Förra kapitlet: Jag suckar högt med flit och hoppas att han märker det, det väcks ett leende på hans läppar. YES!! Men inombords så väcks en konstig glädje och jag vet inte varför och jag tror inte jag vill veta heller...
Jag tar på mig den svarta klänningen och kollar på klockan och ser att han kommer om fem minuter. FAN!! Jag springer till spegeln och ser en tjej med lockat hår, sminkat ansikte och för lite kläder på sig...toppen Lindsey!!
*TUUUT*
Jag förstod att det var Ryder som hade kommit hit så jag gick fram til fönstret och började långsamt men säkert klättra ner. Jag såg även til att jag inte stängde fönstret så att jag hade en ingång hem i natt om jag ville. Jag hade sagt till mamma att jag skulle vara hos en kompis efter skolan så att jag inte var hemma till kvällsmaten, sen får vi se hur det går...
"jag såg hur du tog dig ner...listigt" sa Ryder och granskade mig uppifrån och ner, jag mår illa!!
"Ja, och nu MÅSTE du svara på alla frågor jag ställer dig under hela bilresan till festen" sa jag bestämt och försökte spänna blicken i honom. Men han bara fick flinet på läpparna och slängde upp dörren åt mig.
''Okej...så länge du svarar på alla mina'' sa han och nu var det min tur att bryta ögonkontakten. Vad ska jag svara? Jag kollar ner på mitt knä och tvingar fram ett ''självsäkert'' ja.
''Bra, så börjar jag'' sa han och startade bilen. ''Var det första gången någon fingrade dig när jag gjorde det?'' han spänner blicken i mig och jag känner hur jag blir släkt med tomaten.
''Ja...det var det'' han kollar på mig med stora ögon och ler. ''Nu är det min tur...varför MÅSTE jag med Jag denna festen?'' sa jag och kollade på honom. Han kollade på mig och log överlägset igen.
''Vi är framme nu sötnos...'' han nickade mot ett stort vitt hus. Fan! jag kollar på honom och räcker ut tungan, för det var det enda jag kom på. ''Se så sötnos. Nu måste vi ha lite regler'' han tvärbromsat bilen i en snygg parkering och spänner ögonen i mig....
''Som vad?!'' sa jag trotsigt och tryckte upp brösten genom att lägga armarna i kors under dom.
''1 du får inte bete dig barnsligt, töntig eller för smart. 2 du måste vara AS sexig så att alla killarna vill ligga med dig. 3 du ska oavsett om vi gör det, vilket vi kommer, så ska du hänga med mig upp på ett rum av slutet av festen och ha sex med mig eller i alla fall låtsas som det. Fattat?'' sa han och spände ögonen i mig. Jag kollade på honom nicka och gick ur bilen. Nu ska jag alltså vara en idiotisk hora på beställning, great! "bra, du kommer inte bli besviken..." sa han och gick ur bilen. Han stannade till en meter från min dörr, men han öppnade så klart inte min bildörr.
"så...nu ska vi se" sa han och granskade mig uppifrån och ner. Han tog ett steg närmare mig och drog ner klänning så att man såg min bröst lite för mycket. Sen gick han runt och drog in sina händer innan för min klänning och drog i mina trosor så att det blev string och avslutade med att dra upp klänningen lite för långt. "nu är du redo för att festa med mig. By the way, nice as!!" sa han och bet sig underläppen. Jag känner hur jag börjar rodna så jag kollade bort. Han tog min arm och vi gick till festen.
"Tjena tjejen..." var det första som mötte mig när jag gick in. Jag suckar och märker att han kollar på något helt annat än ansiktet nu. Jag drar mig närmare Ryder och tvingar ner hans hand på min rumpa så att ALLA ska fatta att jag inte är någon provdocka som alla kan använda. Ryder ler och drar mig längre över dansgolvet.
"Tjena mannen" skriker någon och går fram och ger Ryder en brohug. Jag kollar på honom och han är snygg, äldre och definitivt onykter. "vem är...tjejen?" frågar han Ryder. Hallå jag står här?!
"tjena, det är min tjej för i kväll. Hon heter Lindsey...men det är inte så intressant." Säger han och sätter sig ner i soffan som står mot väggen. Han kollar på mig och slår med handen lite lätt bredvid mig. Jag sätter mig ner och lutar mig fram mot honom.
"jag är ingen hund..." viskar jag till honom under en utandning i hans öra. Det sprids ett leende på hans läppar.
- senare samma kväll -
Nu för första gången på hela kvällen så vänder han sig mot mig och kollar på mig.
"Sätt dig gränsle över mig och efter tre minuter ungefär så ska du luta dig fram, bita mig LÄTT i öronsnibben och viska lite för högt "kan vi inte gå upp nu..." under ett litet halv stön. Okej?" Han kollar på mig, jag nickar. Liksom vad kan jag göra? Jag måste ha pengarna! Jag sätter mig gränsle över honom och retas som jag är så trycker jag mig hårt, löst, hårt, löst över hans kuk som en liten dans. Jag känner hur bulan växer på honom och att han måste anstränga sig för att inte tappa kontrollen. Jag fnittrar till och kollar på de andra grabbarna i soffan medan jag slänger dumt med håret. Haha!! Jag tror jag dör!!!! Jag kollar på de cirka sex killarna som sitter i soffan och kan se att två stirrar på mig och råkar vara lite tajt över byxorna. Du kan få vem som helst också sitter du och täcker för Ryders...LOSER!! Jag kollar och förstår att vem som helst utav dessa killarna hade gjort vad som helst för en avsugning från mig...men nej, jag tillhör Ryder!
Jag kollar på klockan och inser att tiden är ute. Jag böjer mig fram, gör mitt arbete och jag ser leendet på Ryders läppar.
"okej, vi går då" sa han och reste sig. Han var noga med att ha sin bula nära mig så att ingen såg. Vi gick långsamt upp för trappa så att så många som möjligt skulle se oss. Ryder drar i min hand och tvingar in mig i ett rum. Varför gillar jag detta? är det enda tanken som går genom mitt huvud. Men det enda jag och mitt våta underliv vill är att få in Ryder i mig.
"så..." avbröt Ryder mina tankar med "har du bestämt dig?" frågar han och kollar mig djupt i ögonen.
"Det har jag..." sa jag och drog av mig klänning. Han kollar på mig och flinar innan han drar av sig sina kläder också. Nu står jag här med en utav personerna jag hatade mest i hela världen i bara under kläder...vad hände?
YOU ARE READING
first kiss
RomanceJag kollar på Alex som sitter en bit bort på en bänk i skolan. Sen kollar jag ner på min mobil och ser bilden på Ryder. Måste jag verkligen välja?