0.5

65 4 0
                                    

Ráno mě probudil budík, vypnula jsem jej a všimla si, že tam byly 2 zprávy, otevřela jsem je.

Neznámé číslo: Kyle 3:)
Neznámé číslo: každopádně dobrou noc, krásko

Nespokojeně jsem zabručela. Uložila jsem si Dejanovo číslo. Vstala jsem z postele a vykonala ranní hygienu, v pokoji jsem na sebe hodila tričko s potiskem Linkin Park a černé uplé kalhoty, které měly na kolenou díry a bílou mikinu. Na své řasy jsem napatlala trošku řasenky a obočí si jemně přetřela gelem, seběhla schody dolů, do batohu jsem si hodila jablko a láhev s vodou, kterou jsem si podala z lednice. Vzala jsem klíče, peněženku a mobil, samozřejmě i batoh, který jsem si dala na záda a šla do chodby, kde jsem si nazula své oblíbené bílé Nike-y.

Cesta do školy byla rychlá. U ní už na mě čekali Rose, Kyle, Dejan a Cameron, který chodil o rok vejš. Je s Kylem v týmu, Cameron je Kylův zástupce kapitána, hraje dobře, ale ne tolik jako Kyle. ,,ahoj," pozdravila jsem je, když jsem byla u nich, pohledy všech se přesunuly na mě a sborově mě pozdravili. Všichni jsme se rozešli do školy.

Zrovna když jsem si vytahovala učebnici na angličtinu, někdo se opřel o vedlejší skříňku, koukla jsem se, kdo tam stál. Cameron. ,,co potřebuješ, Came?" v periferním vidění jsem zahlédla, jak se ušklíbl.

,,Nic, jen mě napadlo, jestli se dojdeš kouknout na trénink." dveře skříňky jsem zabouchla a natočila se na něj celým tělem, ,,jistě že přijdu, bude tam Kyle." přikývla jsem a učebnice jsem si více přimáčkla na hrudník, ,,dobře, tak se uvidíme." věnoval mi úsměv a odešel. Cameron je nádherný, jen se občas neumí chovat. Znám ho dlouho, na mě nikdy zlý nebyl, jen k některým se chová jak sešlá švestka. Vlastně s Kylem byli velcí kamarádi, jen jak Cameron odešel do školy, a my byli ještě ve školce, přestali se tolik bavit, ale nikdy nepřestali úplně.

,,kde si byla?" ptal se Kyle, když jsem dorazila do angličtiny, jeden z mála předmětů, který jsme měli společný. Sedla jsem si vedle něj, na své obvyklé místo, ,,zastavil mě Cameron, ptal se jestli přijdu na trénink." z batohu jsem si podala propisku a položila si ji vedle učebnic, ,,líbíš se mu." konstatoval, jen jsem se zasmála, v tu dobu se přiřítil učitel a začal s výkladem.

FRIENDSKde žijí příběhy. Začni objevovat