Capitolul asta e pentru tine. E ca sa îţi spun tot ce nu am putut. E ca să mă descarc. E ca să nu cedez.
Bună baiatule cu ochi frumoşi. Îţi mai aminteşti de mine? Că eu nu te-am uitat nici o secundă din viaţa mea.
Uite-mă acum aici. Cum scriu despre tine fără să te am. Cum mă urăsc pe mine pentru ca încă te iubesc.Tu ce mai faci? Ce mai face ea? Nu mai e, nu? Normal. Doar eu m-am încumetat să îţi descopăr tainele. Doar eu am fost gata sa mă distrug pe mine pentru tine.
Credeai ca ea o sa te ierte? Greşit. Doar eu am fost destul de fraiera incat sa o fac. Credeai ca o sa îţi fie fidelă? Greşit. Pentru ea ai fost ceva pe moment, pentru mine ai fost eternitate.Nu îţi face griji pentru mine, eu sunt bine. Am învățat să nu ma mai încred in oameni. Am învățat să nu mai cred în promisiuni şi vise. Încă te simt. Te simt cum îmi pulsezi în vene. Am tot încercat sa te scot de acolo. Încercările mele au fost in zadar.
Normal..tu nu stii cum a fost dupa ce ai plecat. Eu am rămas singura pe drumul pe care l-am început împreună. Am tot sperat că te vei întoarce. Apoi mi-am dat seama ca nu mai sunt în stare sa iert şi mi-am dorit sa nu te întorci.
Nu ştiam ce vreau, nu ştiam nimic.
Poate că tu crezi că te urăsc. Din contră, eu te iubesc tot mai mult. Încă te protejez din umbră. Încă încerc să te ţin departe de durere.Încă sunt diavolul tău cu chip de înger. Tu încă îmi esti moarte. Încă imi esti gând şi bătaie de inimă.
Te întrebi daca sunt suparată? Nu sunt. Sunt dezamăgită. Speram sa fii singurul care rămâne, dar tu ai plecat când aveam cea mai mare nevoie de tine.Ţi-am spus vreodata cât de disperată eram după puţină iubire de la tine? Ţi-am spus vreodata cât însemna o simplă atingere de a ta? Ţi-am spus vreodată câte mii de stări declanşai în sufletul meu? Ţi-am spus vreodată de obsesia mea profundă? Ţi-am spus vreodată cât de mult te iubesc? Ţi-am spus vreodată cât de dor îmi este?
Ei bine..mi-e al dracului de dor. Dar ce conteaza când iubirea dintre noi e interzisă? Ce rost are daca nu te pot atinge? Daca nu te pot avea? Iubirea ta mă arde, mă distruge.
Mi-am încălcat absolut toate limitele pentru tine. Am uitat de tot ceea ce mi-am impus.
Am încercat sa vad tot ce-i mai bun în tine.Ei bine, iubire, vreau să îţi spun ca îți mulțumesc. Mulţumesc pentru iubirea ta. Mulţumesc ca m-ai învățat sa iubesc. Mulţumesc pentru că m-ai suportat. Mulţumesc pentru toate amintirile. Mulţumesc pentru fiecare îmbrățișare. Mulţumesc pentru că m-ai învățat ce înseamnă dezamagirea. Mulţumesc că m-ai învățat sa par puternică chiar și atunci când ma topeam pe dinăuntru. Mulţumesc pentru lecţiile date.
Mulţumesc ca ai apărut.Am crezut ca am găsit fericirea veșnică în tine, însă m-am înșelat. Totul e temporar. Fericirea, iubirea, oamenii. Eu am găsit fericirea doar în vise. Dar ce conteaza? Ce conteaza cum e de fapt daca in ochii lor pari fericit?
Nu regret. Nu regret ca te-am iertat deși nu meritai. Nu regret iubirea mea pentru tine. Nu regret cel mai frumos an din viaţa mea.
Îmi e dor de melodia ce răsuna în surdină în sala unde inimile noastre dansau lin.
Imi pare rău că nu am fost destul de buna pentru tine. Îmi pare foarte rău.
Îmi pare rau ca nu am fost ceea ce căutai, deși mi-aş fi dorit să fiu.Inima e doborâtă, dar încă e acolo. Bineînțeles,nimeni nu mai are parte de ea de cand ai plecat. Şi da, a durat ceva, dar am ales un drum. Un drum spre nevăzut. Un drum plin cu obstacole. Drum plin de întuneric. Pentru că, iubirea mea, doar asta a mai rămas din mine. Doar întuneric.
A fost un timp când nu am vrut decât să simți durere. Am vrut sa o iubești pe ea nebunește. Ştiam ca o sa plece. Voiam sa fii dependent de ea şi ea sa plece. Sa simţi macar un sfert din durerea mea. Voiam sa arzi. Voiam sa te privesc zâmbind. Pare crud, nu? Ei bine, asta rămâne dintr-o persoana pe care o distrugi. URĂ. Ură şi dezamăgire. Un om cu o minte bolnavă, însetată de răzbunare.
Apoi m-am gândit. M-am gandit şi am realizat ceva. Că iubirea mea nu mă lasă sa fac asta. Durerea pe care eu am simțit-o e inevitabilă pentru toţi. Chiar si pentru tine. Şi dependenţa mea nu mă lasă să te văd suferind. Pentru ca atunci cand pe tine te doare, o parte din mine plânge.
De aceea, iubire, eu îți doresc tot ce e mai bun. Sper să găsești pe cineva potrivit pentru tine. Care să îți ofere tot ce eu nu ți-am putut oferi. Dar să ai grijă, niciodată sa nu iubești prea mult. Nu nebunește. Sper sa te ajute sa iti împlinești toate visele. Mai ales cel mai mare dintre ele. Şi daca te întrebi, da, chiar mi-l aduc aminte. Mereu ți-ai dorit doi gemeni băieți cu ochi albaștri. Mult succes cu ducerea la bun sfârșit a acestui vis. Ştiu ca e cel mai important pentru tine.
Sper să fii fericit și sa nu simți niciodata ce simt eu.Sper ca peste câțiva ani să îți aduci aminte de mine si să zâmbești măcar puțin. Atunci iubire, o sa fiu o persoana cu adevărat împlinită.
Ai grijă de tine. Şi poate nu ţi-am spus niciodată, poate nu ți-am demonstrat in mod deosebit, dar vreau sa știi ca prostuţa ta te iubeste. Te iubeste cum nu a mai iubit pe nimeni.
Se pare ca și eternitatea are un sfârșit.
Dar, nu fii trist, capul sus. Noi încă ne iubim în amintiri.
Amintiri geniale. Amintiri care îmi fac sângele sa se înfierbânte la fiecare rostire a numelui tău.Mult succes pe mai departe şi sa ai grijă!
Tu o sa realizezi tot ceea ce ți-ai propus. Și eu, ei bine, eu o sa te privesc din umbră și o sa fiu mândră de tine.Nu o sa fiu îngerul tau. Îngerii sunt prea superficiali pentru ceva atât de diferit ca tine. Dar considera-mă demonul tău etern. Demonul tău care te iubește.
CITEȘTI
Dangerous
RomanceEa era în stare să ardă în iad pentru el. El nu a dat nici măcar jumătate din ce a dat ea.