Chvíli bylo ticho, a tak jsem své oči otevřela. Sammy se na mě usmíval jak sluníčko. Skousla jsem si ret, čekala jsem, jestli něco řekne. ,,Miluju tě," pošeptal než spojil naše rty. Tenhle polibek byl oproti ostatním jiný. Byl tak jemný a láskyplný. Musela jsem se do něj usmát.
Když jsme se odtáhli, položila jsem si hlavu na Sammyho hruď. Jednu nohu jsem si přehodila přes jeho. Sammy si mě za pas přitáhl blíž k sobě. Jeho dlaň hladila jemně můj zadeček.
Prsty jsem obkroužila každý jeho sval na břiše. Všimla jsem si jak zatíná svaly, přejela jsem mu po paži, kde se mu zatínaly a koukla na něj, ,,proč to děláš?"
,,braním se stojáku," zamumlal a já se rozesmála. Naklonila jsem se k Sammymu a spojila naše rty.
Rukou jsem mu přešla přes vypracované bříško až k penisu, který jsem uchopila do ruky. Párkrát jsem přejela po celé délce. Sammy mi tiše vzdychl do úst a já se spokojeně usmála. Dělám dobrou práci, ne?
Odtáhla jsem se od něj, jazykem jsem přejela po špičce jeho penisu. Vsála jsem jej do úst, co mi to dovolilo. Sammyho ruce vyhledaly moje vlasy. Stočil si je do dlaně a udával si své tempo.
Pak přestal a za bradu si mě vytáhl k sobě, líbl mě na nos a převalil si mě pod sebe. Odtáhl mi nohy od sebe a rychle do mě vnikl, prohla jsem se v zádech a nahlas vzdychla, ,,sakra, Sammy!"
Své nohy jsem obmotala kolem jeho pasu, aby měl lepší přístup. Za zátylek jsem si Sammyho přitáhla k sobě a spojila naše rty. Byl to vášnivý polibek doprovázen mnoha vzdychy.
Sammy drsněji párkrát přirazil, a já už se cítila jak v ráji. A nejen kvůli tomu, že to byl už druhý sex za dnešek, ale kvůli tomu, s kým byl.
ČTEŠ
FRIENDS
RomanceTři nejlepší kamarádi -Audrey, Rosie, Kyle- jsou poměrně oblíbení na místní střední škole. Co se však stane, když se kamarád jednoho z nich nastěhuje zpátky do města a začne s nimi sdílet školu? Bude tohle přátelství šťastné jak bylo doposud? Budou...