Po tělocviku následoval dějepis. Z dějepisu nás učí trenér fotbalu.
Hned když přišel, tak nám oznámil, že dnes bude mimořádný trénink a že se budeme dívat na film. Sammy se na mě omluvně podíval, jen jsem s úsměvem pokroutila hlavou jakože nic.
Celý den probíhal dobře. Na obědě jsem si sedla s Rose, Lucy a Melissou. Obě s námi chodí do třídy.
,,Tak já jdu, tak v 6, Rose?" Ujistila jsem se ještě před odchodem, ,,jo, v šest. Ani o minutu později," zasmála jsem se a rozloučila se s nimi.
U skříňky na mě čekal Sammy. Už měl na sobě oblečení, které má každý fotbalista u nás. Modré kraťasy s číslem na pravém stehně, bílé triko, kde na zádech má své číslo, vysoké bílé ponožky a kopačky. Sammy měl vždy oranžové. Kolem čela měl dané potítko, které mu drželo vlasy nahoře, ,,copak tu pohledáváš, fotbalisto?" podíval se na mě a usmál se, ,,čekám tu na svoji princeznu. Nejspíš měla velký hlad, protože ji to trvalo," ušklíbla jsem se, hodila jsem se mu kolem krku a jemně přiložila rty na ty jeho. Sammy si mě za pas přitáhl blíž a pohl s našemi rty. Pohyb jsem opakovala.
Když nám došel dech, odtáhli jsme se od sebe, ,,asi by si měl jít, ať ti neuteče trénink," vydechla jsem a chtěla se odtáhnout, ale Sammy si mě stále držel u sebe, koukla jsem na něj, ,,začíná až za hodinu a stejně čekám na Kyla a Camerona." Přikývla jsem a znova se k němu přitiskla, ,,dávej ale na sebe pozor," zamumlala jsem mu do hrudi a přitiskla oči k sobě. Nesnesla bych pomyšlení na to, že by se mu něco stalo. Jeho hruď zavibrovala, smál se. Zvedla jsem k němu pohled a zamračila se, všiml si toho, ,,budu na sebe dávat pozor, neboj." Přikývla jsem a zpátky si zavrtala tvář do jeho hrudi, nádherně voněl. Sammy mi vtiskl pár polibků do vlasů.
,,Hej kámo, nech tu roštěnku a pojď už!" zařval někdo za námi, ,,drž hubu, vole, to je Audrey." Odtáhla jsem se a podívala se za sebe. Cameron, Kyle, Oliver, Scott a Marty. Kyle Scotta vraždil pohledem. ,,Omlouvám se, zlato," pošeptal Sammy vedle mě, pokroutila jsem hlavou, ,,to nic," pošeptala jsem mu zpět a vtiskla mu letmou pusu. ,,Zítra, dobře?" Přikývla jsem, Sammy se rozešel za nimi a Kyle mi zamával, ,,a mně pusu nedáš, Audrey?"
Chtěla jsem se za ním rozejít a dát mu hubana na líčko, ale Sammy mě pohledem zastavil, ,,jistě že ne, Kyle. Nic ti nedá." Potichu jsem se zasmála a vyndala si ze skříňky své věci, kluci už odešli a tak jsem se vydala domů.
Doma jsem trošku poklidila a už zvonila Rose. Utíkala jsem ji otevřít, hned se vecpala do domu a sundala si boty, ,,okamžitě chci slyšet všechny podrobnosti o Sammym, Audrey!" zavelela a vydala se do mého pokoje, se smíchem ji následovala.
Seděly jsme naproti sobě a Rose mě propalovala pohledem, ,,poslouchám," zhluboka jsem se nadechla, ,,no začalo to na tý chatě. Sammy byl u bazénu a já za ním došla, tam jsme se poprvé políbili a mně se to líbilo. Hodně se mi to líbilo." na chvíli jsem mlčela, Rose zvedla obočí a já se nadechla, ,,a jak jsme byli v parku všichni a já odešla, chtěl mě doprovodit. Já ho pozvala dovnitř. Ten den mě přemluvil, abych u něj spala." skousla jsem si ret, ,,povídej Audrey,"
,,No a prostě jsme se spolu vyspali. Dvakrát vlastně. Chová se ke mně fakt hezky, vždyť ho znáš. A dneska v tělocviku, jak jsem odešla na záchod, tak jsme se spolu znova vyspali," poslední větu jsem spíše zašeptala, čekala jsem, co z Rose vypadne.
Do široka se usmála a objala mě, ,,tohle ti přeju, zlato!" vypískla, nad čímž jsem se zasmála, ,,Sammy je hodný a dost pohledný. Jak to umí v posteli?" zasmála jsem se nad otázkou mé nejlepší kamarádky, ,,skvěle." broukla jsem, Rose se rozesmála. ,,Víš Rose, myslím si, že-" skousla jsem si ret, Rose si mě prohlížela a čekala na zbytek věty, kterou jsem začla. ,,nejspíš ho miluju," zamumlala jsem, ,,jeden večer mi naznačil, že mě nemá rád jen jako kamarádku a já mu odpověděla, že já jeho asi také ne."
Rose se usmívala, vrhla se na mě a objala mě, ,,zlato já ti to jen přeju! a musím uznat, že Wilkinson je jediný z fotbalistů, kdo není zmrd. Teda ještě s naším Kylem." zahihňala jsem se, ,,to máš asi pravdu."
S Rose jsme zbytek večera strávily děláním si masek a koukáním na naše oblíbené seriály s nejlepším vínem, které kdy Rose donesla.
ČTEŠ
FRIENDS
RomanceTři nejlepší kamarádi -Audrey, Rosie, Kyle- jsou poměrně oblíbení na místní střední škole. Co se však stane, když se kamarád jednoho z nich nastěhuje zpátky do města a začne s nimi sdílet školu? Bude tohle přátelství šťastné jak bylo doposud? Budou...