0.3

77 7 0
                                    

Ráno jsem se probudila a necítila jsem se dobře, rozhodla jsem se, že zůstanu doma. Podala jsem si svůj mobil z nočního stolku a najela do zpráv, začala jsem psát jako první mamce,

ahoj, mami, není mi moc dobře, tak zůstanu doma.

poté jsem napsala Kylovi a Rose na Messenger zprávu, že mi není dobře a nikam dnes nepůjdu. Pomaličku jsem se zvedla a sešla do kuchyně, kde jsem postavila vodu na čaj a že skříňky si podala ovesnou kaši, mezitím co se voda vařila, jsem si do hrníčku dala svůj oblíbený jablkovo-skořicový čaj, do misky jsem si vysypala směs na ovesnou kaši a obojí zalila vodou, nakrájela jsem si nějaké ovoce a hodila ho do kaše, společně s tím jsem odešla do obýváku, kde jsem zapla televizi a nasnídala se.

Najednou se po domě rozezněl zvonek, potichu jsem zavrčela a rozešla se ke dveřím, zatáhla jsem za kliku a tím otevřela dveře, stál za nimi Dejan. ,,co tady děláš?" vyhrkla jsem hned, na tváři mu panoval úšklebek, ,,Kyle se zmínil, že je ti špatně a tak se jdu na tebe podívat," celou si mě prohlédl a pak pohled vrátil zpět do mých očí, ,,ale vypadá to, že ti nic není."

,,necítím se dobře." zamračila jsem se, slyšela jsem, že se tiše uchechtl, bez optání vešel dovnitř a vyzul si boty, povzdechla jsem si a zavřela dveře, odešla jsem za ním do obýváku a věnovala mu jedno mé zamračení. ,,jdu se převléct." broukla jsem a zmizela z obýváku.

Ze skříně jsem si vytáhla černé kraťasy a šedé volné triko, ještě jsem si vytáhla černou podprsenku a všechno jsem si to oblékla. Pak mé kroky směřovaly do koupelny, kde jsem si jen opláchla obličej, rozčesala vlasy a vyčistila zuby, když jsem vycházela z koupelny tak jsem se zarazila, ,,neválej se v mé posteli." našpulila jsem naštvaně rty a ruce si složila na prsou, přešla jsem k posteli a lehla si na ten kousek, který Dejan nezalehl. Viděla jsem, jak se přetočil na bok, na jeho tváři panoval úšklebek. ,,pamatuju si tě už od 4. třídy, tak upjatá si nikdy nebyla." v jeho hlase jsem slyšela, že to nemyslí vážně, ale i tak mě dostalo to, že si mě pamatuje a já jeho ne.

,,nejsem upjatá," šeptla jsem a otočila se na bok stejně jako on. Cítila jsem jeho pohled všude, nelíbilo se mi to, tak jsem na chvíli zavřela oči a zhluboka se nadechla, když jsem je znova otevřela, viděla jsem jak Dejan zkoumal moji tvář, tak jsem ruce přiložila na jeho oči, aby s tím přestal, zasmál se a já se ušklíbla, ,,proč si vlastně přišel, Dejane?" pošeptala jsem a on mi chytil ruku, kterou jsem měla na jeho očích, odendal ji pryč. Viděla jsem, že nechce odpovědět, i tak jsem odpověď chtěla.

,,já nevím, prostě jsem přišel." povzdechla jsem si, díval se na mě s otázkou v očích, ale já to ignorovala, ,,nemáš hlad?" postavila jsem se z postele a narovnala si kraťasy i triko, pokýval hlavou, že ne, já se i tak vydala do kuchyně, z mrazáku jsem vytáhla jednu pizzu a zapla troubu, dala jsem pizzu hned tam a zašla si nahoru pro telefon, Dejan se pořád rozvaloval na mé posteli, když jsem se natahovala pro telefon, všimla jsem si, že spí. Pro sebe jsem se pousmála, byl sladký. Lehce jsem ho zakryla peřinou a odešla z pokoje i s telefonem, posadila jsem se na barovou židličku v kuchyni a odemkla telefon, měla jsem 2 nové zprávy a pár zpráv ve skupině na Messengeru, otevřela jsem jako první ty zprávy,

máma: dobře, tak odpočívej, zlatíčko, mám tě ráda.

usmála jsem se a hned ji napsala, že ji mám také ráda. Poté jsem otevřela Messenger a najela do naší skupiny,

Rose: doufám, že zítra už přijdeš, je to tu k nevydržení!!!

Kyle: chybí i Dejan, jste spolu? ;) po tom co jsem mu řekl, že si doma, někam zmizel

Rose: to snad ne!!! Audrey a Dejan = ♥♥♥ ????

Kyle: hahahaha, Rose! mám hlad, jdem na oběd?

Rose: JO, KYLE!!

Tím jejich konverzace skončila. Nejspíš se vykašlali na školu a šli se někam najíst, protože v naší jídelně vaří příšerně!

Audrey: idioti

Chvíli jsem prohlížela instagram, pak jsem odložila telefon a koukla na pizzu, už byla, tak jsem vypla troubu a vytáhla to na prkýnko. Pizzu jsem rozkrájela a nandala nám na talíř. S talíři jsem se rozešla do pokoje, kde mi postel stále okupoval Dejan. Zamračila jsem se a talíře položila na noční stolek, sedla jsem si k němu a přemýšlela jak ho vzbudit.

Z mého přemýšlení mě však probral Dejan, který se natahoval po jednom z talířů, zasmála jsem se a podala mu ho. Děkovně se usmál a hned začal jíst. Podala jsem si tedy svůj talíř a přidala se k němu.

Děkuju za každé přečtení. Psaní mě vždy bavilo, a tak mě napadlo to zkusit znova..:) Omlouvám se za chyby, pokud nějaké najdete, a ještě jednou děkuji.

FRIENDSKde žijí příběhy. Začni objevovat