänga ihop lite popcorn, läsk och annat gott till filmen.

-''Redo?'' frågar han när vi väl satt oss ner i den stora svarta skinnsoffan. Jag nickar till svar och lägger mig ner bredvid honom så han rygg är mot min mage. Jag känner hur hans varma kropp strålar igenom min tunna klänning.

När vi kollat en stund på filmen kommer vi till den läskigaste delen. Jag kurade ihop mig till en boll tätt intill Ryder. Han håller om mig hårt och jag känner hur han skakar lite.

"Vi kan väll gå vidare till nästa sak nu?" Jag kollade på honom och började skratta. Han kollade konstigt på mig och gav mig vad-gjorde-jag-för-fel blicken. "Vi kan byta film om du erkänner att du tycker den är för läskig." Jag kollar på honom och hinner inte blinka förrän jag ligger under honom med hans händer på mina handleder. Jag känner mig så underlägsen jämfört med honom. Jag kollar upp på honom och biter mig i underläppen, han släpper lite på greppet. Jag höll på att ta satts att skjuta undan honom när jag känner någonting blött mot min käke och som långsamt men njutbart går uppåt och tillsist träffar mina läppar. Det slutade att vi låg där på hans soffa och kysstes, vilket övergick till att vi hånglade rätt snabbt...sen lyfte han upp mig och tryckte mig mot väggen. Jag kände hur han letade sig ner mot min hals igen. Jag kände hur han stannade på en punkt och började suga, jag stönade lågt.

När han började på fjärde (tror jag...) så tog jag tag i hans tröjkant och drog den över huvudet på honom. Jag drog mina händer uppochner för hans snygga mage. Han kollar på mig och biter sig i underläppen. Han trycker mig mot sin mage samtidigt som vi börjar hångla igen. Jag känner hur han långsamt börjar röra sig bort från vardagsrummet och in i ett byt rum, utan att skäppa mina läppar. Innan jag vet ordet av det så ligger vi nu på hans king size bed och grovhånglar...

"Är du säker..?" Sa han långsamt och kollade mig djupt in i ögonen. Jag svarade aldrig, jag fnissar och åker ner under täcket så att han inte ska se min rodnad. Jag drar med handen längs hans vältränade mage och tar tag om han kuk, jag känner hur hela han spänner till. Jag börjar långsamt dra min hand upp, ner, upp, ner...jag drar snabbare med handen och hör det smackande ljudet när min hand ökar farten. Jag känner hur han snabbt spänner sig, sedan slappnar av igen och det blir fuktigt över min hand, och framförallt hans hård kuk. Jag torkar snabbt av handen på täcket. Måste komma ihåg att byta det sen innan jag ska sova här... Jag kommer upp och ser hans ansiktsutryck. Där fick han vad han tålde! han förstår nog också att jag har tränat lite sen sist...

"Jag tycker om dig Lindsey, du är då

Jävla grym..." Andades han ut och jag bara kollade på honom och log. Jag kände hur mina kinder hettade till och jag kysste honom så att han inte skulle märka det. "Du ska inte heller jobba utan lön..." sa han med ett flin. Jag känner hur hans hand vandrar över min kropp från bröst, till mage, till navel och smeker långsamt över min slida. Jag känner hur det pirrar till och att han fortsätter smeka den varsamt, lugnt och lite retsamt. Jag kollar på honom och ser det där leendet, som om han längtar efter att få överraska någon. Han försvinner under täcket och jag känner snart något fuktigt som slickar mig....hans tunga. Jag känner hur skönt det är och jag släpper ur mig ett lågt, kort stön. Han fingrar är snabbt inne och jobbar runt, in, ut, smek, hårt och löst... ÖVERALLT!! Jag känner hur det går snabbar och snabbare.

"ough" säger jag och jag tar snabbt kondomer kuk från bordet, dyker ner under täcket trär på den på han kuk och trycker långsamt in honom i mig. Han vänder mig om och ser till att det är han som bestämmer, han har helt nya krafter. Det smackande ljudet kommer när det går snabbare och snabbare...

"kom igen, då!!" skriker jag, jag vet att hans föräldrar inte är hemma. "snabbare! snabbare! snabbare!" skriker jag igen. Sängen skakar och han vänder mig om och tar tag om sängkarmen med händerna. Han går in i mig bakifrån och jag känner hur hela jag stönar. Han drar ur och stannar upp...

"Vad gör du?!" säger jag och vänder mig om. Han sitter där med stånd, ett peddo smile och sneglar mot han kuk. Jag kollar på honom igen och fattar äntligen vad han menar. Jag slänger mig på honom och nästan hoppar upp och ner.

"fan vad sexig du är" skrik viskar han i mitt öra. "jag älskar dig" "du är bäst" "ough, snabbare!!" "du är så-ough kom igen!!" kommer kort där efter. Han slänger mig på sängen och drar ut den helt sen skjuter in den.

"Hår!-Dar!-E!" kommer det ut mig och hela min kropp vänds ut och inte av tillfredsställning.

"så!!" skriker han samtidigt som han nästan ramlar över mig av utmattning.

"Jag älskar dig också.." sa jag medan vi hämtade andan.

Pling

Låter det om hans mobil och jag vänder mig för att säga till, men han har somnat. Jag kollar på skärmen och känner tårarna komma...

From Julia

''Kommer du i morgon så kan jag fixa ditt behov... :*''

Jag lägger tillbaka mobilen och känner tårarna rinna...hur kunde jag vara så dum?

first kissWhere stories live. Discover now