Dumna z siebie Ania pokazała mamie skończony referat,jak każdą inną pracę.Matka pochwaliła ją za kilkustronowy referat.Miała nadzieję,że wygra konkurs.
Nazajutrz,kiedy Anna szykowała się do szkoły,była tak pedekstytowana konkursem,że prawie zapomniała zabrać swojej pracy.Wzięła głęboki wdech i dzień zmienił się w codzienną rutynę.Oddając swoją pracę nasza bohaterka zauważyła,że zgłosiło się dużo referatów,znacznie więcej,niż kiedykolwiek.Trochę ją to zaskoczyło,ale się tym nie przejmowała.
Termin oddania prac minął.Wyniki miały być ogłoszone za dwa tygodnie.Bardzo zdziwił ją krótki czas rozstrzygnięcia konkursu,gdyż zwykle rozstrzygnięcie takich konkursów trwa o wiele dłużej.Dobrze o tym wiedziała,bo wielokrotnie brała udział w tego typu konkursach.Zaczęła coś podejrzewać.Swoimi podejrzeniami podzieliła się z Joanną,która mówiła jej,aby się nie przejmowała tylko zajęła się czymś innym.
Zaczęły plotkować o szkole i uczniach uczących się w niej od dawna.Joasia upatrzyła już sobie kandydata na chłopaka.Był wysoki,dwa lata starszy od nich i uśmiechał się.Anna musiała, niekiedy trzymać przyjaciółkę,aby nie upadła na zimną podłogę z wrażenia.Lecz Asia nie była samolubna próbowała znaleźć swojej kumpeli chłopaka.Ona stanowczo odmawiała tym poszukiwaniom,gdyż sama nie odczuwała potrzeby posiadania drugiej połówki.
Dni do ogłoszenia wyników konkursu coraz szybciej mijały.Tak minął dzień, tydzień i kolejny.
Dziś miały być ogłoszone wyniki, raczej były wywieszone na jednej z wielkich tablic,które znajdowały się na korytarzu szkolnym.Ania trzymając przyjaciółkę za rękę gorączkowo szukała swojego czteroliterowego imienia i ośmioliterowego nazwiska.Z tego stresu troiło się jej w oczach.Nadal trzymając rękę Asi, wzięła się w garść i od nowa zaczęła szukać swoich danych personalnych.Ujrzała je na pierwszym miejscu,co oznaczało,że bezkonkurencyjnie wygrała.Skakała z radości do góry razem z swoją przyjaciółką,która długo jej gratulowała.Po tej wiadomości dzień wrócił do normy.Nowa część, podobnej długości jak ta ostatnia.Myślę,że się wam spodoba 😁
Kolejną część opublikuję w przyszłą sobotę.
Poza tym życzę wam wesołych świąt wielkanocnych 🐣🐇🐏.
CZYTASZ
Diabolik lovers Alternativ
FanfictionOpowieść o dziewczynie, która wyjedźa do Japonii i przeżywa różne przygody.Choć przed wyjazdem też przydarzają się jej fajne sytuacje.