1.9

50 1 0
                                    

Ráno nás obě vzbudil budík. Se zakňučením jsem se protáhla a pomalu vstala, ,,jdu první do sprchy!" zvolala jsem a vydala se do koupelny a hned v mém závěsu Rose, já si vlezla do sprchového koutu a začala se umývat. Rose si mezitím čistila zuby.

Umytá jsem vylezla ze sprchy a také si vyčistila zuby. Rose si vlezla do sprchy také a já šla zpět do pokoje. Otevřela jsem skříň a prohlížela si všechno mé oblečení.

Nakonec jsem vytáhla uplý crop černé barvy a černé kalhoty, které jsou úplně celé dotrhané. Zhodnotila jsem, že si pod crop top nedám podprsenku, protože by to nevypadalo hezky. A tak jsem si vzala černé krajkové kalhotky a oblékla jsem si oblečení.

,,Sluší ti to. Sammy bude slintat!" řekla mi se smíchem má kamarádka, vyrušila mě tím prohlížením sama sebe v zrcadle, usmála jsem se a otočila se na ni, ,,myslíš? Není to moc odhalující?" narážela jsem na to, že nemám podprsenku, kroutila hlavou. Tak dobře, Rose.

Odešla jsem ke svému kosmetickému stolku, dala jsem si lehkou vrstvu make-upu a pořádně to zapudrovala, jemně jsem si vykonturovala lícní kosti, nos a čelo, a dala si kapku zlatého rozjasňovače. Řasy jsem si přetřela řasenkou a obočí jsem párkrát přejela gelem. Vypadala jsem pořád stejně, ale moc jsem se v tom necítila. ,,Rose? Není to moc?"

Má kamarádka mi ihned věnovala její pozornost, chvíli mlčela a prohlížela si mě, ,,si krásná, jen jak se tolik nemaluješ, je to nezvyk," přikývla jsem. Natáhla jsem se pro tamponek a odličovač, celá jsem se odlíčila a koukla na sebe v zrcadle, Rose mě objala a svoji hlavu přitiskla k té mojí, na což jsem se začala smát.

,,Přesně takhle si nejkrásnější, má kamarádko," usmála se na mě do zrcadla, já ji úsměv opětovala, ,,asi půjdu takhle," zamumlala jsem, Rose to samozřejmě slyšela, ,,Sammymu by ses líbila jakkoliv, podle mě." Tiše jsem se zasmála, vše není kvůli Sammymu. Nebo je?

Zapípal mi mobil a tak jsem se pro něj natáhla, 1 nová zpráva

Sammy: vyzvednu vás, lásko. Tak za 10 minut, pojede se mnou i Cam.

Audrey: dobře, zlato

Rychle jsem naťukala a zavolala na Rose, ať si pohne, že nás Sammy s Camem vyzvednou.

Když jsme s Rose vyšly ven, zrovna k nám přijíždělo auto, Sammy a Cameron.

S Rose jsme se s nimi pozdravily a celou cestu si povídali o různých blbostech.

U školy se hned Cameron a Rose vydali do školy a my se Sammym měli chvíli pro sebe, vystoupila jsem a zavřela za sebou dveře, Sammy udělal to samé a pak si mě přitáhl k sobě, stoupla jsem si na špičky a jednou rukou se ho chytila kolem krku. Volnou rukou jsem ho pohladila po tváři, usmál se. Spojila jsem naše rty, Sammy začal ihned spolupracovat a probojoval svůj jazyk do mých úst.

Jeho ruce mi sjely až na můj zadek, který silně stiskl, na což jsem mu vzdychla do úst, Sammy se zahihňal a odtáhl se, ,,proč máš tohle na sobě, lásko?"

Věděla jsem, že naráží na crop top, a také jsem čekala, že bude, na jeho odpověď jsem jen kývla rameny, zamračil se. ,,Je teplo," odpověděla jsem. Sammy mi věnoval jen tiché hmm a pak mezi námi bylo ticho, zhluboka jsem se nadechla, ,,to ti vadí, že to mám na sobě?" Sammy přikývl a pak dodal, ,,je to moc obtáhlé a je jasně vidět, že nemáš podprsenku. Všichni se na tebe budou dívat a to se mi nelíbí." zasmála jsem se a objala Sammyho, ,,takže žárlíš!" vypískla jsem, slyšela jsem, že se Sammy zasmál. Má krásný smích. ,,hmm..možná," více jsem zpevnila stisk kolem Sammyho a zadechla se jeho vůně. ,,Strašně krásně voníš," zamumlala jsem mu do hrudi.

Celým areálem se ozval zvonek, se zabručením jsem se odtáhla od Sammyho a propletla si s ním prsty. ,,Co máš první hodinu?" zeptala jsem se, když jsme kráčeli chodbou, ,,matiku, myslím," smutně jsem ohla spodní ret, ,,takže spolu nejspíš nebudeme."

,,ale máš hodinu s Kylem, ne?" přikývla jsem, ,,aspoň pohlídá, aby si tě nikdo neprohlížel." Zasmála jsem se a otevřela svoji skříňku, vytáhla jsem z ní učebnici a sešit do ekonomiky a zase skříňku zavřela. Přitiskla jsem si učebnice víc na prsa a dala Sammymu polibek na tvář, chtěla jsem odejít, ale chytil mi zápěstí a přitiskl mě na skříňku.

,,to bylo na rozloučenou?" s úšklebkem jsem přikývla, přitáhla jsem si Sammyho za zátylek k sobě a spojila naše rty. S dalším zazvoněním jsem se od něj odtáhla a pohladila ho po tváři, ,,musím jít, ale odpoledne si na tebe udělám čas," ušklíbla jsem se a odešla do třídy.

Posadila jsem se vedle Kyle, který se na mě usmíval už od doby, co jsem vešla do třídy, ,,už chápu, proč mi Sam psal, ať hlídám, jestli se na tebe někdo dívá." Řekl mi mezitím co jsem se posadila, protočila jsem očima, ,,ale říct mi, že mi to sluší, vás ani jednoho nenapadlo,"

,,sluší ti to," zasmála jsem se a drkla do něj, do třídy vešla naše učitelka a my se postavili. ,,Sednout." zavelela a my tak udělali.

Celý den probíhal v klidu.

Se Sammym jsme mířili k jeho autu, otevřel mi dveře jak gentleman, jen jsem se uculila a nastoupila. Sammy si sedl za místo řidiče a nastartoval.

Položil si dlaň na mé stehno a hladil mě. Párkrát jsem málem vzdychla, když byl až moc nahoře. Proto jsem si sklousla ret a dívala se z okna.

Vešli jsme dovnitř našeho domu a já hned zjistila, že mamka není doma. Nebyla tu kabelka. ,,Dáš si něco?" nesouhlasně pokroutil hlavou a já přikývla. Rozešla jsem se do pokoje a Sammy šel za mnou. ,,Sammy, děje se něco?" zeptala jsem se a mezitím si sedla na postel, ,,ne." posadil se vedle mě a věnoval mi úsměv, posadila jsem se na něj obkročmo a povalila ho na záda, otírala jsem se mu o rozkrok, ,,Sammy já to moc moc chci," zamumlala jsem mu do ouška. Všimla jsem si jiskřiček v jeho očích.

Rychle ze mě strhl tričko a já mu to jeho. Sammy si mě přetočil pod sebe a laskal obě má prsa, jedno si chytil do dlaně a jemně ho zmáčkl. Druhému jazykem obkroužil bradavku a pak ji jemně vsál. Vzdychla jsem.

Dával mi menší polibky od prsou, přes pupík až k rozepínání kalhot. Stáhl mi je a já pod ním byla už jen v kalhotkách. Nelíbilo se mi to, a tak jsem se natáhla k Sammymu a rozepla mu kalhoty, stáhla jsem mu je a on mi s tím pomohl. Přetočil si mě na břicho a já na něj vyšpulila zadek.

Pohladil mě po zadečku a já přivřela oči. Stáhl mi kalhotky a já cítila jeho rty na zadečku, jak mi dává letmé polibky. ,,Sammy," kuňkla jsem. Zaryla jsem nehty do matrace, když se jeho rty dotkly mého klitorisu. Víc mi rozkročil nohy od sebe a vsál mé pysky, přerývaně jsem dýchala. Jedním prstem do mě vnikl a jazykem kroužil kolem poštěváčku.

,,Oh bože Sammy!" vykřikla jsem. Už jsem se blížila ke konci, ale on přestal, zamračila jsem se. Když jsem v tom cítila, jak špička jeho penisu mi lehce přejíždí přes klitoris. Tiše jsem vzdychla a kousla se do rtu. Silně do mě vnikl a to jsem už nevydržela a hlasitě vykřikla.

Víc jsem na Sammyho vyšpulila zadeček, aby měl lepší přístup. Rukou mě plácl přes zadeček, na což jsem vypískla, protože jsem to nečekala.

Mé stěny se začaly stahovat a já cítila, že jsem už u konce. Olízla jsem si prsty a přiložila je na svůj poštěváček. Kroužila jsem prsty jemně kolem něj, ,,kurva Audrey," slyšela jsem Sammyho. Zaculila jsem se.

Cítila jsem v sobě všechny ty ohňostroje, jak mé tělo vybuchlo. Přestala jsem si kroužit kolem poštěváčku a ruku položila zpátky. Sammy ještě párkrát přirazil, než se také udělal. Svalil se vedle mě a já se na něj natiskla. ,,Sammy?" vydechla jsem, slyšela jsem jak hluboce dýchá a proto jsem se otočila hlavou k němu a pozorovala ho.

,,Můžu-můžu ti něco říct?" skousla jsem si ret, mám mu to říct nebo ne?

Zhluboka jsem se nadechla, koukla jsem se do jeho oči a ty své zavřela. ,,Miluju tě."

FRIENDSKde žijí příběhy. Začni objevovat