AUDREY:
,,Posloucháš mě?'' mávala mi před očima Rose, ,,jo..nebo vlastně ne, promiň.'' omluvně jsem se na ni koukla, protočila očima ,,ptala jsem se, jestli nechceš zajít na kafe.'' přikývla jsem, dlouho jsem s ní v žádné kavárně nebyla, v periferním vidění jsem zahlídla jak přikývla. ,,Půjde s námi i Kyle?'' po chvíli jsem se zeptala a očima zabloudila na Kyla v přední lavici, učitelka si ho tam posadila, když telefonoval v její hodině, byla to vtipná příhoda, ale o té někdy jindy. ,,Neptala jsem se ho, ale myslím, že půjde.''
V kavárně:
,,Musím vám vlastně něco říct,'' začal Kyle, když jsme si sedali, ,,za pár dní by se sem měl nastěhovat Dejan, možná si ho nepamatujete, chodil s námi do školy, asi do 4. třídy, a pak se odstěhovali do jiného státu.'' Dejan? Žádného si nepamatuju.
,,Ten Dejan, se kterým ses pořád bavil a kašlal na nás?'' začla Rose, ,,jo, přesně ten.'' zasmál se Kyle a odsrkl si ze svého hrníčku, ani nevím, kdy to stihli donést. Sledovala jsem je se zmatkem, proč si žádného Dejana nepamatuju? ,,Byl v pohodě,'' usmál se a svýma velkýma zelenýma očima nás sledoval, ,,a také jsem se vás chtěl zeptat, jestli dojdete zítra na zápas.'' Kyle hraje fotbal, je kapitán celého týmu ,,já asi ne, musím mámě s něčím doma pomoct.'' se smutkem řekla Rose a tvářila se tak, Kyle se jen smutně usmál a svůj pohled přesunul ke mně, ,,jo, já bych mohla.'' věnovala jsem mu menší úsměv a napila se svého šálku.
×××
Ráno mě vzbudil budík, okamžitě jsem ho vypla a promnula si oči, odhodlaně jsem vstala z postele a odešla do koupelny, kde jsem vykonala všechnu ranní hygienu. V pokoji jsem si sedla ke svému kosmetickému stolku a řasenkou párkrát přejela své řasy, od přírody jsou dlouhé a husté. Své dlouhé hnědé vlasy jsem si jen pročesala hřebínkem a nastříkala na ně nějaký sprej.
Došla jsem ke skříni a vytáhla z ní černé uplé kalhoty, šedé tričko a šedý přehoz, vše jsem to na sebe oblékla, vzala jsem si batoh a telefon a sešla dolů do kuchyně, na lednici byl lístek, vzala jsem jej do ruky a četla Promiň, Audrey, musela jsem na služební cestu, dozvěděla jsem se to až ráno a nechtěla tě kvůli tomu budit. Nevím za jak dlouho se vrátím, ale doufám, že brzy, buď hodná a nezboř dům, kdyby si něco potřebovala nakoupit, na stole máš kartu. Pa, máma. Povzdechla jsem si, dlouho jsem ji neviděla a už je zase pryč, kartu jsem si strčila do peněženky a vzala si jen jablko, nalila si džus do sklenice a odešla s tím ke stolu.
×××
U školy na mě čekali Rose a Kyle, pozdravili jsme se a šli do školy, já si ze skříňky vytáhla učebnici ekonomiky, naše třída je na tyhle 'odbornější' hodiny rozpůlená, a s Rose a Kylem jsem bohužel ve skupině nebyla. Rozloučili jsme se a já se vydala do třídy, sedla jsem si úplně dozadu, vytáhla jsem si z batohu telefon a zahrála si nějakou hru.
Když zazvonilo a i se zazvoněním došla učitelka, všichni se posadili, pozdravili jsme se s ní, ,,tak žáci, možná někteří víte, že naše škola má přivítat nového žáka, Dejane, pojď k nám.'' Pověděla a do třídy vešel kluk, možná o půl hlavy menší než je Kyle, byl pohledný a místo vlasů měl dredy, červené dredy! ,,Co nám o sobě povíš, Dejane?'' všichni se na něj dívali, i já, ,,no..jmenuju se Dejan.'' mykl rameny a koukl se na naši učitelku, ta jen přikývla, ,,běž se posadit támhle k Audrey.'' usmála se a ukázala na moji lavici, Dejan po chvíli přišel k mojí lavici a posadil se vedle, ,,ahoj, Audrey.'' usmál se, musím říct, že má krásný úsměv, ,,ahoj, Dejane.''
Je to slabší, já vím..pár povídek jsem na jiných účtech psala, tak snad se do toho časem dostanu a vám se to bude aspoň trošku líbit.:)
ČTEŠ
FRIENDS
RomanceTři nejlepší kamarádi -Audrey, Rosie, Kyle- jsou poměrně oblíbení na místní střední škole. Co se však stane, když se kamarád jednoho z nich nastěhuje zpátky do města a začne s nimi sdílet školu? Bude tohle přátelství šťastné jak bylo doposud? Budou...