Parmak uçlarını kenetleyip başını arkaya attı. Geriye savrulan saçlarına hayranlıkla baktım. Onun odasında, onunla yalnız kalmak çok garipti. Bir yıl onu gözlememe rağmen ilk defa bu kadar yakındık.
Sapık veya azgın bir ergen değilim. Bu hissettiklerimi Bay Styles'dan başkasında hissedemiyordum. Ayrıca o mükemmeldi. Hareketleri, jest ve mimikleri, o tamamı ile mükemmeldi.
"Beş dakikadır konuya giriş yapmanı bekliyorum Arline."
Bakışlarımı özenle hareket eden dudaklarından yukarı kaldırıp gözlerine kenetlendim.
"Şey, önemli bir konu değildi. Sizin daha fazla vaktinizi almadan gitmeliyim."
Hızlıca ayağa kalkıp omuz çantamı elime aldım. Biraz daha burada durursam dudaklarımı tapılası renkte dolgun dudaklarına bastırmak için kendimi zapt edemeyecektim.
"Nereye Arline?"
Yutkunarak heyecandan kuruyan dudaklarımı ıslattım.
"Öğrencilerime her zaman ayıracağım bir vakit var."
Beynim uyuşmaya başlamıştı. Şimdi de paranoyaklaşmış mıydım? Yoksa bilinçaltım bana Bay Styles'ın taklidini mi yapıyordu?
"Teşekkür ederim Bay Styles ama gitmem gerek."
Parmaklarını masasının üzerine koyup destek alarak ayağa kalktı. Ardından ceketinin önünü düzeltip yanıma doğru ilerledi.
"Öyleyse ben de evime gidiyorum. İstersen seni bırakabilirim."
Başımı refleks olarak iki yana salladım. Bu zamana kadar kimseden bir şey istememiştim. İnsanlara yük olmak istemiyorum. Bu yüzden gelen teklifleri reddetmeye alışmıştım.
"Teşekkür ederim Bay Styles, markete uğrayacağım."
Gülümsediğinde sol yanağında belirginleşen gamzesine baktım. Masasına uzanıp arabasının anahtarını aldıktan sonra kapıyı açıp önden çıkmam için yer açtı.
"İyi akşamlar Arline."
"İyi akşamlar Bay Styles."
* * *
Facebook grubumun mesaj panosuna girip heyecanla parmaklarımı klavyede gezdirmeye devam ettim.
Arline : Beni evime bırakmak istedi!
Julia : Senden hoşlanıyor...
Claire : Bence masumca bir düşünce.
Deli gibi kendi kendime gülmeye devam edip ellerimi çırptım. Yatağın üzerinde bağdaş kurduğum bacaklarımı arkaya atıp göbeğimin üzerinde yatmaya başladım. Parmaklarımı tekrardan klavyeye uzatıp yazmaya devam ettim.
Arline : Bir yılın sonunda bu da bir ilerleme bence.
Claire : Sen neden yazmıyorsun Harley?
Harley : Meşgulüm.
Sanal arkadaşlar gerçeklerden çok daha iyiydi. Onlarla her sırrımı paylaşmak beni rahatlatıyordu. Heyecan ve mutlulukla iç çekip yazmaya devam ettim.
Arline : Beni evime bırakmak istediğinde onu reddettim. Ayrıca konuşmamı istediğinde istemeyip kalkmak için yeltendim.
Julia : Salak.
Claire : Salak.
Harley : Hm...
Gözlerimi devirdim Harley'yi gruba kim almıştı ki? Grubu kapatıyoruz bahanesiyle onu gruptan atmayı düşünüyordum ki gelen mesajla dikkatim dağıldı.
Harley : Neden öyle bir şey yaptın ki?
Arline : Biraz daha dursaydım o mükemmelimsi dudaklarına tapacaktım.
Claire : Yapışacaktı.
Julia : Vatoz gibi.
Mia : Oha!
Mia : Gerçekten
Mia : Mi?
Claire : Tek tek yazmayı bırak kaltak.
Kahveme uzanıp bir yudum aldım. Sıcak kahve boğazımı yakarak geçtiğinde yüzümü buruşturup bardağımı tekrar bıraktım.
Arline : Sizde olaylar nasıl?
Claire : Aynı bok.
Mia : Katılıyorum.
Julia : Ben zaten anlatmıştım.
Çevrimiçi olan kişilerde göz gezdirdim.
Arline : Harley?
Harley : Bende de durumlar aynı.
Gözlerimi devirdim. Bize hiçbir şey anlatmamıştı ki. Neden böyle davrandığını merak ederken Claire açık sözlülüğü ile duygularıma tercüman oldu.
Claire : Bize bir bok anlatmayacaksan gruptan çık.
Ufak bir kahkaha atıp Harley'nin yazıyor simgesine baktım.
Harley : Ben meşgul bir insanım.
Mia : Grup çağrısı yapalım mı?
Julia : Evet!
Claire : Çıplağım.
Mia : Görüntüsüz.
Arline : Ben de pek müsait değilim.
Mia : Harley?
Harley : Bence toplu konuşmayacaksak hiç konuşmayalım. Başka zaman çağrı yaparız.
Bilgisayarımın ekranını kapatıp arkama yaslandım. Bu sefer telefonumu elime alıp okulun WhatsApp grubuna girdim.
Atticus : Bay Styles, İngiliz Edebiyatı projelerini ne zaman teslim edeceğiz?
Bay Styles : On üçünde.
Atticus : Teşekkür ederim. 😊
Bay Stevie ayrıldı.
Kaşlarımı kaldırıp ekrana baktım. Edebiyat konusu açılınca basketbol öğretmeninin ayrılması garipti.
Atticus : Çıktı sonunda vereceği ödevi siktiğim.
Bay Styles : ?
Hellöö! Daha iki bölüm yayımlamama rağmen neredeyse 1K olmuşuz?
Sizi kemiririm.Oy ve yorumları eksik etmezseniz sık sık bölümler gelir. Hadi öptüm.